Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på om han mente som i å kjøre "upgrade" fra DVD-en, eller å reinstallere. Mange som går på den smellen at de tror Vista kan direkteoppgraderes til 7.

Da får du spesifisere spørsmålet ditt bedre i det første svaret ditt. :)

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Jeg lurte på om han mente som i å kjøre "upgrade" fra DVD-en, eller å reinstallere. Mange som går på den smellen at de tror Vista kan direkteoppgraderes til 7.

Wut? :blink: Enten så misforstod jeg spørsmålet ditt helt, ellers så har du feil. Jeg kjørte upgrade rett fra Vista på min bærbare maskin og det funket fett. ALT var der det skulle etter install :)

Lenke til kommentar
Mm.. Tenkte på flere "skrivebord" heller da kanskje. Skjermen er full av slike notater, men det kan være ting der som jeg ikke vil at folk hjemme skal se, og omvendt...

Det finnes flere slike programmer, men ett jeg vet om og har testet litt, og det funger greit nok er Yodm 3D.

Der har du vel 4 skrivebord du kan velge mellom, med forskjellige bakgrunner, ting på skrivebordet, osv på hvert enkelt skrivebord. Det er veldig raskt og enkelt å velge mellom de forskjellige skrivebordene, så da kan du bruke det ene skrivebordet til privat, og en på jobb ;)

MEN jeg vet ikke om dette funker på W7 :hmm:

Så hvis du ikke finner noen bedre programmer du vet funker, så skader det vel ikke å teste ;)

Link: http://keznews.com/2705_Yodm_3D_-_3D_Deskt...ws_XP_and_Vista

Mvh Olav B, G ;)

EDIT: Hmm, da hjalp ikke innlegget mitt nei :p

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar
Mm.. Tenkte på flere "skrivebord" heller da kanskje. Skjermen er full av slike notater, men det kan være ting der som jeg ikke vil at folk hjemme skal se, og omvendt...

Det finnes flere slike programmer, men ett jeg vet om og har testet litt, og det funger greit nok er Yodm 3D.

Der har du vel 4 skrivebord du kan velge mellom, med forskjellige bakgrunner, ting på skrivebordet, osv på hvert enkelt skrivebord. Det er veldig raskt og enkelt å velge mellom de forskjellige skrivebordene, så da kan du bruke det ene skrivebordet til privat, og en på jobb ;)

MEN jeg vet ikke om dette funker på W7 :hmm:

Så hvis du ikke finner noen bedre programmer du vet funker, så skader det vel ikke å teste ;)

Link: http://keznews.com/2705_Yodm_3D_-_3D_Deskt...ws_XP_and_Vista

Mvh Olav B, G ;)

EDIT: Hmm, da hjalp ikke innlegget mitt nei :p

jeg prøvde yodm og det fungerer ganske bra. det som er problemet mitt er vis jeg forandrer noen på et at skrivebordene lagerer en fil der feks kommer den på alle de andre også, er det noen måte jeg kan få slik at filen kun viser på det skrivebordet jeg lagret den på?

Lenke til kommentar

Prøvde å oppgradere til 7057 i dag, men det endte med at windowspartisjonen på Vertex-disken min ble korrupt midtveis i installasjonen. Kjørte så en clean install og det ser ut til å fungere veldig bra så langt. Merker kanskje en ørliten ytelseøkning, ingen bugs oppdaget så langt, men jeg har bare fått testet i et par timer.

Lenke til kommentar
Prøvde å oppgradere til 7057 i dag, men det endte med at windowspartisjonen på Vertex-disken min ble korrupt midtveis i installasjonen. Kjørte så en clean install og det ser ut til å fungere veldig bra så langt. Merker kanskje en ørliten ytelseøkning, ingen bugs oppdaget så langt, men jeg har bare fått testet i et par timer.

Litt nyskjerrig på den Vertex-disken.

Hvordan fungerer den i forhold til den vanlig disk? Jeg tenker da på ytelse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...