MiRaCL Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg fikk et lite sjokk og en ganske grei stopper for 64 bit på min laptop da jeg til min store overraskelse fant ut at selv om cpu er 64-bit så støtter ikke det satans hovedkortet mer enn 3 gb ram... Elendig asus. Hva er det som lager denne begrensningen? Chipset brukt i laptop. Min Thinkpad x60s kan fint ha 4gb ram montert, men vill ikke vise/benytte mer en 3gb grunnet begrensning i intel 945 chipettet. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) HulkHaugen: Legg inn 2005 redisten som følger med AVG. Endret 30. april 2009 av novastrum Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Ja det funker nok. Jeg måtte laste ned og legge inn Directx9c for å få en emulator til å fungere i Win7. Manglet en directx9 dll fil. Men det ødela ingenting for DX10 som kom automatisk i Win7. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Skulle ikke RC komme som download for MSDN subscribere i dag? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg fikk et lite sjokk og en ganske grei stopper for 64 bit på min laptop da jeg til min store overraskelse fant ut at selv om cpu er 64-bit så støtter ikke det satans hovedkortet mer enn 3 gb ram... Elendig asus. Hva er det som lager denne begrensningen? Chipset brukt i laptop. Min Thinkpad x60s kan fint ha 4gb ram montert, men vill ikke vise/benytte mer en 3gb grunnet begrensning i intel 945 chipettet. Stemmer det. Elendig av en laptop jeg kjøpte ny for 11 laken for nøyaktig ett år siden. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Skulle ikke RC komme som download for MSDN subscribere i dag? Jo, men jeg har ikke sett noe til det enda. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Den er ute på Technet nå, for de som har subscription. Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Andre som opplever problemer med MSDN eller Technet for tiden? Får ikke opp subscriptions siden.. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Andre som opplever problemer med MSDN eller Technet for tiden?Får ikke opp subscriptions siden.. Samme her Sorry, we were unable to service your request. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Har forresten "fiksa" problemet med java i FF 3.5 beta: IE TAB Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Kan jo hende serverne er litt overbelastet.. Laster ned fra connect. Nede om ca 50 min. J. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Anng. MSDN, får ikke MSDN accademy det samme som MSDN? Jeg fikk 7000 utgaven, men 7100 utgaven ligger ikke der. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Når jeg setter opp nettverk som hjemmegruppe osv får jeg frem passordet over hele skjermen men brukernavnet vises aldri. Skal jeg gjette meg til det heller? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Passordet er det du satte for hjemmegruppen du laget... Hjemmegrupper fungerer slik at den som har koblet seg til med passordet blir medlem. Endret 30. april 2009 av TCi Lenke til kommentar
War Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Ja men brukernavn. Tast inn brukernavn: Tast inn passord : Eneste jeg noengang setter eller får opp en passordet. Lag nytt nettverk, her er passordet, lykke till det er alt. Så krever det brukernavn. Endret 30. april 2009 av War Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Edit:Cursio ! Let etter feilen via EventViewer og "Reliability Monitor" Takk for tips! Jeg kikket, det jeg fant her, var "Windows was not properly shut down" og "The system has rebooted without cleanly shutting down first." Så feilmeldingene kom vel på grunn av at jeg tvang frem en restart, var ikke noe nyttig å få ut av dette her. For dem som lurte på dette, var problemet relatert til rammen min. Tok ut et par brikker, plutselig, ingen hangups lenger Build 7100 fungerer sweet forresten! Har sjekket MSDN selv, står ingenting om Windows 7 der enda nei... Men siden det skal være samme build, holder jeg meg nok til denne! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Ja men brukernavn. Tast inn brukernavn: Tast inn passord : Eneste jeg noengang setter eller får opp en passordet. Lag nytt nettverk, her er passordet, lykke till det er alt. Så krever det brukernavn. Slå av passordbeskyttet deling i avanserte delingsinstillinger. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Her er forresten hva de forskjellige versjonene vil tilby og ha av funksjoner. Link: http://www.neowin.net/news/main/09/04/30/w...en-the-editions Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Støtter ikker premium remote desktop? Da blir det stress å styre home serveren min! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Om jeg ikke tar feil så gjelder det bare hosten (står jo egentlig), ikke gjesten. Altså kan du styre PC-er som har remote desktop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg