Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

etter jeg installerte 7057 så har video kvaliteten blitt dårligere

f.eks Xvid i VLC har blitt mer "pixlated"

 

noen fiks? eller blir det bedre hvis jeg oppgraderer til 7068?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
noen som har windows 7 på acer aspire 5920g eller tilsvarende?? funker det med 64-bit?

 

en kamerat har en slik, han kjører 7000 nå funger perfekt så ser ingen grun til at 64bit ikkr skal virke også

Lenke til kommentar

Innlegg som bryter med retningslinjene er fjernet, samt kommentarene om det.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar

Jeg får svart skjerm hver gang windows 7 build 7068 starter. Dette har helt sikkert noe med skjermkortet å gjøre, men jeg klarer ikke å fikse det.

 

Når jeg la in Win 7 måtte jeg restarte maskinen og boote opp i low vga mode for å få fullført installasjonen. Når dette er gjort dukker windows opp vanlig og jeg prøver å installere skjermdriverene (har prøvde med mange forskjellige, har også prøvd å legge in 32 og 64 bit uten at dette gjorde noen forskjell). På neste restart da, så kommer Starting Windows opp og i det skjermen skal åpne windows (etter den har vist påloggings info) så blir skjermen svart og jeg får opp "Cable Not Connected" på skjermen.

 

Jeg har et MSI P6NGM-FD hovedkort med innebygget skjermkort.

 

Eneste build'en jeg har klart å installere å fått til å funke er 1ste builden som ble offtentlig tilgjenglig. Her også måtte jeg ta low-wga for å fullføre installasjonen, men når jeg la inn drivere og endret oppløsning på skjermen til 1280x???? så funket det. Dette har jeg ikke fått til på noen andre builds

 

Er det noen som har vært borti dette? Har søkt på google, men finner ingen svar.

Når jeg prøver å legge inn Win 7 build 7068 så

Endret av ken8
Lenke til kommentar
Jeg får virkelig ikke gadgets til å funke. Det skjer absolutt ingenting når jeg prøver å åpne gallery. Går ikke å trykke add eller noen ting. Den vil bare ikke åpnes. Forslag?

Har du skrudd av UAC? I linken under finner du kanskje løsningen, og kan også more deg over automatisk oversetting.

 

http://windows7center.com/no/windows-7-tip...h-uac-disabled/

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
Riiight, så har jeg installert Windows 7. Men hvor i svingende helvete er Outlook blitt av? Tok jo backup av alle mailene mine, men ingen steder å laste dem tilbake igjen.

 

Outlook er foreløpig ikke bundla med 7, men windows live mail gir vel omtrent de samme funksjonene tror jeg. Ellers kan du laste ned outlook express her

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...