Syar-2003 Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Noen som vet når det kommer norske språkpakker? Ja - om du tenker på Norsk ca. 2 måneder etter Win 7 er offisielt lansert (RTM) Endret 18. april 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Tror det sitter én nordmann i Redmond og oversetter, så det blir vel ikke med én gang. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Jeg har lagt inn W7 nå, men en partisjon vises ikke. Har delt harddisken min i tre deler: XP, Datalagring og W7. Partisjonen med datalagring vises ikke, ser den god under diskbehandling. Hva må jeg gjøre? Endret 18. april 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har lagt inn W7 nå, men en partisjon vises ikke. Har delt harddisken min i tre deler: XP, Datalagring og W7. Partisjonen med datalagring vises ikke, ser den god under diskbehandling. Hva må jeg gjøre? Gi den ett nytt navn(bokstav) så skal det vel ordne seg.... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Såppas lett ja Tusen takk! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 http://www.sevenforums.com/news/7366-windo....html#post71923 build 7200. im doing screenshots now and 32 bit is 80% completed and will torrent the file to you guys Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Det er RC! Kommer til "alle" 5. Mai https://partner.microsoft.com/US/productsso...dows/wiwindows7 Endret 18. april 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Takk kewell79 Glemte og ta med den detaljen hehe Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Ligger denne ute nå? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Nei, driver å følger med på denne tråden: http://www.sevenforums.com/news/7366-windows-7-rc-38.html Ingen tvil om at når technet og msdn medlemer kan laste den ned så blir det postet der Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Vil det skje i løpet av de nærmeste dagene? Hva er det som er fikset på? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Han bowls karen på sevenforum posta en fake photoshoppa screenshot av et buildnr 7200 og ble faktisk banned av admin. Så det eksisterer ikke noe slik build . Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 RC informasjon på siden jeg postet er nå fjernet.......... Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Er det noen som sliter med visning på Pc-skjerm og Tv sammtidig? Win 7 finner ikke tven. Tips? Endret 19. april 2009 av Biomec Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Snarere tvert imot her. Den finner TVen, setter automatisk den som hovedskjerm med riktig oppløsning. En annen finurlig ting som ikke gikk i XP er å koble til en ny skjerm når video spilles. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Føler meg litt dum når jeg spør om dette. Sitter nå på et windows xp system og skal lage en minnepenn som jeg kan innstalere Windows 7 fra. Har lest flere guider på nettet og har prøvd programmet Winsetupfromusb, men jeg får ingen av delene til å fungere. Noen av grunnene ser ut til å skyldes at jeg ikke har Vista. Noen som har noen helt konkrete tips for å får det til utenom å google det som jeg har gjort de siste timene. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Hvis du installerer build 7077 nå, kan du da oppgradere til RC1 straks den kommer? Er dette vanskelig? Edit: Mister du garantien på maskinen din om du installerer en Win7 build? Endret 19. april 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Føler meg litt dum når jeg spør om dette. Sitter nå på et windows xp system og skal lage en minnepenn som jeg kan innstalere Windows 7 fra. Har lest flere guider på nettet og har prøvd programmet Winsetupfromusb, men jeg får ingen av delene til å fungere. Noen av grunnene ser ut til å skyldes at jeg ikke har Vista. Noen som har noen helt konkrete tips for å får det til utenom å google det som jeg har gjort de siste timene. Har du prødv denne varianten: launch command prompt (cmd) diskpart select disk 1 (be sure your usb is listed as disk 1 by doing: list disk) clean create partition primary select partition 1 active format fs=fat32 assign exit Now extract your iso using winrar or other and do the following command: xcopy yourpath:\*.* /s/e/f USBdrive:\ * yourpath = where you extracted vista installaation files * USBdrive = the drive letter of your USB If you are under WinXP: Take a program like paragon partitioner format your usb create a new partition primary fat32 make it active download from the web bootsect (google it or find it also in this forum) extract bootsect somewhere on your computer then in dos command prompt do this: yourpath:\bootsect.exe /NT60 USBdrive:\ *yourpath = where you extracted bootsect (can be for example C:\bootsect\bootsect.exe) *USBdrive = the drive letter of your usb in command prompt now do this: xcopy yourpath:\*.* /s/e/f USBdrive:\ * yourpath = where you extracted vista installaation files * USBdrive = the drive letter of your USB Endret 19. april 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Går an på hva du definerer som vanskelig.. Hvis du klarer å kjøre setup-fila og trykke "upgrade", er det ikke vanskelig. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Det er i utgangspunktet ikke mulig å oppdatere fra pre-RC til RC, fordi MS ønsker at testing av RCen skal være så reelt som mulig, dvs med rene installs og ikke med oppgraderinger. Dette fordi oppgraderinger i en del tilfeller forårsaker problemer som ikke kommer ved rene installs. Men MS har selv lagt ut løsningen på hvordan du kan omgå denne sperren og likevel oppgradere til RC: http://blogs.msdn.com/e7/archive/2009/04/0...experience.aspx Haansi: Man får ikke den muligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg