Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det i det hele tatt er mulig å skaffe ytterligere en beta av Win7 hvis man har vært så "uheldig" å slette filen som var tilgjengelig fra Microsoft for en tid tilbake?

Jeg har produktnøkkel etter å ha registrert meg som beta-bruker, men bildefilen er som sagt borte :hmm:

Last ned en torrent og bruk betanøkkel ;)

Lenke til kommentar

Jupp :) Har sett meg litt rundt, men har generell skepsis til dette da alskens kommentarer fra alskens idioter ofte sier at filene inneholder ting de ikke skal inneholde. Dette bidrar selvfølgelig til en viss forvirring. Får vel bite i det sure eplet å ta en sjans.

Takker for svar :)

Endret av Ohlja
Lenke til kommentar
Har kjørt oppgradering nå og brukt nøkkel som jeg ba om fra Microsoft. Så da får vi håpe det fungerer. :)

Hva skjer når man legger inn en nyere build? Man kan oppgradere? Windows må ikke legges inn på nytt?

Til hvilken build? 7000?

Nei, fra 7077 til 7077. :p

Fikk du nøkler til 7077 fra Microsoft, eller misforstår jeg?

Lenke til kommentar

The current situation has been clarified a bit to me. (Thanks to Tom W for this). Build 7106, which leaked the other day in chinese, is in fact 7076 with a revved up build number. So currently 7077 is the newest from a code perspective as 7106 does not contain the new visual style elements (updated taskbar buttons etc…) that are in 7077. So for all of you who have 7077, stick with it and don’t bother with 7106, it’s not worth the hassle of attempting to translate it. I really only did it myself to see if it was even possible.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...