kjeLL// Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 med beta key? så hvis velger bare next under der du skal skrive inn beta key'en så varer windows 7 evig? :S RC versjonen som sies å komme i mai, skal vare til mai neste år. Lenke til kommentar
GT500 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 noen som vet hvorfor prosessen explorer.exe bruker sånn cirka 50000k ram?? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 noen som vet hvorfor prosessen explorer.exe bruker sånn cirka 50000k ram?? Hver gang jeg åpner et explorer-vindu øker den med 5k. Du har ikke mange explorer-vinduer åpne? Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Installerte nettopp 7068 på gamlemaskina mi, AMD XP 2500+@3200+, A7N8X v2.0 Deluxe, 2GB Corsair Value 3200, 7800GS, og alt fungerer så langt uten problemer. alle chipset drivere ble lastet ned fra windows update. Så faktisk god støtte for gammel hardware! Alt fungerer også glatt på maskina, ingen lag eller treghet. Fornøyd så langt Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) nye systemer krever ofte mere av ramen en av resten av systemet. en kamerat av meg kjører XP på en av hans første pc'r. det er en pentium PRO (den rett før PII) 200mhz og 192mb med EDO ram eller noe i den durn. han bruker den som filserver. Endret 4. april 2009 av kjeLL// Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Hva er kommandoen for "Show Desktop" i w7? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Både win+d, win+space, win+m og den knappen helt nederst i venstre hjørne Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Hvordan skriver jeg Win+d som en kommando? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hvordan skriver jeg Win+d som en kommando? cmd /k C:\Users\DinBrukerID\AppData\Roaming\Microsoft\"Internet Explorer"\"Quick Launch"\"Shows desktop.lnk" Bruk cmd /c C:\Users\...\"Shows Desktop.lnk" om cmd vinduet skal aut. stenges. Det er bedre å bytte ut C:\Users\BrukerID med userprofile variablen cmd /c %userprofile%\AppData\Roaming\Microsoft\"Internet Explorer"\"Quick Launch"\"Shows desktop.lnk" Endret 4. april 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Planen var å få det til å bli i hurtigstart sånn at jeg bare trykker der så vises skrivebordet. Sånn som i XP og Vista.. bruker jeg den som cmd kommando kom jo cmd opp :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Hvorfor ikke spare deg bryet og bare trykke på knappen lengst nede til høyre? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Fordi jeg ikke viste om den. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Det er ikke noe problem å legge inn tradisjonell Quick Launch toolbar i Windows Seven. New toolbar - browse til folderen jeg har omtalt i forrige post. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) hvordan er Windows 7 no for tiden? går det ann å bruke den til spill? Må det brennes på en cd eller kan det instaleres fra minne penn eller rett fra HD? laster ned Windows 7 Ultimate x64 build 7068, kan den oppgraderes til RC1 som kommer i mai eller må en clean install til? Edit: så at det var snakk om AllSKU et par sider tilbake, hva er dette? fant en AllSKU torrent. er det å foretrekke? Endret 5. april 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 SKU er versjoner. With all this recent tech talk about Windows Vista versions, you might come across the acronym SKU. But what is SKU? SKU stands for Stock Keeping Unit. Generally products (even software) have unique SKU codes so that the manufacturer and vendors can keep track of products. ALLSKU regner jeg med at er en ISO med cfg ferdig for både f.eks Home versjonene , Professional og Ultimate. Slik at man velger under installasjon hvilken versjon man skal ha. Til nå har Win7 Isoene kun vært Ultimate only. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Men hva er fordelen med hurtigstart? Har foresten reinstallert 7068 64x, men jeg får ikke Ultimate Zip til å virke skikkelig. Kan ikke få "Shell extensions" til å virke, selv om jeg aktiverer dem. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg sliter også med shell extensions til tortoisehg i 7068 x64... Det skal visst fungere hvis man launcher 32-bit versjonen av Explorer, men det gjør det ikke her. Endret 5. april 2009 av Bruun Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Hva er greia med disse linjene i nye Paint? Det blir ikke helt svarte linjer lengre, og skal man bruke "fill" blir det hvite piksler. edit: Den røde linjen er fra snipping tool Endret 5. april 2009 av Selklubber Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Det er ikke noe problem å legge inn tradisjonell Quick Launch toolbar i Windows Seven.New toolbar - browse til folderen jeg har omtalt i forrige post. Hvordan fjærner jeg den Quick Launch teksten? Den står der og tar stor plass.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Det er ikke noe problem å legge inn tradisjonell Quick Launch toolbar i Windows Seven.New toolbar - browse til folderen jeg har omtalt i forrige post. Hvordan fjærner jeg den Quick Launch teksten? Den står der og tar stor plass.. Høyreklikk et ledig sted på toolbaren og fjern haken ved "show title" + evt "show text". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg