Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Etter det jeg har skjønt så støtter Daemon Tools nå windows 7, hvorfor droppe det da? Det er i mine øyne det beste egnede verktøyet for slike aktiviteter som å legge spill og lignende på disk.

 

WTF, gjenta seg selv.

 

 

fungerer på 7100, fungerer ikke på 7127

 

 

7127 er beta mens 7100 er RC, når skal folk skjønne dette?

 

Vas, dette er en videreutvikling fra RC - feilfikser og den slags.

Fungerer det på Build 7100 så funker det også på 7127 - kjører DT her på 7127.

 

Snabelen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er 2 dagers Win7-Erfaring. Funker fett :)

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13790784

 

Noen som ønsker å fortelle meg om gb1cxfre er i tittelen til 64 bit eller 32bit windows 7?

(i min datamaskin/autokjør)

 

GB1CULFRE_EN_DVD = 32bits

GB1CULXFRE_EN_DVD = 64bits

 

Du ser det også på størrelsen på ISO.

Ingen 32bits(x86) er større enn 2.4 - 2.6GB , alle 64bits er større enn 3.1GB .

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Skru på ClearType. I XP finner du dette i Appearances > Effects. Sikkert noe lignende i W7.

Prøvde dette først det gjorde bare ting verre etter min mening da men. Skriften så direkte uskarp ut. Har aldri vært noen fan av cleartype, mulig jeg har stilt det inn helt feil? Jaja, det fungerer veldig bra nå i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Her er 2 dagers Win7-Erfaring. Funker fett :)

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13790784

 

Noen som ønsker å fortelle meg om gb1cxfre er i tittelen til 64 bit eller 32bit windows 7?

(i min datamaskin/autokjør)

 

GB1CULFRE_EN_DVD = 32bits

GB1CULXFRE_EN_DVD = 64bits

 

Du ser det også på størrelsen på ISO.

Ingen 32bits(x86) er større enn 2.4 - 2.6GB , alle 64bits er større enn 3.1GB .

Tusen takk, du skjønner jeg hadde glemt å merke plata med info. Takk for hjelpen :) Da gjenstår det bare å finne ut hvor den står.

Til alle med Spotify: Hvis man avinstallerer Flash så vises ikke popup-reklamen som annet enn blanke felt!

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Jeg sitter og installerer W7 RC på pcen min nå, men det går veldig tregt. Den har brukt sånn en og en halv time på 2% nå, dette er vel ikke normalt? Egentlig har hele installasjonen gått altfor tregt, men det har gått. Tidligere har jeg hatt beta 32-bit som multibot som fungerte veldig bra.

Nå har jeg renset helt pcen min og installerer 64-bit som eneste OS. Pcen min har 64-prosessor og 2,5gb ram så det skal ikke være noe problem med Hardwaren. Mulig jeg bør gå tilbake til 32-bit?

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
Jeg sitter og installerer W7 RC på pcen min nå, men det går veldig tregt. Den har brukt sånn en og en halv time på 2% nå, dette er vel ikke normalt? Egentlig har hele installasjonen gått altfor tregt, men det har gått. Tidligere har jeg hatt beta 32-bit som multibot som fungerte veldig bra.

Nå har jeg renset helt pcen min og installerer 64-bit som eneste OS. Pcen min har 64-prosessor og 2,5gb ram så det skal ikke være noe problem med Hardwaren. Mulig jeg bør gå tilbake til 32-bit?

Hei, jeg sitter med en ordentlig drittpc med 300 mb ram og 1,2 ghz prosessor. Jeg klarte det på noe mer enn 1 og en halv time, gå for 32bit du eller start install på nytt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...