Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt annet tema en de siste postene. Noen med erfaringer med Linksys WMP300N trådløst PCI-kort. Versjon 2, for det europeiske markedet med Atheros brikkesett og W7 64-bit RC. Hos meg skaper det heng deluxe, selv med nedlastede drivere fra Microsoft.

 

Ingen feilmedlinger, bare komplett heng.

 

Driverne er dog 2 år gamle (merket med Atheros), og ut fra poster rundt om kring på nettet regner jeg faktisk ikke med at Linksys kommer til å gjøre noe som helst med dette.

Lenke til kommentar
W7 7000-en min går ut snart, så må oppgradere. Er det 7260 som er nyeste? Og er den bare på 2,39gb?

 

min går og ut snart, nærmere bestemt 02/07.

Jeg vil helst unngå reinstallering frem til retailen kommer, er det noen som har et triks jeg kan bruke for å utsette datoen? Har testa timernuke, den vil ikke funke (får bare beskjed om å kjøre den som administrator, noe jeg såklart gjør)

 

Har build 7000, 64bit.

Lenke til kommentar
W7 7000-en min går ut snart, så må oppgradere. Er det 7260 som er nyeste? Og er den bare på 2,39gb?

 

min går og ut snart, nærmere bestemt 02/07.

Jeg vil helst unngå reinstallering frem til retailen kommer, er det noen som har et triks jeg kan bruke for å utsette datoen? Har testa timernuke, den vil ikke funke (får bare beskjed om å kjøre den som administrator, noe jeg såklart gjør)

 

Har build 7000, 64bit.

 

Det skal være mulig, se denne guiden http://www.blogsdna.com/3083/how-to-upgrad...-build-7100.htm

 

Om noen her har forsøkt oppgradert på samme måte som i linken hadde det vært kjekt med tilbakemeldinger her!

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt build 7201 ser jeg et par småfeil :

 

*Det er mulig å "kaste ut" / eject OS disken...

*Ingen sikkring på Safely Remove hardware and Eject Media.

 

Explorer kan fortsatt henge, skjer som regel ved eksekvering av eldre 32bits kode, men faktisk så ser det ut som at den kommer seg etter en drøy timeout på 600Sekunder.

 

Build 7201 føles mer robust enn 7100, men tror det nå er på tide å få testet en ny build.

 

Noen anbefalninger?

Lenke til kommentar
RTM, er det noe som vil legges ut på MS sine sider på lik linje med beta og RC?

 

Nope, siden dette er den ferdige releasen av Windows 7 så hadde ikke folk giddet og betale for den viss Microsoft har lagt den ut til gratis nedlastning.

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar

I praksis utgår RC 1.mars 2010.Siden systemet vil være ubruklig med "bi-hourly" shutdowns annenhver time.

 

For the RC, bi-hourly shutdowns will begin on March 1st, 2010. You will be alerted to install a released version of Windows and your PC will shut down automatically every 2 hours. On June 1st, 2010 if you are still on the Windows 7 RC your license for the Windows 7 RC will expire and the non-genuine experience is triggered where your wallpaper is removed and “This copy of Windows is not genuine” will be displayed in the lower right corner above the taskbar.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Du mener vel 2010 i første setning tenker jeg :)

 

Uansett, dette burde ikke være noe problem for noen! Jeg håper at det fleste kjøper det (så fremt det ikke er totalt overprisa) og går ut i fra at resten laster det ned.

 

Det jeg synes er veldig leit, er at man på Ultimate for å få remote desktop, noe jeg faktisk trenger siden "spill" maskinen min står på loftet, og jeg har planer om å kjøpe en server. Det hadde vært greit å slippe å gå opp for å gjøre noen små justeringer..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...