Programvare Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Forferdelig unødvendig. Rapportert. Jeg lurte på om han mente som i å kjøre "upgrade" fra DVD-en, eller å reinstallere. Mange som går på den smellen at de tror Vista kan direkteoppgraderes til 7. Endret 22. mars 2009 av Programvare Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Får error når jeg skal upgrade til build 7057 fra 7000, kommer att jeg må ta ut cd'en og restarte.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg lurte på om han mente som i å kjøre "upgrade" fra DVD-en, eller å reinstallere. Mange som går på den smellen at de tror Vista kan direkteoppgraderes til 7. Da får du spesifisere spørsmålet ditt bedre i det første svaret ditt. Endret 22. mars 2009 av Atald Lenke til kommentar
ketle Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Ettersom det er over 180 sider i denne tråden og jeg har prøvd å finne svaret så spør jeg allivel: Kan jeg oppgradere min build 7000 til 7057 uten å måtte formatere harddisken? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg lurte på om han mente som i å kjøre "upgrade" fra DVD-en, eller å reinstallere. Mange som går på den smellen at de tror Vista kan direkteoppgraderes til 7. Wut? Enten så misforstod jeg spørsmålet ditt helt, ellers så har du feil. Jeg kjørte upgrade rett fra Vista på min bærbare maskin og det funket fett. ALT var der det skulle etter install Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Er det mulig å åpne flere instanser av Sticky Notes? Slik at man kan ha Forskjellige notater oppe? F.eks. en til jobb sammenheng og en til privat? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Hører stadig om at det ligger fult av builds ute på nett, men lurer litt på hvordan disse fungerer. Varer de evig? Eller "går de ut på dato" slik som betaen? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Er det mulig å åpne flere instanser av Sticky Notes? Slik at man kan ha Forskjellige notater oppe? F.eks. en til jobb sammenheng og en til privat? Det er fullt mulig Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Er det mulig å åpne flere instanser av Sticky Notes? Slik at man kan ha Forskjellige notater oppe? F.eks. en til jobb sammenheng og en til privat? Høyreklikk på taskbar og velg new note Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Hører stadig om at det ligger fult av builds ute på nett, men lurer litt på hvordan disse fungerer. Varer de evig? Eller "går de ut på dato" slik som betaen? De går nok ut på dato ja, de siste buildene fungerer vel til litt ute i neste år. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Mm.. Tenkte på flere "skrivebord" heller da kanskje. Skjermen er full av slike notater, men det kan være ting der som jeg ikke vil at folk hjemme skal se, og omvendt... Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Mm.. Tenkte på flere "skrivebord" heller da kanskje. Skjermen er full av slike notater, men det kan være ting der som jeg ikke vil at folk hjemme skal se, og omvendt... Det finnes flere slike programmer, men ett jeg vet om og har testet litt, og det funger greit nok er Yodm 3D. Der har du vel 4 skrivebord du kan velge mellom, med forskjellige bakgrunner, ting på skrivebordet, osv på hvert enkelt skrivebord. Det er veldig raskt og enkelt å velge mellom de forskjellige skrivebordene, så da kan du bruke det ene skrivebordet til privat, og en på jobb MEN jeg vet ikke om dette funker på W7 Så hvis du ikke finner noen bedre programmer du vet funker, så skader det vel ikke å teste Link: http://keznews.com/2705_Yodm_3D_-_3D_Deskt...ws_XP_and_Vista Mvh Olav B, G EDIT: Hmm, da hjalp ikke innlegget mitt nei Endret 23. mars 2009 av olavgulb Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Tror ingen helt skjønner hva jeg mener... :/ Altså, å åpne flere "saves" eller presets av selve "Sticky Notes" slik at jeg kan lukke og åpne dem uten å slette dem. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Mm.. Tenkte på flere "skrivebord" heller da kanskje. Skjermen er full av slike notater, men det kan være ting der som jeg ikke vil at folk hjemme skal se, og omvendt... Det finnes flere slike programmer, men ett jeg vet om og har testet litt, og det funger greit nok er Yodm 3D. Der har du vel 4 skrivebord du kan velge mellom, med forskjellige bakgrunner, ting på skrivebordet, osv på hvert enkelt skrivebord. Det er veldig raskt og enkelt å velge mellom de forskjellige skrivebordene, så da kan du bruke det ene skrivebordet til privat, og en på jobb MEN jeg vet ikke om dette funker på W7 Så hvis du ikke finner noen bedre programmer du vet funker, så skader det vel ikke å teste Link: http://keznews.com/2705_Yodm_3D_-_3D_Deskt...ws_XP_and_Vista Mvh Olav B, G EDIT: Hmm, da hjalp ikke innlegget mitt nei jeg prøvde yodm og det fungerer ganske bra. det som er problemet mitt er vis jeg forandrer noen på et at skrivebordene lagerer en fil der feks kommer den på alle de andre også, er det noen måte jeg kan få slik at filen kun viser på det skrivebordet jeg lagret den på? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Prøvde å oppgradere til 7057 i dag, men det endte med at windowspartisjonen på Vertex-disken min ble korrupt midtveis i installasjonen. Kjørte så en clean install og det ser ut til å fungere veldig bra så langt. Merker kanskje en ørliten ytelseøkning, ingen bugs oppdaget så langt, men jeg har bare fått testet i et par timer. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Er det bare jeg som ikke får thumbnails på bilder? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Main Builds List before 09.03.21. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg får heller ikke opp stereomix i lydegenskaper. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Og ja, jeg har prøvd alle triksene. Ligger ikke under ikke aktive-enheter. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Prøvde å oppgradere til 7057 i dag, men det endte med at windowspartisjonen på Vertex-disken min ble korrupt midtveis i installasjonen. Kjørte så en clean install og det ser ut til å fungere veldig bra så langt. Merker kanskje en ørliten ytelseøkning, ingen bugs oppdaget så langt, men jeg har bare fått testet i et par timer. Litt nyskjerrig på den Vertex-disken. Hvordan fungerer den i forhold til den vanlig disk? Jeg tenker da på ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg