Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan jeg kan få lagt til desktop i listen over mapper?

Bildet forklarer hvor jeg gjerne ville hatt en snarvei til desktop bedre enn mine ord.

373578.jpeg

(klikk for større versjon)

gå til C:\Users\*bruker* (C:\Users\Lakus :p) og dra desktop inn i favoritter.. ?

Endret av epqr
Lenke til kommentar
Da har jeg oppdatert til 7057 smertefritt :) Veldig fornøyd. Men hvordan fjerner jeg desktop watermark?

JEg vet ikke om det er det samme, men hver gang jeg starter opp får jeg en notapad fil som heter Desktop. :S

Husker at for en stund siden endret jeg ikoner på folders, og det ligna litt på en sånn fil :O

[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787

EDIT:

En annen ting er at jeg ikke får kjørt Runescape i HD :O

post-142337-1237903611_thumb.png

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

Jeg kjører 7000-builden og plages veldig av at explorer henger til stadighet. Velger jeg en katalog kommer det en grønn progressbar i adresselinja, og den går og går og går....

Jeg har trodd det har hatt noe med inkompatibel antivirus å gjøre, så jeg har avinstallert den (ESET NOD32) men ingen bedring.

Noen som har opplevd noe lignende?

Noen som har en lønsing?

Hjelper det å oppgradere til nyere build?

-Vegar

Lenke til kommentar
Jeg kjører 7000-builden og plages veldig av at explorer henger til stadighet. Velger jeg en katalog kommer det en grønn progressbar i adresselinja, og den går og går og går....

Jeg har trodd det har hatt noe med inkompatibel antivirus å gjøre, så jeg har avinstallert den (ESET NOD32) men ingen bedring.

Noen som har opplevd noe lignende?

Noen som har en lønsing?

Hjelper det å oppgradere til nyere build?

-Vegar

Legg inn en clean 7057, oppgradering vil nok ikke hjelpe......

Lenke til kommentar

Er du sikker på at dette vil hjelpe, eller bare tror du? Er det et kjent problem med 7000-builden?

Har ikke så lyst å formatere igjen - begynner å bli gammel og lat... :-/

-Vegar

Lenke til kommentar

Er du sikker på at dette vil hjelpe, eller bare tror du? Er det et kjent problem med 7000-builden?

-Vegar

[offtopic]Passet bra med nicket :D[/offtopic]

Tar da ikke lang tid det?

Lenke til kommentar
[offtopic]Passet bra med nicket :D[/offtopic]

Tar da ikke lang tid det?

Det som tar lang tid, er å installere alt av utviklingsverktøy etc på ny. Som sagt, jeg begynner å bli gammel og lei, så jeg håpte at denne builden skulle holde til ferdig produkt var å få kjøpt...

...men må man så må man... :-(

Lenke til kommentar

-Vegar

skader ikke prøve oppgradere, men funker det dårlig, så har du kastet vekk 1-2 timer + bruke tid på legge inn 7057

Lenke til kommentar

Jeg spør rett frem jeg, har søkt litt men ikke funnet noe serlig med svar. Har tenkt å legge dette inn på tg for å teste det..

Fungerer mesteparten av programmer? Som mozilla, ventrilo, steam, utorrent, pshop, msn osv. i 64-bit?

Endret av qeamer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...