Pallantir Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Sånn, mener du? "Ønskes kjøpt: Beta-invitasjon til Windows 7. Korrupte MS-ansatte oppfordres til å søke!" Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Den var til denne (irriterende når svaret kommer på en annen side enn den man svarer på!): Du må bli invitert tror jeg, av en MS-ansatt. Endret 22. desember 2008 av Pallantir Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tok et kjapt søk, men fant ikke noe i farten. Er det fortsatt mulig å forsøke å bli offisiell betatester? Hvor registrerer jeg meg i så fall? http://www.microsoft.com/betaexperience/ ? Så rimelig dårlig ut der. Invitasjonene er sendt ut. Flere vil det ikke bli med det første. Beta-en blir trolig tilgjengelig når CES messen starter 9. januar. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Om min Windows Vista BETA og Release Candidate nøkkel forsetter å fungere med Windows7 Pre-BETA / BETA så bryr ikke jeg meg stort om jeg får denne mailen eller ikke Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 For første gang ønsker jeg at jeg hadde meldt meg på Vista-testingen. Jeg snytes det var så ræva at jeg ikke gad... Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er det forsent til og melde seg på beta testing av 7? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er det for vanskelig å lese 2-3 meldinger lenger oppe i tråden? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Betaene lekker jo på torrents uansett, så alle som vil skal nok ikke ha for store problemer med å få tak i det. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nei da, men det er en plage bare å kunne bruke den i 90 dager (med to rearms)... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vista BETA / RC nøkler *host, host* Finnes jo overalt, finner de ofte i kommentarfeltet til torrenten du laster ned også Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Trodde de ble blokkert når det var så mange som registrerte med dem. Kanskje jeg tar feil? Det ville jo være hyggelig. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nja, ser blant annet at min BETA kode faktisk er identisk med den kompisen min fikk da vi BETA-testet Vista, så virker som det er stort sett de samme nøklene som blir sendt rundt? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Meget interessant. Du vet hva PM er til? Nei da, slapp av. Kødda... Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Forresten, jeg husker at den gang skulle man bare kunne aktivere 10 pc-er med den samme keyen. Så det spørs åssen det funker. Men rearm kan kanskje gi 120 dager, og da begynner det jo å bli verdt det! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Betaene lekker jo på torrents uansett, så alle som vil skal nok ikke ha for store problemer med å få tak i det. Men mas om validering/registrering er irriterende. Jeg har lovlig Vista nå, og kommer til å kjøpe ny laptop med 7 når det er ferdig og utgitt. Har derfor ingen problemer med å laste ned beta-versjoner gjennom torrents eller andre kilder, men foretrekker å være offisiell beta-tester som gjør det hele enklere. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Mine beta-nøkler til Vista fungerte med build 6801, men de fungerer ikke med 6956 som jeg bruker nå. :\ Er det forresten bekreftet at den første offisielle beta av 7 vil bli tilgjengelig for de med MSDN medlemskap? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Betaene lekker jo på torrents uansett, så alle som vil skal nok ikke ha for store problemer med å få tak i det. Så sant man holder på med torrents da... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Betaene lekker jo på torrents uansett, så alle som vil skal nok ikke ha for store problemer med å få tak i det. Så sant man holder på med torrents da... Man kan da bruke sprøyter uten å være narkoman? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Betaene lekker jo på torrents uansett, så alle som vil skal nok ikke ha for store problemer med å få tak i det. Så sant man holder på med torrents da... Man kan da bruke sprøyter uten å være narkoman? Jada, men man kan jo har sprøyteskrekk Nedlastning av Windows 7 er ulovelig. Skulle sende de en e-post om noen ting ag da spurte jeg om det uansett. Han fyren sa at torrents i seg selv er ulovelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg