LucarioX Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Gidder ikke å sende en link til stedet du lasta ned på PM, Nizzen? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er jo bare å bruke stedet vi alle kjenner så godt. Lastet ned derfra med 1.3 mb/s så ser ikke helt problemet... Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Der var RC inne ja, ser ut til å fungere som forventet, tok clean install og det gikk så det suste. Foreløpig har jeg ikke testet stort annet enn antivirus, spotify, live messenger og opera, men det funker i det minste veldig bra! Litt mer tid på meg nå så får vi vel installere Visual Studio etc også, så får vi håpe det funker. /Espen Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Skal si det gikk fort å oppgradere fra 7077 til 7100 med 800MB/s skrivehastighet på ssd arrayet mitt Nå er det bare å finne ut av om det er noe som er forandret på med 7100 7100 ble lasta ned med 2,1 MB/s, så venta ikkje så lenge med det heller You care to give quick guide =)? *tenker på fra 7077 til 7100* Endret 24. april 2009 av Zelkin Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Skal si det gikk fort å oppgradere fra 7077 til 7100 med 800MB/s skrivehastighet på ssd arrayet mitt Nå er det bare å finne ut av om det er noe som er forandret på med 7100 7100 ble lasta ned med 2,1 MB/s, så venta ikkje så lenge med det heller You care to give quick guide =)? *tenker på fra 7077 til 7100* Mounta iso av 7100 med Daemontools nyeste versjon. Deretter spratt setup opp. trykket på upgrade. Så lett er det LÆTT Nortug Endret 24. april 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Der var RC inne ja, ser ut til å fungere som forventet, tok clean install og det gikk så det suste. Foreløpig har jeg ikke testet stort annet enn antivirus, spotify, live messenger og opera, men det funker i det minste veldig bra! Litt mer tid på meg nå så får vi vel installere Visual Studio etc også, så får vi håpe det funker. /Espen merker du/dere noe forskjell på på rc1 og beta? hva nytt merket dere først? noe forskjell på ytelsen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kjenner jeg blir helt ødelagt i øynene nå etter at jeg installerte windows 7. er så lyst at jeg nesten må myse når jeg ser på skjermen. Noen andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kjenner jeg blir helt ødelagt i øynene nå etter at jeg installerte windows 7.er så lyst at jeg nesten må myse når jeg ser på skjermen. Noen andre som opplever det samme? Nei. Skru ned brightness da veit du hvis det er for lyst for deg. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Lysstyrken i skjermen sterkere etter å ha installert Win7? Hvor går det? Endret 24. april 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skal si det gikk fort å oppgradere fra 7077 til 7100 med 800MB/s skrivehastighet på ssd arrayet mitt Nå er det bare å finne ut av om det er noe som er forandret på med 7100 7100 ble lasta ned med 2,1 MB/s, så venta ikkje så lenge med det heller You care to give quick guide =)? *tenker på fra 7077 til 7100* Mounta iso av 7100 med Daemontools nyeste versjon. Deretter spratt setup opp. trykket på upgrade. Så lett er det LÆTT Nortug Thank you! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Lysstyrken i skjermen sterkere etter å ha installert Win7? Hvor går det? Sier jeg og. Jeg reagerer hvertfall på det. Regner med at brightness er satt høyere her en i tidligere versjon. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Faen, kjenner jeg blir gal her.Hvordan får jeg harddiskene til å stå på hele tiden? Nå er det slik at om jeg ikke bruker en av dem på en liten stund, og klikker meg inn på den så høres det ut som en flymotor hver gang de startes.. Start, skriv power options og velg high performance? Du kan også endre på veldig mye der. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Lyser selve skjermen sterkere altså? Hvordan skjerm/maskin er det du har egentlig? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Faen, kjenner jeg blir gal her.Hvordan får jeg harddiskene til å stå på hele tiden? Nå er det slik at om jeg ikke bruker en av dem på en liten stund, og klikker meg inn på den så høres det ut som en flymotor hver gang de startes.. Start, skriv power options og velg high performance? Du kan også endre på veldig mye der. Om man velger HIgh Perfomance så blir det flymotor, heller bruk Balance. Så skrur du av WMP Network Sharing i services. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 samsung syncmaster 930BF. mixa litt med brightness i instillinger. Tror jeg begynner å finne noe som fungerer nå. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Foreløpig merker jeg ikke store forskjellen på betaen jeg kjørte tidligere (build 7000) og RC, men så skal det sies at jeg aldri har vært plaget med noen problemer med betaen, og heller ikke noe spesielt som jeg har bitt meg merke i at tar lang tid. /Espen Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) "You can’t upgrade this prerelease version of Windows 7. Go online to see how to install Windows 7 and keep your files and settings." jaha "# Browse to the sources directory. # Open the file cversion.ini in a text editor like Notepad. # Modify the MinClient build number to a value lower than the down-level build. For example, change 7100 to 7000 (pictured below). # Save the file in place with the same name. # Run setup like you would normally from this modified copy of the image and the version check will be bypassed." Får prøve dette. Endret 24. april 2009 av hans2k Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Usenet var uaktuelt siden jeg måtte inn med visa nummer med en gang. Litt rart at dere ikke merker "noe" forskjell fra beta build 7000 til RC1. ville tro at RC1 var nærmere det ferdige produktet enn beta. Har selv 7068 og ikke hatt noen problemer men kommer til å oppgradere til RC1 uansett desto nyere desto bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 driver å installerer på mac'n. *gnir meg i hendene* Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Har kjørt RC1 i 7 timer nå, og jeg syns det er så utrolig stabilt. Merker lite forskjell fra 7077 utenom at Spotify ( ) fungerer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg