loathsome Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Noen som vet om det er mulig å installere fra en intern harddisk? Lager en dedikert partisjon og booter fra den. Vet det er mulig med en ekstern harddisk, så mulighetene burde jo være der. Ville forenklet ting en hel del Takker for svar! - edit - Spør altså ikke etter hvordan, men om noen har erfaringer eller lenker. Prøvde å søke litt, uten å finne noe av særlig interesse. Endret 28. juni 2009 av loathsome Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Det hjulet man hadde i Vista, satte alle vinduene dine i et "hjul" også kunne man bla mellom de som et arkiv. Emm.. det heter jo Flip 3D. Win + Tab. Det finnes klart bedre alternativer som viser flere åpne programmer om gangen tydeligere. Husker ikke hva de heter nå, men jeg vet at det bla. er mulig å få den (diskutabelt) beste som er å finne innebygd i Mac. Exsposé heter den. Bør testes. Den er helt genial I tillegg vil jeg anbefale SmartFlip. Genial erstatning. Direkte download link Bruker den selv EDIT: Oppdaget at man må legge SmartFlip på et eget sted, hvis ikke blir det liggende der du un-zippet det. Selvfølgelig legges det i Programfiler. Husk å sette det på start-up i programmets egne alternativer Det kan finjusteres til de grader også. Endret 28. juni 2009 av PowerTorsk Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Vista har dette problemet med at den søker etter nye nettverk hvert 60. sekund, som skaper lagspikes da. Dette problemet har også 7 (jeg har det iallefall, og jeg kjører RC). Til Vista finnes det en fix (som jeg ikke har fått testet), men den er bare til vista. Finnes det en slik en til 7 også? Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Det bør funke, om det er et prgram. Vista drivere/software funker som regel knirkefritt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Åssen setter man List som default i explorer? I XP (jeg hoppet over Vista) var det View > List og deretter Folder Options > Set as default. - Edit: Nei nei, dumme meg! (Trykk ALT i explorer.) Endret 28. juni 2009 av Dragen Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Er det forresten mulighet for Wheel of windows i W7? http://www.sevenforums.com/tutorials/888-q...le-disable.html - Denne guiden viser deg hvordan du får fra "Quicklaunch" i Windows 7, hvor du også får "Windows wheel" funksjonen tilbake Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Er ikke snakk om å trenge, er snakk om å ønske. Jeg ønsker å formatere disken før/når jeg installerer Windows 7. Du vil få et alternativ under installasjon som heter "Format" under disk alternativene. Det kommer helt i starten av installasjonen. Det som er litt merkverdig er at denne funksjonen tar kun noen få sekunder og utføre. Rimelig sikker på at det er den samme funksjonen som het "Quick format" under Windows XP installasjonen. Det finnes ikke noen rå-formaterings alternativ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Nevermind Endret 29. juni 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 leter etter mus engenskaper, skulle hatt mere følsom mus og stillt hjulet Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 søk på mouse i kontrollpanel. easypeasy Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Jeg fant ikke den nyeste builden jeg... edit: glem det, jeg fant. Kan likegodt slette posten pga dobbelposting.. Sorry. Endret 29. juni 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) søk på mouse i kontrollpanel. easypeasy enkelt ja... takker Endret 29. juni 2009 av leifeinar Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Synes de skulle ha lagt inn Alt+Drag-funksjon som man kan finne i blant annet Ubuntu, osv. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Har 1 dag igjen før "lisensen" min går ut. Hvordan reaktiverer man win 7? Eller er det ikke mulig kanskje? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Installer en nyere build. Jeg gjorde det på tre PC-er før i dag, går ganske greit det Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 jepp, bare oppgrader til RC Bare å pakke opp .iso-fila med winrar, editere den fila som er beskrevet et par sider bakover, og installere fra windows. Fungerte smertefritt, jeg trengte ikke å reinstallere en eneste driver eller program etterpå heller. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Oppgraderte i dag fra 7201 64bit til 7232. Oppgraderte fra windows. Det tok faktisk bare 20 minutter å oppgradere Har brukt 25 gb av mitt SSD array. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Det tok ikke mer enn 30min på full innstalasjon på mine to laptoper, den ene er 5-6 år gammel.. Lenke til kommentar
doofus Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Er 7264 RTM? ser ut som den er lekket. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Mener å tro at 7200 er reservert til RTM. Dvs 7264 bare er en build ut i fra RC.. (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg