Carl Sagan Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Microsoft Windows 7 Build 7231 x86 VHDFile-iND samt Microsoft Windows 7 build 7229 x64-iAPULA lekket visse plasser RC1 nøkler skal vist funke på de nyeste buildene Jepp. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har build 7100. Hva må jeg gjøre for å oppgradere? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Du må gå andre stader for å få hjelp Nyare versjonar blir ikkje lagt ut offentleg for å laste ned, men det finst alltid alternativ. Dersom du ikkje har noko særleg erfaring innan å laste ned andre plasser og du ikkje har noko problem med build 7100 anbefaler eg deg å berre fortsette å bruke den. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har build 7100. Hva må jeg gjøre for å oppgradere? Du må gå andre stader for å få hjelp Nyare versjonar blir ikkje lagt ut offentleg for å laste ned, men det finst alltid alternativ. Dersom du ikkje har noko særleg erfaring innan å laste ned andre plasser og du ikkje har noko problem med build 7100 anbefaler eg deg å berre fortsette å bruke den. Feil. Du må finne en side å laste ned nyere builds fra, så mounter du bare iso fila du har lasta ned i daemon tools, power iso eller lignende og velger upgrade så gjør den alt av seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg lastet ned denne imagefilen fra microsoft: "7100.0.090421-1700_x64fre_client_en-us_retail_ultimate-grc1culxfrer_en_dvd" Regner med det er win 7, rc1 build 7100. Det jeg lurer på er om noen (utifra filnavnet) kan fortelle meg om denne versjonen av win 7 vil ødelegge mp3 filene mine som er nevnt som ett problem tidligere? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg lastet ned denne imagefilen fra microsoft:"7100.0.090421-1700_x64fre_client_en-us_retail_ultimate-grc1culxfrer_en_dvd" Regner med det er win 7, rc1 build 7100. Det jeg lurer på er om noen (utifra filnavnet) kan fortelle meg om denne versjonen av win 7 vil ødelegge mp3 filene mine som er nevnt som ett problem tidligere? Det er RC1 ja. 7100.0.090421-1700_x64fre_client_en-us_retail_ultimate-grc1culxfrer_en_dvd Og nei, det problemet med MP3 filer ble fikset for LENGE siden. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Hmm, har nå testet Windows7 siden før BETA og har aldri hatt bluescreen, men nå fikk jeg plutselig tre stykker på løpende bånd iløpet av 1-2timers tid? Mistenker at GeForce 186.06 kan ha noe med det å gjøre? Selv om jeg har kjørt den i noen dager uten problemer? Nå slippes 186.10 WHQL snart, så håper den eventuelt kan rette på dette problemet Vell, 186.06 er noe makkverk av en driver, faktisk såpass ille at skjermkortet mitt tok kvelden like etter jeg la inn denne driveren. Men, det er veldig sannsynlig at skjermkortet mitt allerede var på vei inn i BSOD døden da det er et 8800Gts kort som desverre er beryktet for å ha elending "pakkning" på selve gpu. Blir ikke mer Nvidia kort her I gården på en stund i alle fall. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 tenkte jeg skulle teste ett x58 kort, men win7'n er innstallert på ett x48 kort. noen som vet om det vil krasje eller vil win7 fikse det selv?? Har ikke trengt å innstallere noen drivere ennå så lurer på om det vil funke.. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Hmm, har nå testet Windows7 siden før BETA og har aldri hatt bluescreen, men nå fikk jeg plutselig tre stykker på løpende bånd iløpet av 1-2timers tid? Mistenker at GeForce 186.06 kan ha noe med det å gjøre? Selv om jeg har kjørt den i noen dager uten problemer? Nå slippes 186.10 WHQL snart, så håper den eventuelt kan rette på dette problemet Vell, 186.06 er noe makkverk av en driver, faktisk såpass ille at skjermkortet mitt tok kvelden like etter jeg la inn denne driveren. Men, det er veldig sannsynlig at skjermkortet mitt allerede var på vei inn i BSOD døden da det er et 8800Gts kort som desverre er beryktet for å ha elending "pakkning" på selve gpu. Blir ikke mer Nvidia kort her I gården på en stund i alle fall. Nytter ikke å klage på at en betadriver, til ett betaoperativsystem har problemer. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har build 7100. Hva må jeg gjøre for å oppgradere? Du må gå andre stader for å få hjelp Nyare versjonar blir ikkje lagt ut offentleg for å laste ned, men det finst alltid alternativ. Dersom du ikkje har noko særleg erfaring innan å laste ned andre plasser og du ikkje har noko problem med build 7100 anbefaler eg deg å berre fortsette å bruke den. Feil. Du må finne en side å laste ned nyere builds fra, så mounter du bare iso fila du har lasta ned i daemon tools, power iso eller lignende og velger upgrade så gjør den alt av seg selv. Link? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Tror ikke moderatorene vil like at vi poster det :s TIPS: Piratfiske. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Nytter ikke å klage på at en betadriver, til ett betaoperativsystem har problemer. Klager ikke, gir bare tilbakemelding i tråden her om hvordan denne driveren fungerte for meg med window 7 build 7201. Mulig du ikke har lagt merke til at det er nettop dette tråden er dedikert til. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Klager ikke, gir bare tilbakemelding i tråden her om hvordan denne driveren fungerte for meg med window 7 build 7201.Mulig du ikke har lagt merke til at det er nettop dette tråden er dedikert til. Nå er ikke 7201 noen offisiell build, så det har ikke mye for seg å diskutere den. Selv har jeg kun installert de betaene Microsoft har sluppet, men er litt imponert over alle de som laster ned hver eneste build som måtte ha lekket ut. Noe mer nerdete må man lete lenge etter.... Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Nytter ikke å klage på at en betadriver, til ett betaoperativsystem har problemer. Klager ikke, gir bare tilbakemelding i tråden her om hvordan denne driveren fungerte for meg med window 7 build 7201. Mulig du ikke har lagt merke til at det er nettop dette tråden er dedikert til. Jeg bare sa fra Det er alltid noen som kommer å klager, så jeg syntes det kanskje var like greit å bare si ifra før det skjedde. Kanskje jeg bare har vært litt mye på FacePunch :/ Lenke til kommentar
hessel Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Skjønner ikke helt poenget med å kjøre noe annet enn den offisielle builden 7100 RC1. Den er da stabil nok? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Den kjører visstnok fortsatt debugging. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Vel, det gjør nok de andre buildene også til en viss grad Lenke til kommentar
hessel Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Jaja, pyttsann. Debug meg her, og debug meg der. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Tråden er ikke ment ekslusivt for noen som helst build, beta, rc, oem eller hva det skulle være, men for Windows 7 generelt. Ingen sak for liten, ingen sak for stor. Er ikke vits i å kommentere på folk bare fordi noen ønsker å være "on top" når det gjelder build versjon, eller fordi noen mener det ikke har noen relevans. Er det relatert til Windows 7 så er det relevant i tråden. Det mener nå jeg Lenke til kommentar
hessel Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Jada, ingenting å si på relevansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg