LucarioX Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Mhm, ok. Må reinstallere når RC kommer da? Er det bare å stappe inn RC DVDen da og trykke reinstall? Eller må du formatere harddisken manuelt på en eller annen måte først? Mister jeg garantien ved å installere en build? Har spurt om dette før en gang, men forstår det fortsatt ikke helt; kan jeg ta vare på en partisjon på harddisken som gjør at maskinen gjenopprettes til fabrikkinnstillinger om jeg installerer Win7? Har brent ut denne partisjonen på DVD da, men vet ikke om den funker lenger når jeg har Win7? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Føler meg litt dum når jeg spør om dette. Sitter nå på et windows xp system og skal lage en minnepenn som jeg kan innstalere Windows 7 fra. Har lest flere guider på nettet og har prøvd programmet Winsetupfromusb, men jeg får ingen av delene til å fungere. Noen av grunnene ser ut til å skyldes at jeg ikke har Vista. Noen som har noen helt konkrete tips for å får det til utenom å google det som jeg har gjort de siste timene. Om du sitter på XP og skal gjøre dette - se kommentar #591 her: http://www.intowindows.com/how-to-install-...de/#comment-591 Fra: leechie January 13th, 2009 at 3:50 pm Endret 19. april 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Føler meg litt dum når jeg spør om dette. Sitter nå på et windows xp system og skal lage en minnepenn som jeg kan innstalere Windows 7 fra. Har lest flere guider på nettet og har prøvd programmet Winsetupfromusb, men jeg får ingen av delene til å fungere. Noen av grunnene ser ut til å skyldes at jeg ikke har Vista. Noen som har noen helt konkrete tips for å får det til utenom å google det som jeg har gjort de siste timene. Om du sitter på XP og skal gjøre dette - se kommentar #591 her: http://www.intowindows.com/how-to-install-...de/#comment-591 Fra: leechie January 13th, 2009 at 3:50 pm Den her ser ut til å fungere. Går dog sykt tregt pga FAT32. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Det har stått på flere sider (bl.a. MS sin betaside) at man bør kjøre enten update fra Vista eller hel frisk install (på formattert harddisk) når man legger inn RC-versjonen. Skal ikke oppgraderes fra en tidligere betaversjon. Mulig de har lagt en sperre så man bare får beskjed at det ikke går. Det er fordi RC er mye nærmere fullversjon, og de gidder ikke supporte 2849312839489184 folk som har diverse bugs fra beta-versjonen liggende og luske i systemet sitt. Skal du installere helt fra bunnen av, putter du bare inn plata, rebooter så du booter fra DVD'n, og får velge hvilken partisjon, om den skal formatteres osv som vanlig install av XP. Endret 19. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Så jeg som har to partisjoner kan trygt og greit ha Vista på den ene og Windows 7 på den andre? Har også en maskin med to harddisker, ene nesten tom og den andre med XP. Kan jeg ha XP og Windows 7 trygt samtidig på den da? Lenke til kommentar
molland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei Jeg har nettopp installert win 7 7077 tror jeg det var. Jeg bare lurte på om det finnes noe program for å flytte filer mellom flere interne hdd'er? Ett som er greit og oversiktlig. Som gjerne kan flytte og evt kopiere flere filer samtidig. Frode Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Nei. Total Commander is teh shit. Da har du oppe 2 vinduer ved siden av hverandre, og kopierer eller flytter med keyboard shortcuts (f5, f6 osv)..ufattelig mange andre funksjoner og. Har brukt det i minst 10 år, og det er ALLTID det første jeg installerer etter ny install av win. Klarer meg ikke uten. Utforsker er horribelt i forhold. Endret 19. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 No shit? Kommer ann på hva du er ute etter. Windows utforsker tilfredstiller det du er ute etter temmelig godt, men selve kopieringen er nokså treg. Prøv total copy for eksempel? Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 lyd-driveren nekter å funkere skikkelig for meg på min 7077. Noen som kan linke en 32-bit versjon som virker for dere? realtek sin ac97 virker helt ok på 7068 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 No shit? Kommer ann på hva du er ute etter. Windows utforsker tilfredstiller det du er ute etter temmelig godt, men selve kopieringen er nokså treg. Prøv total copy for eksempel? Synes du kopieringen er for treig, så har du for treige harddisker Savner slik pauseknapp og resume slik det er på en noen 3.parts programmer. Derfor legger jeg inn totalcopy eller et av de andre som jeg ikkje husker navnet på i farten Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ingen som vet dette med garanti? Mister du på noen måte garantien på maskinen om du installerer en Windows 7 build? Hva om den må på rep. mens du har Windows 7? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Total Commander har også pauseknapp på kopiering. Den har alt. Garanti har vel ingenting med softwaren på harddisken å gjøre? Om jeg har lyst å legge inn MS-DOS 6.11 og ingenting annet på min nye Elkjøp-PC, skal ingen stoppe meg fordet når PC'n går i stykker. Endret 19. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
molland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 @Bytex.. så klart total commander.. har brukt den før i tida. Takker for att du frisket opp minnet mitt froDe Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eller TeraCopy som foretrekkes her i gården. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) edit; svarte på et gammelt innlegg, mitt er nå fjernet Endret 20. april 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Nei. Total Commander is teh shit. Da har du oppe 2 vinduer ved siden av hverandre, og kopierer eller flytter med keyboard shortcuts (f5, f6 osv)..ufattelig mange andre funksjoner og. Har brukt det i minst 10 år, og det er ALLTID det første jeg installerer etter ny install av win. Klarer meg ikke uten. Utforsker er horribelt i forhold. Total Commander er dritt ja, liker det ikke. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 I windows 7 er det ikke værre enn å åpne to vinduer, trykke win+høyre på den ene og win+venstre på den andre, så får du samme oppsett. Og det ser penere ut;) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 I windows 7 er det ikke værre enn å åpne to vinduer, trykke win+høyre på den ene og win+venstre på den andre, så får du samme oppsett. Og det ser penere ut;) Nice, tastaturversjon av de funksjonene visste jeg ikke at fantes! Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 hei jeg har kjøpt meg en pc som jeg hadde tenkt å ha w7 på, men problemet er at jeg også vil kunne bytte tilbake til xp etterpå, men jeg har rota bort xp-cden. hvilket program kan jeg bruke for å få en xp cd? jeg vil helst slippe å dualboote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg