Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

det er det som er problemet med 64bit drivere, det lages drivere som fungerer flott på 32bit , men 64bit er det bare bob bob....

 

Kommer aldri til å få like sterk støtte som 32bit( ok, kanskje om 5-10 år men.....)

 

sitter jo å biter negler hver gang det kobles til noe hardware om det ikke blir noe trøbbel

 

Eller et program som trenger 64 bit driver støtte som er fraverende

 

Hva er det for 'dingser' du har som ikke du finner drivere til ?

 

Snabelen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipper det bare er en modifisert utgave av den norske språkpakken til Vista. Altså er det trolig flere mangler her og der, om ikke noe er lagt til.

Tatt fra Dinside's artikkel: "Vi har samtidig gått gjennom innholdet i språkpakken, og tviler på at det dreier seg om uautoriserte oversettelser. Alle de 6892 filene i språkpakken har dato 21. og 22. april 2009, det samme har filene i den offisielle RC-utgaven av Windows 7".

 

Slik legger man inn språkpakken.

Lenke til kommentar
Tipper det bare er en modifisert utgave av den norske språkpakken til Vista. Altså er det trolig flere mangler her og der, om ikke noe er lagt til.

Tatt fra Dinside's artikkel: "Vi har samtidig gått gjennom innholdet i språkpakken, og tviler på at det dreier seg om uautoriserte oversettelser. Alle de 6892 filene i språkpakken har dato 21. og 22. april 2009, det samme har filene i den offisielle RC-utgaven av Windows 7".

 

Slik legger man inn språkpakken.

Så dvs. at det er offisiell selv om den ikke er lansert enda?

Lenke til kommentar
Tipper det bare er en modifisert utgave av den norske språkpakken til Vista. Altså er det trolig flere mangler her og der, om ikke noe er lagt til.

Tatt fra Dinside's artikkel: "Vi har samtidig gått gjennom innholdet i språkpakken, og tviler på at det dreier seg om uautoriserte oversettelser. Alle de 6892 filene i språkpakken har dato 21. og 22. april 2009, det samme har filene i den offisielle RC-utgaven av Windows 7".

 

Slik legger man inn språkpakken.

Hva beviser vel det? Man kan lett fikse på datoen på filer. Men for all del, bare installer den. Bare litt skeptisk til hva den eventuelt mangler. For dette er garantert ikke en offisiell utgave for Windows 7. Disse kommer oftest flere måneder etter RTM.

Lenke til kommentar
noen som vet når man MÅ aktivere windows7 RC ? har en bror som er treg med å få ut fingern å instalere/oppdatere fra 7000. den slutter jo å funke om et par mnd.

 

Du kan aktivere RC når du vil bare du har nøkkel. Så vidt jeg husker går betaen (build 7000) ut i august så han har jo god tid i så fall.

 

Min build 7000 går ut 2/7 så jeg kommer til å oppgrader snart...

Lenke til kommentar

Nettverket virker gjennomgående stabilt, tydeligvis har det blitt tatt et grep rundt dette. Tommel opp. Skal prøve å sende litt diverse pakker til PC-en. I Vista har det hendt at nettverket kvalte seg når det var mye aktivitet, men så er ikke Marvell-kontrollene noe å skryte av på hovedkort.

 

Network and Sharing Center har blitt revolusjonert med en heidundrende oppstartstid.

Lenke til kommentar
64bit koster som regel det samme som 32bit og du kan ikke velge slikt under installeringen (egen dvd for 32 og 64bit).

 

Vist du kjøper Vista Ultimate, får du ikke da med både 32-bit og 64-bit, mulig en DVD for hver versjon? Mulig jeg tuller helt nå...

 

Ja, når du kjøper fullprispakken. OEM og oppgradering kommer med bare enten 32 eller 64.

Lenke til kommentar
Microsoft.Windows.7.Build.7127.x64

 

Noen som har testet denne?

Ja, den fungerer fint her, slapp å innstalere CCC på nytt igjen som jeg har måtte gjort med de andre buildene som jeg har oppgradert med tidligere, selv om jeg fikk beskjed om at den ikke ville fungere etter oppgraderingen.

 

Så til nå har jeg ingenting negativt å komme med :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...