Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har kjørt oppgradering nå og brukt nøkkel som jeg ba om fra Microsoft. Så da får vi håpe det fungerer. :)

 

Hva skjer når man legger inn en nyere build? Man kan oppgradere? Windows må ikke legges inn på nytt?

 

Bare mounte iso og oppgradere :) Mulig at noen driver må re-innstalleres, jeg måtte gjøre det med nVidia driveren.

Lenke til kommentar

Ja, man kan enten velge "upgrade" som oppgraderer systemet uten å fjerne programmer og slikt. Du får ikke et helt "nytt" OS da. Det tar ca 2 timer med en slik upgrade.

Eller så har man alternativet om å legge inn hele greia på nytt, som tar rundt 20 minutt. Da mister du alt som lå der fra før av og alt blir "nytt".

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg noe rart når jeg bootet pcen min med win7 for første gang på et par dager, plutselig maste den om at jeg ikke hadde genuin windows, selv om jeg har benyttet meg av nøkkelen jeg fikk når jeg meldte meg opp som betatester, og jeg har heller ikke oppgradert til nyere build (Fortsatt build 7000 med andre ord). Noen andre som har opplevd tilsvarende?

 

Kan nevne at jeg i lengre tid har kjørt med det optiske drevet frakoblet og koblet til det nå mens den var skrudd av, skjønner uansett ikke hvorfor dette skulle ha noe å si siden det var det drevet som sto i når jeg først installerte...

 

/Espen

Lenke til kommentar
Vel, det var jo det det ikke gjorde. Ellers hadde jeg aldri brukt fyfy-versjonen. Vet om en beta nøkkel som du vet fungerer?

Jeg brukte en av nøkklene som er på første siden i denne tråden på Build 7077.

Nøkkelen er gyldig til 02.03.2010 (Trykk Start-Run-Winver-Enter for å se hvor lenge din versjon er gyldig). Har du brukt watermark-remover? Jeg mener å ha lest i denne tråden at Watermark-remover gjør at man kan få problemer med å få aktivert.

 

 

Sjekket min build 7000 nå og den utgår 2/7-09,trodde den skulle vare en måned til?

Men dere som bruker de siste buildene,hvor lenge varer de?

Lenke til kommentar
Vel, det var jo det det ikke gjorde. Ellers hadde jeg aldri brukt fyfy-versjonen. Vet om en beta nøkkel som du vet fungerer?

Jeg brukte en av nøkklene som er på første siden i denne tråden på Build 7077.

Nøkkelen er gyldig til 02.03.2010 (Trykk Start-Run-Winver-Enter for å se hvor lenge din versjon er gyldig). Har du brukt watermark-remover? Jeg mener å ha lest i denne tråden at Watermark-remover gjør at man kan få problemer med å få aktivert.

 

 

Sjekket min build 7000 nå og den utgår 2/7-09,trodde den skulle vare en måned til?

Men dere som bruker de siste buildene,hvor lenge varer de?

Spiller nok liten rolle. Win7 er nok ferdig før våre betanøkkler går ut. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...