Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Noen som bruker winamp? Jeg sliter med å få winamp til å få kontroll over filene sine. Etter jeg installerte så var fortsatt alle filer tilknyttet WMP så jeg måtte inn manuelt og endre til winamp. Selv om de nå har winamp som default så fungerer ikke den "Enqueue files in explorer on double click" hvis noen vet hva jeg snakker om. Noen som har hatt lignende problemer? Hver gang jeg dobbeltklikker på en mp3 fil i explorer så åpner en ny winamp (selv om jeg ikke har "allow multiple instances") for hver låt, istedenfor å enqueue i spillelista. Ikke får filene winamp ikonet heller, men den standar mp3 ikonet til windows.

 

EDIT: *LØST* Måtte først gå til C:\User\Appdata\Roaming og slette winamp folderen, så gå til programs & functions og avinstallere winamp derfra, så reinstallere ved å sette installeren til comp mode for vista og run as admin, deretter gjøre det samme for winamp.exe etter install. Så gikk jeg til Default Programs og endret filtypene manuelt til winamp og nå fungerer det som en drøm :)

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installerte 7068 nettopp. Installasjonen gikk fint helt til andre reboot. I det Windows starter er alt normalt fram til jeg skulle fått skjermbildet der jeg kan velge brukernavn osv. Skjermen er svart, men build-versjonsnummeret dukker opp nederst i høyre hjørne og musepekeren er der. Etter det skjer det ikke noe mer.

 

Noen som har hatt liknende eller har en ide om hva det kan være? Kjørte build 7000 lenge uten problemer.

 

maskinvare: asus p5q-e, core2duo E7400, radeon hd4850, 4gb crucial ballistix.

Endret av jj_
Lenke til kommentar
Riiight, så har jeg installert Windows 7. Men hvor i svingende helvete er Outlook blitt av? Tok jo backup av alle mailene mine, men ingen steder å laste dem tilbake igjen.

 

Outlook er foreløpig ikke bundla med 7, men windows live mail gir vel omtrent de samme funksjonene tror jeg. Ellers kan du laste ned outlook express her

 

Outlook kommer da aldri til å bli bundla med Windows 7. Outlook bundles med Office. Når det gjelder Outlook Express har Microsoft slutta å utvikle det programmet. Erstatningen er Windows Live Mail, som ikke er en del av Win 7 installasjonen, men må hentes fra Windows Live.

 

Regner med at Live Mail leser greitt gamle Outlook filer. Personlig gir jeg blanke, da hverken Outlook eller Live Mail er og kommer til å bli installert på min Windows 7 test-PC.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...