Theoneask Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Visst du skal laste den ned. http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx Endret 10. juni 2009 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Takk Har en 7100 DVD tilgjengelig, så da tar jeg den likevel. Vista er kjipern på flere områder, bortsett fra at musikken ikke hakker. Det får jeg vel leve med. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 kjell// : Hva er forskjellen på win7 beta og RC nøkler? Lenke til kommentar
hessel Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Beta går ut i juni/juli i år, mens RC varer til mars neste år. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hvordan kan jeg finne ut om jeg har RC eller beta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Du ser det på buildnummeret. Er det 7100 har du RC. Buildnummeret står nedesrt i ene hjørnet, men hvis du har fjernet det kan du finne det ved å skrive winver i startmenyen. I vinduet som kommer opp da står buildnummeret. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Har W7 7100 - kommer ikke inn i diskbehandling. Det går flere minutter bare jeg endrer størrelsen på vinduet. Jeg får ikke sett etter om jeg kan velge å formatere i xFat. Kan noen som får til dette poste om det går ? Jeg har bestillt ny Pc og vil helst bruke xFat på SSD. Noen som vet om en kan velge xFat når en installerer ? Den er sånn idag også, men det er en dobbeltkjerne Pentium D i en ikke helt ny MediaPc. Kan være grunnen, men ikke så nøye. Den scorer 4,1 da. Spørsmålne er viktigere for meg å få litt greie på. Ikke mye å finne på Google, og det som er trenger jeg en forklaring på. Noen som vil øse av sin viten ? Det gjelder ikke Pc-en i signaturen da. Endret 10. juni 2009 av finnipinni Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Noen som har testet 7227? Den skal visstnok være pre-SP1, og dermed legge til ny funksjonalitet igjen - med en gang mer interessant enn 71xx-builds, som er veldig like 7100. Noen av endringene skal være: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1. Changes in the mechanism for displayingthumbnails in the taskbar. 2. Pop-Up lists for the panel 3. Pop-Up lists for Remote Desktop 4. Applaying the settings of the taskbar 5. Multitouch zoom 6. Invert selevtion 7. You can search for music by artist 8. View the contents of the search resilts 9. Intelelligent indexing after installation 10. Reducing the length of playback sounds sistemnyeh 11. Changes in the panel Devices and Printers 12. Changes in the mechanism of ectraction devices 13. Support for FireWire-cameras 14. Reduction in section in system 15. Improved driver support 16. Reducing the paging file 17. Assigning a letter to boot with two OS loaded 18. Naming the section reserved for the system. Endret 10. juni 2009 av Peppep Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Mao null niks og nada av interesse for min del.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Noen som har testet 7227? Den skal visstnok være pre-SP1, og dermed legge til ny funksjonalitet igjen - med en gang mer interessant enn 71xx-builds, som er veldig like 7100. Noen av endringene skal være: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1. Changes in the mechanism for displayingthumbnails in the taskbar. 2. Pop-Up lists for the panel 3. Pop-Up lists for Remote Desktop 4. Applaying the settings of the taskbar 5. Multitouch zoom 6. Invert selevtion 7. You can search for music by artist 8. View the contents of the search resilts 9. Intelelligent indexing after installation 10. Reducing the length of playback sounds sistemnyeh 11. Changes in the panel Devices and Printers 12. Changes in the mechanism of ectraction devices 13. Support for FireWire-cameras 14. Reduction in section in system 15. Improved driver support 16. Reducing the paging file 17. Assigning a letter to boot with two OS loaded 18. Naming the section reserved for the system. Microsoft ligger hvert fall ikke på latsiden! De er i fullgang med Service Pack 1, selv før Windows7 har gått RTM. Det har jo også blitt lekket (hvert fall satt sammen) en Windows 8 Pre-Milestone build også, så det virker som Microsoft jobber på spreng for tiden, og etter å ha sett hvor godt Windows7 ligger an og hvor godt fornøyd og positivt overrasket jeg ble over Bing.com så tror jeg jaggu meg at Microsoft virkelig er på rett kjør igjen! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 hvordan oppdaterer jeg versjonene? har oppdatert flere ganger med "automatic update" men fremdeles står det 7100, så det er tydeligvis ikke sånn det gjøres Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Du må laste ned ISO av ny build, for så og installere alt på nytt igjen. Slett og rett Endret 10. juni 2009 av Selvin Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Det høres veldig uaktuellt ut installerte forresten fra usb. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Gidder ikke jeg heller, syns 7100 fungerer aldeles utmerket Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 "There is a problem with your battery, so your computer might shut down suddenly." Min nyeste feilmelding fra batteriet. Søkte det opp, og er visst en del andre på tech-support hos Microsoft som får samme feilmelding på W7 RC. Noen her som får den? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Du må laste ned ISO av ny build, for så og installere alt på nytt igjen. Slett og rett JEg har bare kjørt isofila i windows og valgt upgrade... Har ikkje testet etter 7100, men alt før det gikk lett å oppgradere... Leaked ISO and VHD are fake!The leaked ISO is build 7201 and the leaked VHD is a modified version of build 7100 !! http://windows7center.com/forums/windows-7...d-iso-fake.html Endret 10. juni 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Ikke spesielt overraskende. Mange vil dra nytte av den blinde build-tørsten. Tror fremdeles build 7200 er reservert RTM. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Er 7100 den nyeste, eller har vi en 71xx en plass i rommet? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 jeg bruker 7201 x64. Hva som er bedre enn 7100 vet jeg ikkje, men har testet 7100 også. Tror det er mest flere drivere som er i 7201. Ser iallefall at nyeste ATI driveren er standard i 7201. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg