Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som alle har problemer med de uoffisielle leakene, så jeg sitter på gjerdet foreløpig. Build 7000 funker da fjell så ingen grunn til å oppgradere? Alle drivere og programmer som funker er jo lagd for å funke med 7000, og ikke noen nyere leaks. On a side-note, tar jeg gjerne i mot spotify-invite :) stoff3r at gmail.com

Lenke til kommentar

Jeg har siden desember kjørt 6956, 7000, 7022 og kjører nå 7077. Har opplevd veldig få problemer i det hele tatt, noen få BSODs, bl.a. ved tilkobling av HDMI en gang. Det eneste problemet jeg har hatt med 7077 er at Spotify ikke fungerer, ellers virker den dønnstabil. Har heller ikke hørt om andre problemer, så med mindre du bruker Spotify er det ikke noen grunn til å vente.

Lenke til kommentar

Da er det avgjort!

 

Jeg skal ikkje bruke vanlige harddisker til OS lengre. Heretter blir det SSD. Installerte win 7 (7077) på mine 4 stk Vertex ssd i raid-0 på Areca 1680ix kontroller.

 

Heftig fort installasjonen gikk! Med litt over 800 MB/s lesehastighet og 0.1ms søketid er det KONGE med win 7 :mrgreen:

Lenke til kommentar

mye.

 

Legger man inn kun OS på en disk holder det med bare en på 30 GB til ca. en tusenlapp. Da får man hvertfall lagt inn en del programmer og greier, men skal man ha inn diverse spill i tillegg så må man opp på flere GB og da blir det fort dyrere :)

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Vet noen om det finnes en hurtigtast for å åpne snipping tool?

 

 

You can assign a hotkey to it as follows :

 

Open Start Menu > All Programs >Accessories > Rt-click on Snipping Tool and select Properties.

 

In the empty shortcut key text box that you see, place the mouse cursor and press a hot key like, say, 'ctrl+F12'.

 

Lett :thumbup:

Lenke til kommentar
Vet noen om det finnes en hurtigtast for å åpne snipping tool?

 

 

You can assign a hotkey to it as follows :

 

Open Start Menu > All Programs >Accessories > Rt-click on Snipping Tool and select Properties.

 

In the empty shortcut key text box that you see, place the mouse cursor and press a hot key like, say, 'ctrl+F12'.

 

Lett :thumbup:

 

Genialt :D

Lenke til kommentar
Jeg har siden desember kjørt 6956, 7000, 7022 og kjører nå 7077. Har opplevd veldig få problemer i det hele tatt, noen få BSODs, bl.a. ved tilkobling av HDMI en gang. Det eneste problemet jeg har hatt med 7077 er at Spotify ikke fungerer, ellers virker den dønnstabil. Har heller ikke hørt om andre problemer, så med mindre du bruker Spotify er det ikke noen grunn til å vente.

 

eller bare bruke build 7000 så fungerer alt likt og spotify fungerer? men ja jeg må innrømme at jeg er en early-adopter og er vel derfor jeg sitter i denne tråden. det værste med å prøve windows 7 er at jeg blir avhengig og må kjøpe den, rett etter jeg kjøpte vista :////

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...