Ed Hunter Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) RTM skulle vel komme i dag, stemmer ikke det? =) Trur det var fredag. Endret 25. juni 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Problemet med dette, iallefall hvis du spør etter linker, er at disse ikke er lovlige (eller, iallefall ikke offisielle..) Men en liste over leaks kunne vært greit =9 nææh trenger ikke linker^^ men hadde vært greit når jeg så på forsiden at build 7232 er siste x64 build f.eks.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 RTM skulle vel komme i dag, stemmer ikke det? =) Trur det var fredag. Siste "rykte" er 13. juli. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Problemet med dette, iallefall hvis du spør etter linker, er at disse ikke er lovlige (eller, iallefall ikke offisielle..) Men en liste over leaks kunne vært greit =9 nææh trenger ikke linker^^ men hadde vært greit når jeg så på forsiden at build 7232 er siste x64 build f.eks.. Siste offisielle build er RC 7100 Alt annet er uoffisielt, ustøttet og jeg vei tikke hva. Kun moro for de som må ha det siste uten egentlig å vite hvorfor Ser ingen grunn til å bruke førsteposten til å informere om builds som vi ikke engang vet bakgrunnen for at er bygget. Nå følte jeg meg litt som en grinete gammal gubbe, hehe Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Er enig i at trådstarter skal slippe og oppdatere førstepost hver gang det kommer en ny build. Men syntes førstepost kunne trengt en opprydning. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) En opprydning kan godt gjennomføres, men er en ufullstendig liste over uofisielle builds mye å forlange? Endret 25. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 En enkel løsning kan være at en påtar seg det ansvaret i en post i denne tråden og at førsteposten linker til denne posten. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Eller at de som ønsker endring rett og slett lager et utkast til førstepost som de kan sende i en PM til trådstarter. Det er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) har hørt at vi som har vært med og prøve beta2 og rc1 kan få kjøpe win7 mye billigere enn win7 koster i butikken.hørte at det gjelder usa,england,tyskland og frankrike.noen vet om det kommer til og gjelde oss også?.jeg har lyst og kjøpe en win7 home premium før 49us$ http://windowsteamblog.com/blogs/windows7/...ring-on-ga.aspx http://www.microsoft.com/windows/buy/offers/pre-order.aspx Endret 25. juni 2009 av KILMAS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Eller at de som ønsker endring rett og slett lager et utkast til førstepost som de kan sende i en PM til trådstarter.Det er ikke så vanskelig. Trådstarter har forlatt forumet, så tviler på at det å sende han en PM er så mye vits.. Lenke til kommentar
GT500 Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 skal det egentlig være et vista/windows ikon når du starter opp? når du hører den første lyden liksom? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Jeg har datatrøbbel og vurderer å prøve å formatere den for å se om det hjelper. Dersom jeg skal det så må jeg vel vurdere Win7. Er W7 såpass bra nå at man kan bruke det som eneste operativsystem på dataen? Hvordan er programstøtten osv? Så skal jeg holde meg til Vista x64? Eller skal jeg gå for Windows7 build 7232? Eller skal jeg vente på Windows7 RTM build 7260? Endret 26. juni 2009 av JFM Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Windows 7 er absolutt solid nok. Bedre enn Vista vil nok mange si selvom den endelige utgaven ikke er kommet enda. Bare å bruke 7232 eller RC (7100). Å vente er nesten ikke vits i siden det kommer nye builds hele tiden. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Hvordan blir det med drivere? Finner ikke drivere til HK (Asus P5E), Tastatur (Logitech G19) og W-lan pci kort (D-Link DWA-547). Kan jeg bruke Vista drivere til disse komponentene? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Hvordan blir det med drivere? Finner ikke drivere til HK (Asus P5E), Tastatur (Logitech G19) og W-lan pci kort (D-Link DWA-547).Kan jeg bruke Vista drivere til disse komponentene? dwa547 kortet mitt funka uten å innstallere noe.. samme med hovedkort, både x48 og x58.. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 @JFM: I utgangspunktet leter du ikke etter drivere til Windows 7 på forhånd. Installer med kabel som nettilkobling. I de fleste tilfeller vil Windows 7 finne alle driverne som trengs. I de tilfeller der driveren ikke finnes i installasjonsmediet eller i Windows Update har jeg blitt presentert med link til produsenten, og i flere tilfeller betadrivere for Windows 7. Utenom det fungerer Vista drivere i nesten alle tilfeller. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Tusen takk for bra svar Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg tvil tro at w7 finner drivene selv! Det har gjort det så langt meg meg iallefall. Jeg skal teste snart om det klarer å finne drivere på den 5-6 år gamle laptopen min snart.. =) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Fins det norsk språkpakke til 7260 eller er det bare til 7100? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Eller at de som ønsker endring rett og slett lager et utkast til førstepost som de kan sende i en PM til trådstarter.Det er ikke så vanskelig. Trådstarter har forlatt forumet, så tviler på at det å sende han en PM er så mye vits.. Vel, det visste jeg ikke. Da ville det kanskje være fordelaktig om 2. posteren mottar forslag og oppdaterer fortløpende eller at en mod sletter førsteinnlegget og "overdrar" rettigheter til andreposter. Vet ikke helt hvordan slike ting fungerer, men teoretisk sett burde det fungere. Takk for informasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg