michael691 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har en Watermark remover hvis noen vil at jeg skal uploade Det er lov det? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Sikkert best å la være, en hyperaktiv moderator kan klippe nøttene av deg... Er det Orbits? Den fjerner både vannmerke, "Send feedback" i vindusrammen og har timer nuke. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Nei det er en vanlig exe som fjerner bare watermark Rart at tråden står enda da de fleste snakker om pirat materiale.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 "Timer nuke" = fjerner tidsfristen for å aktivere? I så fall er vel det "verre" (ift. mods) enn en exe som bare fjerner vannmerket. Men jeg greier meg uten noen av dem, bruker bare rearm hvis det går over en måned til neste build. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg digger det dynamiske lyset som vises i taskbar, når man svever over et ikon. Svevde over ATI installer og µTorrent. Fine farger! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Prometherion: Har du screenshot? Endret 29. desember 2008 av Pricks Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Send meg gjerne watermark remover på PM! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1053496&hl= Hjelp meg gjerne med å oppdatere hva som fungerer, eller kanskje viktigere - hva som ikke fungerer. Jeg bruker avast! + Windows Defender + Windows-brannmuren nå. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Bilder: prnt screen og paint er ikke av det beste som dere ser.. men har ikke Bilderman atm edit: photobucket skalerte bildene :/ Likte ikke helt Firefox temaet Endret 29. desember 2008 av Prometherion Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvordan backer man opp firefox (historie og bookmarks)? Liksom fra Vista til W7.. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Det gjør man med dette! Iallfall så lenge "man" er meg... Endret 29. desember 2008 av Pallantir Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Det som er nice med vista er at alt ligger på c:\users\ditt navn\appdata\roaming det som ikke ligger der ligger på c:\users\ditt navn\appdata\local Bare ta backup av de 2 mappene så slipper du aldri å tenkte på backup programmer EVER AGAIN F.eks jeg tar backup av thunderbird og utorrent som ligger i roaming og messenger som ligger i local Etter ny innstalering bare innstalere programmene og slenge backupen tilbake i roaming og local å VIPS har jeg mail med passord, adresseboka innstilninger og alt på plass, messenger har alle custom emotions og det som trengs på plass og utorrent har alle innstilninger på plass og alle torrente slipper du å legge inn på nytt Firefox ser jeg ligger i begge mappene så da er det bare å ta den backupen fra både local og raoming....trenger nok bare den i roaming...er i hvertfall slik med thunderbird som også ligger begge steder. Til thunderbird tar jeg KUN backup av roaming og det funker 100% nice...vil se for meg at det samme gjelder for firefox Endret 29. desember 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Og nå får jeg plutselig ikke boota lenger. Akkurat som Vista Black Screen-fenomenet. Selv formatering hjalp ikke. Lenke til kommentar
htaule Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vil bare si ifra om at Win7 har problemer med nForce2. Blant annet mangler nettverksdrivere, og muligens lyddriver. Jeg har heller ikke fått det trådløse nettet til å virke på min laptop. Har nForce jeg også, så om du finner en løsning kan du godt sende meg en PM Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Installerer 7000build as we speak, skal testes ut i kveld! edit: Da var den ferdig. Etter installasjonen tar alt på disken 7,56gb, windows mappen alene tar 7,05gb. Dette uten NOE annet installert. Endret 29. desember 2008 av Habitats Lenke til kommentar
zulo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har brukt pre-betaen på mediapcn med rikstv og installerte også den på laptopen min her om dagen da xp krasja. Windows 7 var raskere på laptopen enn xp og samtidig fungerte både lydkortet og nettverkskortet uten at jeg gjorde noe. Windows 7 fant også drivere automatisk på internet til det trådløse nettverkskortet! Det har jeg aldri opplevd før.. Noen som vet om den volumlisensnøkkelen med uendelige aktiveringer er lovlig å bruke? Det er visst en beta nøkkel som ble brukt til vista beta tror jeg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Takk Pallantir Og nå får jeg plutselig ikke boota lenger. Akkurat som Vista Black Screen-fenomenet. Selv formatering hjalp ikke. Shit, hva skjedde? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Takk Pallantir Og nå får jeg plutselig ikke boota lenger. Akkurat som Vista Black Screen-fenomenet. Selv formatering hjalp ikke. Shit, hva skjedde? var vist noe feil med mbr. Han fikk fikset det nå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Jaja, formatert for hundrede gang. Pidgin funker ikke. Noen som kan teste om det funker? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Trådstarter: Unnskyld meg, men oppfordrer du til ulovlig nedlasting av Windows 7 via torrent? Jeg har ikke noe imot det, men jeg tror at noen av de andre formumbrukerene her har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg