residenevil Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 hvordan kan jeg partijonere min c: som vista ligger på så jeg får dual boota? og jeg vil helst slippe å reinnstallere vista eller noe sånt liksom bar elage en partisjon som jeg får innstallert w7 rc på Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det noen som får spilt av denne radion? http://nettradio.nrk.no/default.php?kanal=p1 Den fungerer fint i XP men ikke i W7. Det er noe kødd med media player tror jeg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det noen som får spilt av denne radion? http://nettradio.nrk.no/default.php?kanal=p1Den fungerer fint i XP men ikke i W7. Det er noe kødd med media player tror jeg Virka etter jeg innstallerte Add-on Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Funker fint her. Bruker du Firefox som browes? Har du installert WMP plug-in? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 bruker IE. funker ikke FF heller. får ikke ikke isntallert plugin i FF. står bare no plugins were installed. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 hvordan kan jeg partijonere min c: som vista ligger på så jeg får dual boota? og jeg vil helst slippe å reinnstallere vista eller noe sånt liksom bar elage en partisjon som jeg får innstallert w7 rc på er det ingen som kan hjelpe meg her? det haster Lenke til kommentar
-Adrian- Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det slik at om en kjøper en ny data med Vista på, etter 26. Juni, så får vi oppgradere til Windows 7 helt gratis? Eller? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 hvordan kan jeg partijonere min c: som vista ligger på så jeg får dual boota? og jeg vil helst slippe å reinnstallere vista eller noe sånt liksom bar elage en partisjon som jeg får innstallert w7 rc på er det ingen som kan hjelpe meg her? det haster Du trenger ikke "lage" en partisjon til Win 7 på forhånd. Trenger egentlig bare å sørge for at du har unallocated space på disken (stor nok i antall GB) - da vil Win 7 installeren kunne lage partisjon for deg der og blir da selvfølgelig dual-boot med eksisterende (når du velger install to unallocated space). Ellers har du en tutorial med forhånds preparering av partisjon og bilder her: http://lifehacker.com/5126781/ Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 hvordan kan jeg partijonere min c: som vista ligger på så jeg får dual boota? og jeg vil helst slippe å reinnstallere vista eller noe sånt liksom bar elage en partisjon som jeg får innstallert w7 rc på er det ingen som kan hjelpe meg her? det haster Du trenger ikke "lage" en partisjon til Win 7 på forhånd. Trenger egentlig bare å sørge for at du har unallocated space på disken (stor nok i antall GB) - da vil Win 7 installeren kunne lage partisjon for deg der og blir da selvfølgelig dual-boot med eksisterende (når du velger install to unallocated space). Ellers har du en tutorial med forhånds preparering av partisjon og bilder her: http://lifehacker.com/5126781/ ok hvordan skal jeg startye den da? når jeg starter opp også velger jeg custom og bare velger c: eller? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 hvordan kan jeg partijonere min c: som vista ligger på så jeg får dual boota? og jeg vil helst slippe å reinnstallere vista eller noe sånt liksom bar elage en partisjon som jeg får innstallert w7 rc på er det ingen som kan hjelpe meg her? det haster Du trenger ikke "lage" en partisjon til Win 7 på forhånd. Trenger egentlig bare å sørge for at du har unallocated space på disken (stor nok i antall GB) - da vil Win 7 installeren kunne lage partisjon for deg der og blir da selvfølgelig dual-boot med eksisterende (når du velger install to unallocated space). Ellers har du en tutorial med forhånds preparering av partisjon og bilder her: http://lifehacker.com/5126781/ ok hvordan skal jeg startye den da? når jeg starter opp også velger jeg custom og bare velger c: eller? C nei . Aldri benytt stasjons bokstaver som referanser i partisjonering fra offline OS . Gi partisjonene dine volume navn (etikette) i ditt nåværende OS , ellers må du identifisere dem vha partisjons størrelsen i setup med nytt OS. Gi navn høyre klikk partisjon (bokstav) i windows explorer (Min Datamaskin) valg : properties/egenskaper: Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 bruker IE. funker ikke FF heller. får ikke ikke isntallert plugin i FF. står bare no plugins were installed. Last ned denne til Firefox viss du ikkje har prøvd den før. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen andre som har prøvd spotify i RCen? Det går utrolig tregt å starte opp (20-40 sekunder). Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Funker fett her 0,8 sekunder på oppstart. Endret 10. mai 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hadde problem med at Spotify starta treigt på ein tidlegare build, men på RC starter den kjapt. Prøvd reinstall? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Flere som opplever at foobar2k hakker av og til under avspilling? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det slik at om en kjøper en ny data med Vista på, etter 26. Juni, så får vi oppgradere til Windows 7 helt gratis? Eller? Skal kjøpe ny pc selv rundt den datoen, så hadde vært fint om noen hadde svar. Lenke til kommentar
-Adrian- Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Er det slik at om en kjøper en ny data med Vista på, etter 26. Juni, så får vi oppgradere til Windows 7 helt gratis? Eller? Ja, enig.. Noen som vet svaret? Det stod inne på itavisen at dette gikk. Men tidene har jo forandret seg. Noen som vet hva? Helst skriv med en gang, planlegger også å kjøpe ny pc Endret 10. mai 2009 av -Adrian- Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det slik at om en kjøper en ny data med Vista på, etter 26. Juni, så får vi oppgradere til Windows 7 helt gratis? Eller? Ja, enig.. Noen som vet svaret? Det stod inne på itavisen at dette gikk. Men tidene har jo forandret seg. Noen som vet hva? Helst skriv med en gang, planlegger også å kjøpe ny pc Det er "annonsert" et slikt program fra Microsoft. Om det blir tilgjengelig i Norske markedet og eventuelt gjennom hvilke OEM leverandører gjenstår å se. Er som kjent OEM OS avtaler på all windows OS sw som leveres på bærbare eller "ferdig PCr". Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Flere som opplever at foobar2k hakker av og til under avspilling? WMP og WMC gjør det samme. Ikke veldig irriterende, men det kommer nok til å gå meg på nervene etterhvert. Kan noen hjelpe meg med dette?: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1107860 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Flere som opplever at foobar2k hakker av og til under avspilling? WMP og WMC gjør det samme. Ikke veldig irriterende, men det kommer nok til å gå meg på nervene etterhvert. Kan noen hjelpe meg med dette?: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1107860 Kan du ikke bare bruke skin mode ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg