Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Jeg fikk høre det av mannen som er IT-asnvarlig på skolen. Jeg var innom kontoret hans da jeg nylig fikk 7 på skolelaptopen for å få nettverksnøkkel for nettet beregnet på de som ikke har skolePC. Han sa at fra og med 2010 ville ikke det lenger være mulig å bruke noe annet enn de skolen gir deg og at alle skoler over hele landet ville få samme oppsett og samme PC.

 

Høres en smule sykt ut, og ikke minst unødvendig. Blir det gjennomført, kan de glemme at jeg samarbeider :realmad: Tror nok ICE.net får enda en kunde fra familien min, ja.

 

haha det høres jo helt sykt ut.Skal de plombere usb inngangene å fjerne dvd rom kansje? Med et Uberbegrenset og kontrollert Os

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter det jeg har skjønt så støtter Daemon Tools nå windows 7, hvorfor droppe det da? Det er i mine øyne det beste egnede verktøyet for slike aktiviteter som å legge spill og lignende på disk.

 

WTF, gjenta seg selv.

 

 

fungerer på 7100, fungerer ikke på 7127

 

 

7127 er beta mens 7100 er RC, når skal folk skjønne dette?

Lenke til kommentar
Etter det jeg har skjønt så støtter Daemon Tools nå windows 7, hvorfor droppe det da? Det er i mine øyne det beste egnede verktøyet for slike aktiviteter som å legge spill og lignende på disk.

 

WTF, gjenta seg selv.

 

 

fungerer på 7100, fungerer ikke på 7127

 

Må da være feil? Jeg sitter her med en fungerende Daemon-Tools på Win7 build 7127 nå jo?

Lenke til kommentar

Nei - ikke noe "nytt".

 

Microsoft will not make any functionality changes to the operating system. At the same time, no extra features will be added. For the RTM, the focus will be on identifying any issues that could possibly affect the installation of the platform, security problems, and reliability and stability glitches. Tweaks will be introduced to Windows 7 to boost software and hardware compatibility and support and the updating infrastructure of the operating system will be tested. But Windows 7, as of RC, is as close to finalization as possible, with the exception of the gold build.
Lenke til kommentar
Etter det jeg har skjønt så støtter Daemon Tools nå windows 7, hvorfor droppe det da? Det er i mine øyne det beste egnede verktøyet for slike aktiviteter som å legge spill og lignende på disk.

 

WTF, gjenta seg selv.

 

 

fungerer på 7100, fungerer ikke på 7127

 

Må da være feil? Jeg sitter her med en fungerende Daemon-Tools på Win7 build 7127 nå jo?

 

 

ja... Er nok fordi jeg tok en oppdatering fra 7000 til 7027 som skapte problemer

 

har prøvd reinstall, men hver gang får jeg bare beskjed om å reboote pc etter jeg installerer igjen og etter oppstart får jeg samme beskjed igjen

Lenke til kommentar

Ok, da har jeg kommet fra til at 182.46 beta driveren til Nvidia er langt bedre til W7 7100 enn 185.85 Stabilitetsmessig.

 

.85 driveren forårsaket random system freezes som ikke var mulig å fikse med mindre man tvang igjen en hard reset.

 

Er 7127 tilgjengelig offsielt eller kun tilgjengelig via beta eller .torrent siter?

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
ja... Er nok fordi jeg tok en oppdatering fra 7000 til 7027 som skapte problemer

 

har prøvd reinstall, men hver gang får jeg bare beskjed om å reboote pc etter jeg installerer igjen og etter oppstart får jeg samme beskjed igjen

 

Hadde samme problemet, men fikk fikset det.

Sjekk forumet til daemons tools, du må inn i registeret og fjerne alt så legge inn det ene programmet manuelt, da går det.

Lenke til kommentar

Har ikke brukt W7 på lenge nå.

 

Noen som vet om det er mulig å få kjappere hastighet på w-lan enn 54mbps? Fikk ikke kjappere på en tidligere build som jeg prøvde... Men i Win XP fikk jeg 300mbps

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...