Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter på W7 7068.

Har problemer med quakelive.com ATI 9.4 drivere. Får en slags 1 fps bugg.

Dessuten, får jeg ikke tilgang til ATI Catalyst Control Center. Veldig irriterende, da jeg gjerne skulle ha stilt inn på litt av vært.

Ellers funker det meste prikkfritt!

Lenke til kommentar

Har litt problemer med booten i Windows 7. Etter instalasjonen ble det ikke laget en bootmeny slik at jeg kan velge operativsystem. Jeg ønsker å kunne velge mellom windows xp og windows 7. Noen som kan forklare meg hvordan jeg legger til Windows XP i Windows 7 bootloader.

Lenke til kommentar
Sitter på W7 7068.

Dessuten, får jeg ikke tilgang til ATI Catalyst Control Center. Veldig irriterende, da jeg gjerne skulle ha stilt inn på litt av vært.

Er du sikker på at 9.4 driverne er installert... Installerte nettop 9.4 driverene... Men i device managern står det fortsatt wdm1.1.

Installerte driverene manuellt for deretter å kjøre hele installasjonen på nytt - da fikk iallefall jeg tilgang på CCC....

Snabelen

Lenke til kommentar
Sitter på W7 7068.

Er du sikker på at 9.4 driverne er installert... Installerte nettop 9.4 driverene... Men i device managern står det fortsatt wdm1.1.

Installerte driverene manuellt for deretter å kjøre hele installasjonen på nytt - da fikk iallefall jeg tilgang på CCC....

Snabelen

Joda fikk det til.. valgte bare Vista 64 driveren. (selv om jeg mistenker at det er samme driver som Windows 7) Mulig reinstall gjorde susen! Så langt mangler jeg bare fullskjerm modus på quakelive, og lyd i quakelive. Ellers funker alt som det skal :) (har ikke spotify)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...