Programvare Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Det skal visst gå fint an å installere direkte fra ISO. En kamerat gjorde dette uten problemer. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvis du mener på en VM, så går det utmerket. Med alt. Iallfall på VMWare, som jeg bruker, kan man sette en ISO-fil til å være CD-rom/DVD-rom for VM-en. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvis du mener på en VM, så går det utmerket. Med alt. Iallfall på VMWare, som jeg bruker, kan man sette en ISO-fil til å være CD-rom/DVD-rom for VM-en. Funker i MS-Virtual PC og Sun Vitualbox og. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Håper de fiksa host controller problemet; ''..Slutter å virke..'' Skal teste i kveld når den blir ferdig Noen som har changelog? Googlet men fant ingenting.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Hvis du mener på en VM, så går det utmerket. Med alt. Iallfall på VMWare, som jeg bruker, kan man sette en ISO-fil til å være CD-rom/DVD-rom for VM-en. Nei, jeg mente å mounte ios-en med f.eks. Poweriso, og bare starte installasjonen via den. Jeg har ikke testet dette selv, men tror det virker. Hvis du vil väre på den helt sikre siden, så brenner du en dvd. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det blir nok litt vanskelig på en helt ren maskin. Uansett, jeg la ISO-en som DVD-drev for denne VM-en, og det ser greit ut så langt. Prometherion, snakker du om USB? Jeg hadde visse problemer med den første prebetan som lekket. Jeg mistet iblant DisplayLink-skjermen (USB til DVI). Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er sjelden så morsomt å ta feil! Versjonen er 6.1.7000, build 7000. Høres ganske Beta 1 ut for meg... Men det endelige svaret kommer vel ikke før M$ offentliggjør buildnummeret på den offisielle betaen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det blir nok litt vanskelig på en helt ren maskin. Uansett, jeg la ISO-en som DVD-drev for denne VM-en, og det ser greit ut så langt. Prometherion, snakker du om USB? Jeg hadde visse problemer med den første prebetan som lekket. Jeg mistet iblant DisplayLink-skjermen (USB til DVI). Jeg vet ikke. Men det kommer opp i blant: COM Surrogate har slutter å virke. Eller noe sånt. Husker ikke helt. Men alt funka fint. Bare at gadgets ikke funket. Skal installere W7 i morgen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Virker ikke som Vista Beta / RC koder funker lengre nå Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Det blir nok litt vanskelig på en helt ren maskin. Uansett, jeg la ISO-en som DVD-drev for denne VM-en, og det ser greit ut så langt. Prometherion, snakker du om USB? Jeg hadde visse problemer med den første prebetan som lekket. Jeg mistet iblant DisplayLink-skjermen (USB til DVI). Jeg vet ikke. Men det kommer opp i blant: COM Surrogate har slutter å virke. Eller noe sånt. Husker ikke helt. Men alt funka fint. Bare at gadgets ikke funket. Skal installere W7 i morgen At gadgets ikke funker er fordi du har satt uac til å väre helt skrudd av. Du må ha minst low av en eller annen grunn. Håper slikt tull som det er fiksa i beta. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hmm.. Noen som vet hvordan jeg kan få forandret slik at Users (Mine dokumenter osv..) havner på Disk D: og ikke disk C:? Vil egentlig kun ha "Windows" og "Program Files" liggende på C: Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Det går vel ikke.. bare kopier filer på D og lag snarvei til mappene Det blir nok litt vanskelig på en helt ren maskin. Uansett, jeg la ISO-en som DVD-drev for denne VM-en, og det ser greit ut så langt. Prometherion, snakker du om USB? Jeg hadde visse problemer med den første prebetan som lekket. Jeg mistet iblant DisplayLink-skjermen (USB til DVI). Jeg vet ikke. Men det kommer opp i blant: COM Surrogate har slutter å virke. Eller noe sånt. Husker ikke helt. Men alt funka fint. Bare at gadgets ikke funket. Skal installere W7 i morgen At gadgets ikke funker er fordi du har satt uac til å väre helt skrudd av. Du må ha minst low av en eller annen grunn. Håper slikt tull som det er fiksa i beta. Takk for heads up. Hvorfor skal man ha på UAC for å ha gadgets? det forstår jeg ikke noe av.. Endret 27. desember 2008 av Prometherion Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Nei, det er ikke spesielt logisk. Jeg installerer beta direkte fra iso-fila nå. Ser ut til å fungere helt fint. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kjører Windows 7 Beta 1 nå. Fungerer veldig bra. http://img509.imageshack.us/img509/8143/w7tq5.png Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Er det lurt å bytte fra Vista til 7? Selvom den bare varer til 12 juli er jeg skikkelig gira på å bruke W7 . Når er neste utgave ute på markedet? Endret 27. desember 2008 av Prometherion Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Ser bra ut. Jeg prövde å trykke upgarde i stedet for fresh install. Det tar en hel evighet. Har holdt på i flere timer tror jeg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har blitt forelsket i at Windows 7 nå bytter bakgrunn hvert 5. min fra en mappe som jeg faktisk laget for 2 år siden for dette formålet. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har droppet Vista helt. Da jeg prøvde det gikk det to uker før jeg brøt sammen i angst av hvor forferdelig ille det var. Det virker som at W7 svinger bedre. Er det bedre enn XP, eller er det for "spesielt interesserte" Windows-brukere? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er prebeta, tolk som du vil. Det er ganske stabilt men som sagt, så er det fortsatt endel feil og hull som de driver og lapper på. Vil du ha stabilitet velger du vista. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er vi ikke i "BETA" og ikke "Pre-BETA" nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg