Pellick Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Oppdaterte fra versjon 7000 til 7068 på en stasjonær maskin her, og systemet føles nå mye tregere enn før. Maskinen har en 2.2 GHz dualcore og 3GB RAM, enda er systemet raskere på laptopen som har Pentium M 2GHz og 1GB RAM. Samme Windows-versjon. Kan forskjellen i ytelse komme av at desktopen ble oppdatert mens laptopen fikk "fresh install"? Lenke til kommentar
Androish Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Noen som vet hvordan du kan fjerne "read only" fra folders? Mulig det er en bug på mitt system men jeg kan ikke gjøre det med å hake av. Endret 14. april 2009 av Androish Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Noen flere en meg som har problemer med MSN da? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Noen som vet hvordan du kan fjerne "read only" fra folders? Mulig det er en bug på mitt system men jeg kan ikke gjøre det med å hake av. Det du nevner her er helt normal "behaviour" i Vista og nå Win 7. Les nøye den første teksten merket grønt under "Information" her: http://www.vistax64.com/tutorials/107890-r...-attribute.html Se på forskjellene i vedlagt bilde. Nr1 har en firkantet blå box som kun betyr en "null" verdi , dvs ReadOnly er inaktiv. Nr2 har en "hake" som betyr at filer inne i denne folderen har ReadOnly aktivisert. Endret 14. april 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Hmm.. noen ganger ser man ikke skogen for bare trær... Plutselig var alle mine desktop ikoner borte... brukte litt tid på feilsøking før jeg så at View->Show Desktop Icons var unckecked... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Til folk som hadde problemer med Photoshop etter build 7057. Jeg testet nå Photoshop CS4 og den fungerer utmerket CS3 derimot ville bare ikke la seg innstallere uansett hva jeg gjorde. Synd for CS3 kjørte mye glattere på maskinen :S Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Hmm.. noen ganger ser man ikke skogen for bare trær... Plutselig var alle mine desktop ikoner borte... brukte litt tid på feilsøking før jeg så at View->Show Desktop Icons var unckecked... Samme her pax1. Ble lettere frustrert en periode.. Ellers vil jeg klappe MS på skuldra. Etter litt tweaking og styring (for egen del) må si meg meget imponert over å fint, enkelt og ikke minst raskt W7 er. Håper de klarer og holde det sånn. Det er ikke så mange timene jeg har prøvd W7 enda, men det har nok blitt et par døgn. Og det sluker alt jeg har av programmer og spill med unntak av ett: Daemon Tools. Bruker G.Skill sin Titan 128Gb sammen med 2GB med ramdrive til temp ol. Gud så fint det er å jobbe med. Alt er nesten momentant. Og oppstart er jo forgudelig, selv om jeg laster inn 2gb med ramdrive før desktoppen kommer. Har heller ingen ytelses tap på filoverføringer over nettverk, minnepinner, esata, usb hd eller interne disker. Alt er som det var før i Vista. Heller raskere stort sett. Superbaren krevde litt tilvending, men gruer meg allerede nå til og vende tilbake til Vista. OM jeg gjør det..... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Superbaren krevde litt tilvending, men gruer meg allerede nå til og vende tilbake til Vista. OM jeg gjør det..... Har brukt siden build 7000 og allerede etter 10 min visste jeg at jeg ALDRI noensinne kommer til å gå tilbake til Vista. Herfra er det 7, XP i nød eller nothing Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Hva gjør dere når betaen stopper til høsten da? Må dere avinstallere og legge inn Windows XP igjen? Har veldig lyst til å gå over til Windows 7, men orker ikke dersom jeg må gå tilbake til noe i en periode. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Hva gjør dere når betaen stopper til høsten da? Må dere avinstallere og legge inn Windows XP igjen? Har veldig lyst til å gå over til Windows 7, men orker ikke dersom jeg må gå tilbake til noe i en periode. Når betaen stopper, så kjøper vi det Jeg er iallefall ikkje redd for å bruke noen skarve tusenlapper på et os, da det bare er %deler av hardware innkjøpene uansett. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Så vidt jeg har forstått så stopper beta i august. Microsoft har enda ikke sagt at det blir sluppet før den tid. Problemet blir da perioden i mellom. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Så vidt jeg har forstått så stopper beta i august. Microsoft har enda ikke sagt at det blir sluppet før den tid. Problemet blir da perioden i mellom. Det ordner seg sikkert, som det alltid gjør Optimist FTW Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 RC vil gjelde til ut i 2010. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Det ordner seg veldig flott med nyere builds enn 7000. Min 7057 står det at er brukbar til mai 2010. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Hvorfor skulle man tilbake til Vista? Det er jo meningsløst. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Bare å kjøpe seg en windows7 lisens når det kommer ut det. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Kjapt spørsmål: Kan jeg bare mounte imaget og oppgradere den "shitty" vistan jeg har nå? Eller MÅ jeg brenne det ut på disk først? (Har egen partisjon for OS, tenkte og bare overwrite vista installasjonen hvis det er mulig.) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Hei, tror du tjener mest på å prøve windows 7 midlertidig på en annen patisjon. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Hvorfor får man ikke det lille icoet på Windows Live Messenger mer? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Hvorfor får man ikke det lille icoet på Windows Live Messenger mer? Du må avslutte messenger, gå til C:\Program Files\Windows Live\Messenger og endre kompatibilitetsmodus for msnmsgr.exe til Vista SP2 og huk av "Run as administrator". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg