Pallantir Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Nedlastning av Windows 7 er ulovelig. Skulle sende de en e-post om noen ting ag da spurte jeg om det uansett. Han fyren sa at torrents i seg selv er ulovelig Det viser jo hvor intelligent han var... Uansett, kanskje best å gå bort fra dette temaet, ellers kommer nok snart en moderator stupende ned som en rasende hauk! Endret 23. desember 2008 av Pallantir Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nedlastning av Windows 7 er ulovelig. Skulle sende de en e-post om noen ting ag da spurte jeg om det uansett. Han fyren sa at torrents i seg selv er ulovelig Det viser jo hvor intelligent han var... Uansett, kanskje best å gå bort fra dette temaet, ellers kommer nok snart en moderator stupende ned som en rasende hauk! Ja. Kan man få invitasjon av en ms ansatt? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hvis du kjenner en. Ellers er jo betatesting reservert for de som faktisk er interessert i å aktivt gi tilbakemeldinger til koderne til MS da - ikke bare fordi du har lyst til å teste Windows 7. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hvis du kjenner en. Ellers er jo betatesting reservert for de som faktisk er interessert i å aktivt gi tilbakemeldinger til koderne til MS da - ikke bare fordi du har lyst til å teste Windows 7. Kommer og gi tilbakemeldinger jeg, men hvor melder jeg meg på? Connect? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 http://connect.microsoft.com/ Fikser du resten eller? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 http://connect.microsoft.com/ Fikser du resten eller? Jaja er medlem der for for lenge siden men det er ikke noe beta der enda. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Den kommer seinere i januar. Kan man oppdatere fra beta til RC, RTM, Final Buid eller hva det er? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Den kommer seinere i januar. Kan man oppdatere fra beta til RC, RTM, Final Buid eller hva det er? Ok, får vel vente da. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kan man oppdatere fra beta til RC, RTM, Final Buid eller hva det er? Eh...snakker vi gullfisk her? På side 19, den 15.12., spurte du om akkurat det samme: Må alt installeres på nytt eller kan jeg ta ''upgrade''? Og TCi svarte: Du må installere på ny for hver build. Besvarer det spørsmålet? Og ja, jeg er i humør til flisespikking og mobbing i dag! Altfor stille på første juledag... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kan man oppdatere fra beta til RC, RTM, Final Buid eller hva det er? Eh...snakker vi gullfisk her? På side 19, den 15.12., spurte du om akkurat det samme: Må alt installeres på nytt eller kan jeg ta ''upgrade''? Og TCi svarte: Du må installere på ny for hver build. Besvarer det spørsmålet? Og ja, jeg er i humør til flisespikking og mobbing i dag! Altfor stille på første juledag... Der spurte jeg om fra Pre-beta til beta/RC osv. Her er det beta og oppover hvis man dropper pre Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 OK, jeg lar tvilen komme deg til gode! Men uansett er det samme svar. Det gjelder alt av builds. Full nyinstallasjon er det eneste som funker. Iallfall hvis det er som det var under Vista-betaene. Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 hmm hvordan overfører man e-mail kontaktlista si til windows 7 fra vista ? tror jeg har forsøkt di fleste mulige måter nå uten å lykkes. fatter ikke hvorfor dem skal på død å pine gjøre ting så himla vannskelig. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) kopier alt som ligger i roaming mappa C:\Users\ditt bruker navn\AppData\Roaming Endret 26. desember 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Da har Beta 1 lekket på internett! Blir forferdelig spennende å prøve ut. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Da har Beta 1 lekket på internett! Blir forferdelig spennende å prøve ut. Det er ikke bare bløffen fra Torrentreactor som har spredd seg, da? Watch out for fake Windows 7 beta 1 build 7000 torrents! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kjipt. Men det er bare å vente 8-12 dager så får vi nok den ekte Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 http://www.mydigitallife.info/2008/12/27/w...mipan-download/ Jeg lasta ned min fra demonoid. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Og du har installert og kontrollert at det virkelig er ekte vare? Det kan virke som om det er (minst) to ulike som flyter rundt der ute. Den ene falsk, den andre ekte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Har sjekka en god del torrentsider, og alle rapporterer den som ekte. Det er kun 1 torrent jeg har sett hvrt fall. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ja, ja, jeg vet selv svaret om 4 t og 12 min... En ting er iallfall garantert: Jeg installerer på en virtuell maskin før jeg tar bryet med å brenne ut en DVD og teste den på en fysisk maskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg