Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet med dette, iallefall hvis du spør etter linker, er at disse ikke er lovlige (eller, iallefall ikke offisielle..) Men en liste over leaks kunne vært greit =9

nææh trenger ikke linker^^ men hadde vært greit når jeg så på forsiden at build 7232 er siste x64 build f.eks..

Lenke til kommentar
Problemet med dette, iallefall hvis du spør etter linker, er at disse ikke er lovlige (eller, iallefall ikke offisielle..) Men en liste over leaks kunne vært greit =9

nææh trenger ikke linker^^ men hadde vært greit når jeg så på forsiden at build 7232 er siste x64 build f.eks..

Siste offisielle build er RC 7100

Alt annet er uoffisielt, ustøttet og jeg vei tikke hva. Kun moro for de som må ha det siste uten egentlig å vite hvorfor ;)

Ser ingen grunn til å bruke førsteposten til å informere om builds som vi ikke engang vet bakgrunnen for at er bygget.

Nå følte jeg meg litt som en grinete gammal gubbe, hehe

Lenke til kommentar

har hørt at vi som har vært med og prøve beta2 og rc1 kan få kjøpe win7 mye billigere enn win7 koster i butikken.hørte at det gjelder usa,england,tyskland og frankrike.noen vet om det kommer til og gjelde oss også?.jeg har lyst og kjøpe en win7 home premium før 49us$

http://windowsteamblog.com/blogs/windows7/...ring-on-ga.aspx

http://www.microsoft.com/windows/buy/offers/pre-order.aspx

Endret av KILMAS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Eller at de som ønsker endring rett og slett lager et utkast til førstepost som de kan sende i en PM til trådstarter.

Det er ikke så vanskelig.

Trådstarter har forlatt forumet, så tviler på at det å sende han en PM er så mye vits..

Lenke til kommentar

Jeg har datatrøbbel og vurderer å prøve å formatere den for å se om det hjelper. Dersom jeg skal det så må jeg vel vurdere Win7.

Er W7 såpass bra nå at man kan bruke det som eneste operativsystem på dataen? Hvordan er programstøtten osv?

Så skal jeg holde meg til Vista x64? Eller skal jeg gå for Windows7 build 7232? Eller skal jeg vente på Windows7 RTM build 7260?

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Hvordan blir det med drivere? Finner ikke drivere til HK (Asus P5E), Tastatur (Logitech G19) og W-lan pci kort (D-Link DWA-547).

Kan jeg bruke Vista drivere til disse komponentene?

dwa547 kortet mitt funka uten å innstallere noe.. samme med hovedkort, både x48 og x58..

Lenke til kommentar

@JFM:

I utgangspunktet leter du ikke etter drivere til Windows 7 på forhånd. Installer med kabel som nettilkobling. I de fleste tilfeller vil Windows 7 finne alle driverne som trengs. I de tilfeller der driveren ikke finnes i installasjonsmediet eller i Windows Update har jeg blitt presentert med link til produsenten, og i flere tilfeller betadrivere for Windows 7.

Utenom det fungerer Vista drivere i nesten alle tilfeller.

Lenke til kommentar
Eller at de som ønsker endring rett og slett lager et utkast til førstepost som de kan sende i en PM til trådstarter.

Det er ikke så vanskelig.

Trådstarter har forlatt forumet, så tviler på at det å sende han en PM er så mye vits..

Vel, det visste jeg ikke. Da ville det kanskje være fordelaktig om 2. posteren mottar forslag og oppdaterer fortløpende eller at en mod sletter førsteinnlegget og "overdrar" rettigheter til andreposter.

Vet ikke helt hvordan slike ting fungerer, men teoretisk sett burde det fungere.

Takk for informasjonen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...