Pomfri Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Har kjørt RC-versjonen i noen dager. I det siste har startmenyen blitt veldig treg. Det tar veldig lang tid før ikonene kommer frem. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som vet av no mirrors til RC? Sidene til MS står bare å loader.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Bruker MS sine sider jeg nå og laster ned i full speed Endret 5. mai 2009 av Feh Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som har oppgradert fra 7000 til RC? Er det bare og forandre cversion.ini http://tech-mania.com/2009/05/upgrade-wind...dows-7-rc-7100/ Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Om jeg oppgraderer fra vista til RC, vil RC legge seg over vista installarsjonen, eller vil den kreve nye 20gb? Hvordan er den på spill?? Fungerer alle spill likt på RC som på vista? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Skal prøve å gi 64 bit en ny sjanse nå, kanskje win finner litt fler drivere for maskinvaren min enn build 7000 gjorde. Lastet ned og ferdig med 32 bit @ 1,2 MB/s og 64 bit @ 2.0 MB/s synes serverne til microsoft har vært eksemplariske nå Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg har nå klart å få tak i nedlastingsfila til Windows 7 RC 32-bit, etter å ha slitt og strevd med Google Chrome, og til slutt kommet på at det lønner seg vel å bruke Internet Explorer. Og nå er det slik at jeg skal laste ned install-filen med noe som kalles Download Manager, sannsynligvis noe Microsoft greier. Men så klikker det.. kommer error. Så trykker jeg på resume, så starter den på akkurat det samme igjen, og så blir det bare en loop. Går ikke an å troubleshoote eller noe sånt heller. Noen som har noen forslag til løsninger? Eventuelt noen som kan pakke inn fila i ei torrent-fil? By jakob_kr Endret 5. mai 2009 av jak-bim Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Mine innlegg @ the groke, jeg tror det lages en ny folder som heter windows.old som inneholder den gamle partisjonen så du installerte på , men jeg er ikke sikkert så noen må gjerne bekrefte Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg har nå klart å få tak i nedlastingsfila til Windows 7 RC 32-bit, etter å ha slitt og strevd med Google Chrome, og til slutt kommet på at det lønner seg vel å bruke Internet Explorer. Og nå er det slik at jeg skal laste ned install-filen med noe som kalles Download Manager, sannsynligvis noe Microsoft greier. Men så klikker det.. kommer error. Så trykker jeg på resume, så starter den på akkurat det samme igjen, og så blir det bare en loop. Går ikke an å troubleshoote eller noe sånt heller. Noen som har noen forslag til løsninger? Eventuelt noen som kan pakke inn fila i ei torrent-fil? By jakob_kr Har du installert nyeste java version? http://www.java.com/en/download/index.jsp og installer hvis du ikke har gjort det alt. Edit: Jeg bruker firefox til å laste ned og det fungerer smertefritt: Endret 5. mai 2009 av Feh Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Lasta ned RC versjonen og brennte den i b.7000 - og det gikk dønn etter boka uten problemer ! Brenneren kom opp automatisk i ISO også ! MEN - jeg vil legge inn denne på en laptop fra 2005 : Acer Aspire 1800 Den kommer til den sia hvor en kan velge språk - div.formater og tastatur - og der er det ingen pil ! Padden virker ikke, og det hjelper ikke å koble til USB-mus. Har restarta flere ganger. Noen som kan komme på en workaround ? Ser nå at det ikke er lys i USB-musa. Da er det vel ikke strøm på USB ? Ser ikke ut som at tastaturet virker heller....... Det lyser i USB-musa under loading av filer, men etter starting windows forsvinner lyset. Endret 5. mai 2009 av finnipinni Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som har klart å få Nvidia nForce Ethernet kort til å installere på Win 7 64 bits?? Forsøkte med Vista driverene men det funket ikke. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 fungerer fint hos meg........... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Hvilken har du? Jeg har Nforce 6 Series 680i Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 XanderZ: 32 eller 64bit? 64bit. Noen forslag ? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Hvilken har du? Jeg har Nforce 6 Series 680i Den har jeg også, ingen problemer her Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Nå har jeg hatt 2 installasjoner og samme problemet. Finner ikke netverkkortet. Den akksepterer heller ikke nedlastet drivere fra nvidia. Jeg får prøve 32bits da.....sukk. Endret 5. mai 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
hsds Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg sliter med å få installert driverene for Radeon HD 4770. Laster ned driverene ifra ati.com, kjører setup og den fullfører. Ingenting mer skjer derimot. Den kjører fremdeles kortet på standard vga driver. Noen tips?? Endret 5. mai 2009 av hsds Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Pakk ut driveren fra fila, og bruk Device Manager (høyreklikk på Computer). Se om det hjelper. .NET Framework må også være installert, men dette er bakt inn i Windows 7. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Fungerte dessverre ikke. Den søker etter driver men sier at den beste driveren allerede er der; Standard VGA Driver. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Last ned Driver Sweeper og installèr. Boot inn i Safe Mode (F8 rett før Windows) og kjør programmet. Restart og boot igjen inn i Safe Mode. Restart med vanlig oppstart og installer driveren deretter. Endret 5. mai 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg