Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installerte nettopp 7068 på gamlemaskina mi, AMD XP 2500+@3200+, A7N8X v2.0 Deluxe, 2GB Corsair Value 3200, 7800GS, og alt fungerer så langt uten problemer. alle chipset drivere ble lastet ned fra windows update.

Så faktisk god støtte for gammel hardware!

 

Alt fungerer også glatt på maskina, ingen lag eller treghet. Fornøyd så langt

Lenke til kommentar

nye systemer krever ofte mere av ramen en av resten av systemet. en kamerat av meg kjører XP på en av hans første pc'r. det er en pentium PRO (den rett før PII) 200mhz og 192mb med EDO ram eller noe i den durn. han bruker den som filserver.

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar
Hvordan skriver jeg Win+d som en kommando?

 

cmd /k C:\Users\DinBrukerID\AppData\Roaming\Microsoft\"Internet Explorer"\"Quick Launch"\"Shows desktop.lnk"

 

Bruk cmd /c C:\Users\...\"Shows Desktop.lnk" om cmd vinduet skal aut. stenges.

 

Det er bedre å bytte ut C:\Users\BrukerID med userprofile variablen

cmd /c %userprofile%\AppData\Roaming\Microsoft\"Internet Explorer"\"Quick Launch"\"Shows desktop.lnk"

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

hvordan er Windows 7 no for tiden? går det ann å bruke den til spill?

 

Må det brennes på en cd eller kan det instaleres fra minne penn eller rett fra HD?

 

laster ned Windows 7 Ultimate x64 build 7068, kan den oppgraderes til RC1 som kommer i mai eller må en clean install til?

 

Edit: så at det var snakk om AllSKU et par sider tilbake, hva er dette? fant en AllSKU torrent. er det å foretrekke?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

SKU er versjoner.

 

With all this recent tech talk about Windows Vista versions, you might come across the acronym SKU. But what is SKU?

 

SKU stands for Stock Keeping Unit. Generally products (even software) have unique SKU codes so that the manufacturer and vendors can keep track of products.

 

ALLSKU regner jeg med at er en ISO med cfg ferdig for både f.eks Home versjonene , Professional og Ultimate. Slik at man velger under installasjon hvilken versjon man skal ha.

Til nå har Win7 Isoene kun vært Ultimate only.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem å legge inn tradisjonell Quick Launch toolbar i Windows Seven.

New toolbar - browse til folderen jeg har omtalt i forrige post.

 

Hvordan fjærner jeg den Quick Launch teksten?

 

Den står der og tar stor plass..

 

Høyreklikk et ledig sted på toolbaren og fjern haken ved "show title" + evt "show text".

post-35394-1238930189_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...