fagerbakken Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Litt annet tema en de siste postene. Noen med erfaringer med Linksys WMP300N trådløst PCI-kort. Versjon 2, for det europeiske markedet med Atheros brikkesett og W7 64-bit RC. Hos meg skaper det heng deluxe, selv med nedlastede drivere fra Microsoft. Ingen feilmedlinger, bare komplett heng. Driverne er dog 2 år gamle (merket med Atheros), og ut fra poster rundt om kring på nettet regner jeg faktisk ikke med at Linksys kommer til å gjøre noe som helst med dette. Jeg har Linksys WMP300N versjon 1. Jeg sliter med bluescreen. Kortet kan virke fint i flere dager. Jeg bruker også Win7 x64. Har prøvd flere builds, og alle driverne jeg har funnet. Har også snakket med Linksys support. Det var helt håpløst. Kom til en kar i india, som satt å leste opp problemløsninger fra et ark. Jeg har også en Linksys WAG300N router. Denne skal være ADSL2 klar, men den klarer ca 4800kbit/s. Har lagt inn siste firmware, 1.01.07. Linksys support la all skylda på telenor? Nå har jeg satt inn et pci kort fra Jensen AL83300 og Jensen router WL39300. De har vært helt stabilt, og jeg får ca 12000kibt/s. Så det blit ikke noe Linksys på meg mere. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 @fagerbakken: V1 er versjonen med Broadcom brikkesett?. Skal være hakket bedre, men heller ikke særlig god. Faktisk så har jeg gjort som deg, bare at jeg bruker Air:Link 85300, dvs USB versjonen. Fungerer bra så langt jeg kan se. Virker faktisk som RaLink brikkesett (mener det er det Jensen bruker på Air:Link 8x300 serien), har langt bedre støtte enn en del Broadcom og Atheros brikkesett. I tillegg har de drivere for hele kostebinderiet inklusive Linux (2.6.29), og ruteren har tilgjengelig kildekode med GPL. Men når man har en Atheros basert ruter, vil man gjerne kunne bruke Atheros sine brikkesett også på klienter. Også hos meg ligger Linksys særdeles dårlig ann. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Installerte nettopp 7260 på notebooken min, HP 2140. Før, med Vista, bråkte nesten ikke viftene, men nå bråker de hele tiden. Noen måte jeg kan få viftene til å slutte å stå på hele tiden? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 bIsk0p: Det finnes gratis alternativer til Remote Desktop i Windows, anbefaler LogMeIn. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Installerte nettopp 7260 på notebooken min, HP 2140. Før, med Vista, bråkte nesten ikke viftene, men nå bråker de hele tiden. Noen måte jeg kan få viftene til å slutte å stå på hele tiden? Gå inn på services, og skru av noe med Windows media player network og så skrur du av Windows Search. Fungerte for meg Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Installerte nettopp 7260 på notebooken min, HP 2140. Før, med Vista, bråkte nesten ikke viftene, men nå bråker de hele tiden. Noen måte jeg kan få viftene til å slutte å stå på hele tiden? Hva med å vente til indexeringen er ferdig? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Gå inn på services, og skru av noe med Windows media player network og så skrur du av Windows Search. Fungerte for meg Det hjelp litt. Takk Men den bråker fortsatt mye. Noe mer jeg kan gjøre for å få den stillere? Hva med å vente til indexeringen er ferdig? Den har stått i over ti timer allerede. Hvor lang tid kommer det til å ta? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Tja, egentlig så skal det gå ganske så fort med indexeringa, men har selv opplevd ved oppdatering fra vista at den kan plutselig ta 90% av ressursene over lengre tid, noe som medfører at pcen blir virkelig varm. Løsning? Slå av prefetch i services. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 bIsk0p: Det finnes gratis alternativer til Remote Desktop i Windows, anbefaler LogMeIn. Jeg bruker LogMeIn, men når det er snakk om lokal styring. Så liker jeg bedre vanlig remote, synes det virker bedre faktisk.. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 bIsk0p: Det finnes gratis alternativer til Remote Desktop i Windows, anbefaler LogMeIn. Jeg bruker LogMeIn, men når det er snakk om lokal styring. Så liker jeg bedre vanlig remote, synes det virker bedre faktisk.. Jeg syntes også vanlig Remote Desktop funker bedre, men LogMeIn er bedre en ingenting Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Gå inn på services, og skru av noe med Windows media player network og så skrur du av Windows Search. Fungerte for meg Det hjelp litt. Takk Men den bråker fortsatt mye. Noe mer jeg kan gjøre for å få den stillere? Hva med å vente til indexeringen er ferdig? Den har stått i over ti timer allerede. Hvor lang tid kommer det til å ta? Kontrollpanel\System og sikkerhet\Strømalternativer\Rediger planinnstillinger\Endre Avanserte strøminnstillinger\Strømstyring for prosessor. Er kanskje ikke nødvendig å ha full guffe på prosessor når man ikke trenger det. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 bare prob med peergurdian i win7 64b,slutter funke etter kort tid.noen som har forslag til tilsvarende fungerende program? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 hvor for jeg lastet ned build 7260 og hvordan kan jeg oppgradere fra build 7057 til build 7260 uten å måtte brenne en cd? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 hvor for jeg lastet ned build 7260 og hvordan kan jeg oppgradere fra build 7057 til build 7260 uten å måtte brenne en cd? Disse buildene som er nyere enn RC finnes kun på piratsider, og ikke offentlig fra Microsoft. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 RTM skulle vel komme i dag, stemmer ikke det? =) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Hvordan funker eldgamle spill på Windows7? (Slike som Vista ikke klarer å kjøre uten DosBox.) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg spilte både vikings og carnage på Win7 uten problem. Tror ikke jeg trengte å endre kompabiliteten heller.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Du må nok fortsatt ha DosBox, ja. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 @trådstarter Hadde det ikke vært en fordel om du la til de nyeste buildene på forsiden så man raskt kan se hva som er den siste tilgjengelig?? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Problemet med dette, iallefall hvis du spør etter linker, er at disse ikke er lovlige (eller, iallefall ikke offisielle..) Men en liste over leaks kunne vært greit =9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg