MysticoN Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Build 7100 er Build 7100. Det er mange her som har brukt 7100 i en uke no uten noe problem inkludert meg selv. Kjører build 7100 på 2 maskiner og har ikke noe problemer over hode. Det er 100% trygt å laste ned build 7100 så lenge du leser litt om torrents før du laster ned så er du trygg. Ikke nødvendigvis, har lest masse om at det er noen false ISOer ute og går. Tror de hadde lagt inn noen virus inn i ISOen. sorter etter seeds, les litt komentarer så er du sikra en ren og god kopi. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Eller bla tilbake et par sider hvor det var linket til en side som hadde postet md5hashen til den gyldige builden, last ned fra foretrukket sted og sjekk om du får samme md5 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Installerte 7100 RC1 nå på laptopen, og er meget fornøyd. Alle drivere ble installert smertefritt fra windows update, og alt går raskere, spesiellt hibernate funksjonen. Er også veldig praktisk OS iforhold til vista Eneste jeg prøver å finne ut nå er hvorfor det kommer en windows lyd ca hvert 2 minutt? Noen som vet hva det kan være? Tenkte det var action center, men der står det: No current issues detected Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Har du fingertrykkleser? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Har du fingertrykkleser? Ja stemmer, prøve å slå den av? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Har du fingertrykkleser? Ja stemmer, prøve å slå den av? Hadde samme situasjon på min fars laptop (vista da men..), lagde klikkelyd med jevne mellomrom. Logga ut og inn eller no, husker ikkje heilt ka eg gjorde, men er mulig den som er synderen. Du får teste litt med å slå av osv.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Det som er med fingeravleseren, er vel at den registerer noe og gir lyd når han ikke klarer å gjennkjenne det.. Noen som vet løsningen med slepp og hybernate? Maskinen starter jo bare opp igjen... Endret 1. mai 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Var det nevnt noe om overgang fra RC til full utgave? Så man slipper reinstallere når det slippes på markedet? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Det som er med fingeravleseren, er vel at den registerer noe og gir lyd når han ikke klarer å gjennkjenne det.. Noen som vet løsningen med slepp og hybernate? Maskinen starter jo bare opp igjen... Slo den av, og lyden er der fortsatt men litt sjeldnere nå Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Prøvd å logge inn/ut? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Prøvd å logge inn/ut? Jepp, logga ut også inn igjen, og kort tid etter så begynte lyden å begynne igjen. Den varier veldig, noen ganger etter 1min, 20sekunder og noen ganger etter 3min osv.... Lyden heter: Windows - hardware remove! Har alle drivere installert. Endret 2. mai 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Oppdatere programvaren for fingertrykk-leseren? Kanskje det er noe kritisk/viktig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Får håpe pc produsentene snart begynner å selge bærbare og minibærbare med gratis oppgradering til windows 7 når det kommer, for jeg må snart kjøpe ny bærbar til kjæresten, samt en minibærbar til meg selv, men tanken på å måtte kjøpe 7 frittstående windows 7 lisenser skremmer meg. Lenke til kommentar
molland Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Heisann Har kjørt win 7 (build 7077 tror jeg) men flere ganger over natta så står det neste dag att windows har blitt gjenopprettet etter uventet nedstenging, noe i den duren. Da begynner jeg helt på "nytt" Dette er på en 64 bit maskin og ja har korrekt os til den. Kan dette være pga att det er beta os som gjør slikt? Hvis jeg installerer rc 7100, vil jeg da kun kunne oppgradere uten å formatere hd(ene)? frode Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Får håpe pc produsentene snart begynner å selge bærbare og minibærbare med gratis oppgradering til windows 7 når det kommer, for jeg må snart kjøpe ny bærbar til kjæresten, samt en minibærbar til meg selv, men tanken på å måtte kjøpe 7 frittstående windows 7 lisenser skremmer meg. Sa ikke microsoft noe om at de som kjøpte PCer med Vista etter 1. januar 2009 eller no skulle få gratis oppdatering til Win7 når det kom ut? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Gratis er vel å ta litt hardt i. Men billig stemmer nokk. Når vista oppdateringen kom, så kosta det jo frakt og litt snax. 400,- elns å få det... Men jeg har ikke hørt noe om det der denne gangen.. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Får håpe pc produsentene snart begynner å selge bærbare og minibærbare med gratis oppgradering til windows 7 når det kommer, for jeg må snart kjøpe ny bærbar til kjæresten, samt en minibærbar til meg selv, men tanken på å måtte kjøpe 7 frittstående windows 7 lisenser skremmer meg. Sa ikke microsoft noe om at de som kjøpte PCer med Vista etter 1. januar 2009 eller no skulle få gratis oppdatering til Win7 når det kom ut? Ikke etter 1.1.2009, men etter 1.7.2009. Så vidt jeg vet er ikke dette 100 % offisielt ennå. My Digital Life har en grei gjennomgang. Minibærbare vil neppe få noen som helst "free upgrade". Både fordi de i dag selges med XP, og at prisen på OS-et er så sterkt rabattert her. Home basic versjoner vil uansett ikke ha fri oppgradering. Minibærbare leveres med en versjon som tilsvarer Home Basic. Vanlige bærbare vil nok ha, men det avhenger faktisk av om OEM-leverandøren deltar i oppgraderingskampanjen. Det var flere som ikke deltok i Vista kampanjen. Gratis er vel å ta litt hardt i. Men billig stemmer nokk. Når vista oppdateringen kom, så kosta det jo frakt og litt snax. 400,- elns å få det... Men jeg har ikke hørt noe om det der denne gangen.. I realiteten var det bare frakt, ca en 100 kr. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Heisann Har kjørt win 7 (build 7077 tror jeg) men flere ganger over natta så står det neste dag att windows har blitt gjenopprettet etter uventet nedstenging, noe i den duren. Da begynner jeg helt på "nytt" Dette er på en 64 bit maskin og ja har korrekt os til den. Kan dette være pga att det er beta os som gjør slikt? Hvis jeg installerer rc 7100, vil jeg da kun kunne oppgradere uten å formatere hd(ene)? frode Mener det er pga den går i sovemodus, har lest det har skjedd hos noen hos meg låste pcen seg når den gikk i sovemodus, bruker også 64bit default så går den i sovemodus etter 30 minutt, har skrudd den av nå Lenke til kommentar
molland Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Kunne jo lagt til att dette ikke er en laptop som det er snakk om, vanlig desktop Men for all del, det er gjerne en slik funksjon på den også? frode Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Kunne jo lagt til att dette ikke er en laptop som det er snakk om, vanlig desktop Men for all del, det er gjerne en slik funksjon på den også? frode Nettopp fordi det er desktop som hibernate og suspend er "dodgy" til tider. Ofte slipper hk produsentene BIOS rettelser som har med dette (S1/S3) å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg