Liddell Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 HVa er nyeste build, og er det verdt å oppgradere fra 7057 til denne? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Nyeste public build blir 7100; RC som kommer 5. mai. Og det er ikke verdt å oppdatere, for det første fordi det ikke er støtte for det, og fordi alle bugs fra 7057 vil følge med til 7100. Kjør en clean install på 7100 så kan du nok oppdatere vidre fra der. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Nyeste build er 7100 RC1 som kommer ut 5. mai. Den er jo uansett bedre enn en gamlere versjon, så hvorfor ikke Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Ok, takk for svar. Var nesten slik jeg tenkte meg å gjøre det selv. Noen anbefalinger av partisjoneringsprogram? Jeg har brukt et for meg ganske ukjent program som heter EASEUS med stort hell. Det er gratis, rask og veldig oversiktlig. Det hadde heller ingen problemer selv om den merga systempartisjonen med windows sammen med en annen partisjon... /Espen Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Ok, takk for svar. Var nesten slik jeg tenkte meg å gjøre det selv. Noen anbefalinger av partisjoneringsprogram? Jeg har brukt et for meg ganske ukjent program som heter EASEUS med stort hell. Det er gratis, rask og veldig oversiktlig. Det hadde heller ingen problemer selv om den merga systempartisjonen med windows sammen med en annen partisjon... /Espen Takk, men det ser ikke ut som det er gratis for Vista 64-bit. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Ok, takk for svar. Var nesten slik jeg tenkte meg å gjøre det selv. Noen anbefalinger av partisjoneringsprogram? Jeg har brukt et for meg ganske ukjent program som heter EASEUS med stort hell. Det er gratis, rask og veldig oversiktlig. Det hadde heller ingen problemer selv om den merga systempartisjonen med windows sammen med en annen partisjon... /Espen Takk, men det ser ikke ut som det er gratis for Vista 64-bit. Sannelig, det visste jeg ikke, har kun brukt det på XP x86. Synd, for det er et flott verktøy som gjør at man slipper å surfe i piratbukta på jakt etter partition magic. Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 lite spørsmål.. Leste at det var snakk om drivere og sånt for noen poster tilbake. Når det gjelder skjermkort driveren min, så bruker jeg nå kun den som win7 la inn selv. Dette fungerer forsåvidt greit det, men det ble jo sag at man burde legge inn en driver fra Nvidia istedet. Når jeg går på Nvidia sine sider går det ikke an og velge "win7" for mobile kortene. Jeg kommer inn på "9 series" og da kan jeg velge win7, men velger jeg 9M series så kan man ikke velge win7.. Jeg har et Nvidia GeForce 9600M-GT 512MB kort.. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Når jeg går på Nvidia sine sider går det ikke an og velge "win7" for mobile kortene. Jeg kommer inn på "9 series" og da kan jeg velge win7, men velger jeg 9M series så kan man ikke velge win7.. Jeg har et Nvidia GeForce 9600M-GT 512MB kort.. Du får ikke installert disse driverene? http://www.nvidia.com/object/windows_7.html Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Når jeg går på Nvidia sine sider går det ikke an og velge "win7" for mobile kortene. Jeg kommer inn på "9 series" og da kan jeg velge win7, men velger jeg 9M series så kan man ikke velge win7.. Jeg har et Nvidia GeForce 9600M-GT 512MB kort.. Du får ikke installert disse driverene? http://www.nvidia.com/object/windows_7.html hmm.. Det har jeg ikke prøvd, men er det ikke sånn at det er forskjellige drivere til ulike kort? Eller kan jeg prøve installere den driveren du linket til så er den universal? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 lite spørsmål.. Leste at det var snakk om drivere og sånt for noen poster tilbake. Når det gjelder skjermkort driveren min, så bruker jeg nå kun den som win7 la inn selv. Dette fungerer forsåvidt greit det, men det ble jo sag at man burde legge inn en driver fra Nvidia istedet. Når jeg går på Nvidia sine sider går det ikke an og velge "win7" for mobile kortene. Jeg kommer inn på "9 series" og da kan jeg velge win7, men velger jeg 9M series så kan man ikke velge win7.. Jeg har et Nvidia GeForce 9600M-GT 512MB kort.. Jeg gjentar. laptopvideo2go Disse er by far best for bærbare maskiner. Jeg bruker 185.ettellerannet for mitt 8600M GT og funker som en drøm. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 har windows vista..installerte det på norsk..prøver nå å installere windows 7, men får nå beskjed om at jeg ikke kan installere windows7 på en maskin som ikke bruker engelsk... hva gjør jeg for å få det installert? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) har windows vista..installerte det på norsk..prøver nå å installere windows 7, men får nå beskjed om at jeg ikke kan installere windows7 på en maskin som ikke bruker engelsk... hva gjør jeg for å få det installert? Du kan ikke oppgradere fra Norsk til Engelsk. Du blir nødt til å starte maskinen med DVD-en i og velge ny innstallasjon. Endret 28. april 2009 av Vakuum Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Noen som vet om noe partisjonsprogram som kan "merge" to partisjoner (som er på samme harddisk) som fungerere på Vista 64bit? Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 lite spørsmål.. Leste at det var snakk om drivere og sånt for noen poster tilbake. Når det gjelder skjermkort driveren min, så bruker jeg nå kun den som win7 la inn selv. Dette fungerer forsåvidt greit det, men det ble jo sag at man burde legge inn en driver fra Nvidia istedet. Når jeg går på Nvidia sine sider går det ikke an og velge "win7" for mobile kortene. Jeg kommer inn på "9 series" og da kan jeg velge win7, men velger jeg 9M series så kan man ikke velge win7.. Jeg har et Nvidia GeForce 9600M-GT 512MB kort.. Jeg gjentar. laptopvideo2go Disse er by far best for bærbare maskiner. Jeg bruker 185.ettellerannet for mitt 8600M GT og funker som en drøm. Ok, flott. Tenkte prøve dette. Men jeg skjønte ikke en dritt av den websiden !!?! Hvor er det jeg velger hvilket skjermkort jeg har? Jeg kan vel ikke bare laste ned en random driver ... Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 ..fortsetter visst med småproblemer her. Ikke sjans til å få inn Nvidia driver til skjermkort, og lyden bestemte seg for å fordufte sånn plutselig. Etter dvalemodus måtte jeg også slå av PSU for å få liv i saker og ting igjen. Noe er muffens.. Kjører dualboot med XP64, men tror ikke det skal ha noen betydning. Hva slags hovedkort har du? Jeg sliter med det samme på Asus P5Ql-EM, jeg har dog aldri hatt noe annet enn windows 7 på denne hardwaren, så jeg vet ikke om sleep/dvale fungerer i xp/vista/*nix. /Espen Har et Asus M3A79-T Deluxe AM2+. Dvale i XP & Vista fungerer dog helt fint. Har slurvet litt i det siste med diverse hurtigformateringer av HDD samt noe skjødesløs oppretting og sletting av partisjoner så jeg vet ikke om det på en eller annen merkelig måte kan ha blitt noe krøll i den sammenheng. Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Noen som har brukt den laptopVideo2Go siden før? jeg fant ikke helt ut hvilken driver jeg burde velge.. Har et Nvidia 9600M - GT 512 kort.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Noen som har brukt den laptopVideo2Go siden før? jeg fant ikke helt ut hvilken driver jeg burde velge.. Har et Nvidia 9600M - GT 512 kort.. Siste driveren jeg fant for det var denne: http://www.laptopvideo2go.com/drivers/vista/180.70 For å installere: Last ned driver Last ned modded inf Unpack driver Flytt modded inf inn i mappa du unpacka til Si ja når den spør om replace Installer and be happy. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Noen som vet om noe partisjonsprogram som kan "merge" to partisjoner (som er på samme harddisk) som fungerere på Vista 64bit? Paragon bruker jeg. Men under X64 system må man boote fra Paragon rescue CD (som man lager med programmet installert i Vista64bit) Er noe under X64 som hindrer partisjonsprogrammer for exclusive drive access for slike operasjoner. Er det samme med EASUS - må bruke Pro versjonen og starte partisons behandlig offline med CD. Endret 28. april 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Mekka hjemmenettverk på Win7 til win vista. Passord fikke jeg autogenerert, men brukernavn? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Samme her, nøkkelen jeg fikk i begynnelsen fungerer fint her iallefall. ... Joo, et spm. til, har det seg slik at DirectX og skjermkortdriver på noen måte er preinstallert i Win7? Ble litt overrasket da det viste seg at det bare var tut og kjør på alt umiddelbart etter fullført installasjon. Det kan jeg også bekrefte; betanøkkelen fungerer også til build 7100! Jeg fikk en merkelig "kan ikke få kontakt med server"-feilmelding de to første gangene jeg prøvde å aktivere, men plutselig bare fungerte det! Det var også forhåndsinnstallert skjermkortdrivere da jeg installerte W7 (ATI Radeon 4850), men anbefaler deg allikevel å installere siste versjon! Har problemer med hangups, eneste måte å komme ut av det på er restart. Daemon tools er ikke problemet! Endret 28. april 2009 av Cursio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg