Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal prøve å gi 64 bit en ny sjanse nå, kanskje win finner litt fler drivere for maskinvaren min enn build 7000 gjorde. Lastet ned og ferdig med 32 bit @ 1,2 MB/s og 64 bit @ 2.0 MB/s synes serverne til microsoft har vært eksemplariske nå :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå klart å få tak i nedlastingsfila til Windows 7 RC 32-bit, etter å ha slitt og strevd med Google Chrome, og til slutt kommet på at det lønner seg vel å bruke Internet Explorer.

Og nå er det slik at jeg skal laste ned install-filen med noe som kalles Download Manager, sannsynligvis noe Microsoft greier. Men så klikker det.. kommer error. Så trykker jeg på resume, så starter den på akkurat det samme igjen, og så blir det bare en loop. Går ikke an å troubleshoote eller noe sånt heller. Noen som har noen forslag til løsninger? Eventuelt noen som kan pakke inn fila i ei torrent-fil?

dlmanl.jpg

By jakob_kr

Endret av jak-bim
Lenke til kommentar
Jeg har nå klart å få tak i nedlastingsfila til Windows 7 RC 32-bit, etter å ha slitt og strevd med Google Chrome, og til slutt kommet på at det lønner seg vel å bruke Internet Explorer.

Og nå er det slik at jeg skal laste ned install-filen med noe som kalles Download Manager, sannsynligvis noe Microsoft greier. Men så klikker det.. kommer error. Så trykker jeg på resume, så starter den på akkurat det samme igjen, og så blir det bare en loop. Går ikke an å troubleshoote eller noe sånt heller. Noen som har noen forslag til løsninger? Eventuelt noen som kan pakke inn fila i ei torrent-fil?

dlmanl.jpg

By jakob_kr

Har du installert nyeste java version? http://www.java.com/en/download/index.jsp og installer hvis du ikke har gjort det alt.

Edit: Jeg bruker firefox til å laste ned og det fungerer smertefritt:

403583.jpeg

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Lasta ned RC versjonen og brennte den i b.7000 - og det gikk dønn etter boka uten problemer ! Brenneren kom opp automatisk i ISO også !

MEN - jeg vil legge inn denne på en laptop fra 2005 : Acer Aspire 1800

Den kommer til den sia hvor en kan velge språk - div.formater og tastatur - og der er det ingen pil ! Padden virker ikke, og det hjelper ikke å koble til USB-mus. Har restarta flere ganger.

Noen som kan komme på en workaround ?

Ser nå at det ikke er lys i USB-musa. Da er det vel ikke strøm på USB ?

Ser ikke ut som at tastaturet virker heller.......

Det lyser i USB-musa under loading av filer, men etter starting windows forsvinner lyset.

Endret av finnipinni
Lenke til kommentar

Jeg sliter med å få installert driverene for Radeon HD 4770. Laster ned driverene ifra ati.com, kjører setup og den fullfører. Ingenting mer skjer derimot. Den kjører fremdeles kortet på standard vga driver. Noen tips??

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...