Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et problem når jeg installerer Windows 7 (64 bit). Helt i starten av installasjonen sier programmet at det ikke finner driveren til dvd-romet. Installasjonsprogrammet ber meg finne drivere. Har lett etter driver på nettet til spilleren, men kan ikke finne det noe sted.

 

Det er en LG GGW-20HL.

 

Er det noen flere som har hatt dette problemet under installasjonen?

Lenke til kommentar
Brukte en Samsung 203D uten problem.

Men jeg har problemer med nvidiadriveren (blåskjerm 116)

Noen som vet om det kommer ny ?

 

Har du et Nvidia skjermkort type 8800 og det er ca 2 år gammelt?

Prøv oppstart i safe modus og legg inn driver der.

 

Mitt 2 år gammle nvidia skjermkort tok kvelden nylig,ser ut som det er en produksjonsfeil på et veldig stort antall av nvidia skjermkort og de tar alle kvelden sammtidlig.

Lenke til kommentar
Kontrollpanelets Ytelsesinfo og verktøy :

 

Prosessor 6,7

RAM 5,5

Grafikk 5,9

Spillgrafikk 5,9

Harddisk 5,9

 

Artig verktøy som jeg tenkte jeg kunne "offentliggjøre".

Dere ser jo på signaturen min hva jeg har. RAM : Platinium EB 2x2gB 7-6-6-24 som viser seg å være svakeste ledd.

Ikke ta testen seriøst. RAM betyr lite eller nada i de fleste applikasjoner. Du kunne hatt 2GB PC6400 CL5 RAM og likevel kunne kjørt de nyeste spillene på en god XP/W7 innstalasjon uten problemer.

Lenke til kommentar
The bottom line is that, in order to achieve a perfect 7.9 Windows 7 score, users will have to buy a computer powered by at least an 8 core processor. However, the processor is simply not enough. Customers will also have to feed their machine with RAM, somewhere in the vicinity of 8 GB. At the same time, Solid State Drives (SSDs) with very high random I/O rates and as low as possible latency issues will also contribute to getting close to 7.9. When it comes to graphics, users will need a card with at least DirectX 10 support and a WDDM 1.1 driver.
Lenke til kommentar

va'kke for å skryte da.

Bare for å melde om hva dette oppsettet byr på, og kanskje for å gi en viss teknisk visshet for andre ?

Jeg sitter også på en eldre mediaPc som kjører RC 32bit. , snurredisk og integrert "skjermkort".

Obs at det også er 32 vs. 64 her da !

 

Prosessor : Pentium D820 2,8Ghz dualcore - 4,5

RAM : Kingston Pc6400 KVR800D2N5K2/2G Cl 5, 2x1 gB - 5,1

Grafikk : i945Gm-PILF - 3,1

Spillgrafikk : - 3,2

Harddisk : Samsung HD252KJ - 5,4

 

Som en er inne på over her : RAM betyr lite i denne testen, men det ser ut som at hardisken betyr enda mindre.

 

Dobbelt så mye DDR3 minne på 1600mHz i 64bits gir ikke så mye mer enn 2x1gB 800mHz DDR2 gir i 32 bits.

 

Og er det noe vits i SSD ??????

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...