Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei folkens!

 

ekke sikker på om dette riktig sted å spørre men?

 

jeg har en del surr med windows 7, når jeg skal spille.

 

At skjermen begynner å flimre av en grunn, når jeg starter spill, og det er med alle spilla, men så update'a jeg direct x, da funka det igjen, ikke noen problemer.

 

men så midt under Hawx skjedde det igjen.

 

Kan noen si hva det er? og åssen det kan bli fiksa?

 

Har Windows 7 32bit build 7000

Lenke til kommentar

Til info for de som skal ha denne , og sjekke integritet (MD5) :

 

Pre-RTM 7127 X86:

File:

7127.0.090507-1820_x86fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULFRER_EN_DVD.iso

MD5: 4045CB2A8E50B65ED9E1C2B8D6026B2F

 

Pre-RTM 7127 X64:

File:

7127.0.090507-1820_x64fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULXFRER_EN_DVD.iso

MD5: F805A6595DDC6D12956588BB0F1B9B83

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Så langt er det eneste som irriterer meg litt og som jeg ikke helt har skjønt det at jeg må enable lagring av siste brukte programmer\dok i start menyen for å av det hele tatt kunne dra ting til taskbaren....de to tingene henger jo egentlig ikke sammen så, syntes det var dumt, om ikke det faktisk kan være en bug da.

 

Og et liten bug eller noe som hindret at jeg fikk innstalere spillet the witcher, sa at jeg måtte kjøre det i admin mode....men det gjorde jeg jo. Men er vel hva jeg kan forvente siden det er RC da tenker jeg.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

1. Høres veldig rart ut. Aldri hørt om dette eller kommet over det selv. Installert W7 RC på 3 PC-er nå.

 

2. Kjør heller kompatibillity wizard. Den løser omtrent alle problemer som dette. Dette er ikke et problem med selve W7, heller hvordan The Witcher er skrevet.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Har lastet ned og installert windows 7 nå men har et lite problem, får ikke slettet Windows XP som lå på den fra før? Når jeg pleier og installere windows på nytt spør den hvilken disk jeg skal formatere, men når jeg installerer windows 7 bare om hvilken disk men ikke om den skal formateres. Noen som kan hjelpe? har dell 6400

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...