Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Og poenget med dette er? ser jo hvilken program som er i bruk da Ikonene er uthevet.

 

Hva er problemet med å gjøre ting mer lettvint og oversiktlig, samt gi brukere flere valg?

Poenget er at jeg vil ha det slik og at taskbaren blir mer ryddig, for min del.

 

 

Edit: Bare understreker at jeg liker den nye taskbaren, men føler det burde gå an å konfigurere den mer.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter her i et lite "minne-dillemma" har kun 2 minnespor på HK, så skal jeg kjøpe meg 4 eller 8 gig til win 7?

 

får jeg utnyttet 8 gig?

 

Du får utnyttet rammen hvis du kjører noen programmer som utnytter så mye ram ;)

 

Jeg lekte meg med noen bilder fra nasa.com. Da slukte win7 6gb lett! Men så var bildene svære også da :D 21k oppløsning på bildene eller.no

Lenke til kommentar

Er ryktet om at Acer har dårlige drivere sant eller er det Win7 som tuller til tilkoblingen til trådløst nett?

 

Skjer en gang iblant. Jeg blir sittende med eneste PC i huset uten nett. Prøver jeg å oppdatere drivere, får jeg valg mellom tre stykker (tilsynelatende) fra forskjellige produsenter. Er redd for å miste nettet helt om jeg innstallerer feil.

 

EDIT: Poenget var om det kan ødelegge tilkoblingsmuligheter totalt om jeg prøver feil driver?

Endret av PowerTorsk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...