chAngES Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 En ting som irriterer meg med Mediaplayeren.. Etter hver oppstart oppdaterer den media biblioteket.. Tar prosessorkraft og tar sin tid da den går gjennom 8500 bilder.. Vil ikke den skal sync'e bilde filene.. Men er sparsomt med option's i menyene, så finner ingen plass å endre dette.. Mener at man kunne endre dette i oppstarten av programmet første gangen.. Noen mulighet å få opp velksomst skjermen som møtte oss første gangen? Spar deg fra "Bytt til Winamp/Itunes etc". Har spørsmål om WMP, og søker svar ang det. chAngES Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 En ting som irriterer meg med Mediaplayeren.. Etter hver oppstart oppdaterer den media biblioteket.. Tar prosessorkraft og tar sin tid da den går gjennom 8500 bilder.. Vil ikke den skal sync'e bilde filene.. Men er sparsomt med option's i menyene, så finner ingen plass å endre dette.. Mener at man kunne endre dette i oppstarten av programmet første gangen.. Noen mulighet å få opp velksomst skjermen som møtte oss første gangen? Spar deg fra "Bytt til Winamp/Itunes etc". Har spørsmål om WMP, og søker svar ang det. chAngES Du må komme deg inn i Alternativer og Bibliotek i WMP, der kan du stille inn slike ting. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, tar driiiitlang tid å åpne mediaplayeren. Skal sjekke det etterpå jeg også. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) er så glad jeg har erstatning til det meste, songbird, amsn, open office, foxit reader, vlc, gimp, firefox, clamwin og mange flere edit; en liten skreveleif Endret 19. mars 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 aMSN er så utrolig stygt. Blir i så fall emesene som er alternativet mitt Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Heysann, en så stor tråd som dette er håpløst å finne fram i :-P Så jeg spør bare, jeg :-P Jeg ser at allerede i første tråden er det nevnt dette med Deamon Tools og det. Finnes det noen programmer som ikke har STBD eller hva det var? :-P Eller alternativt en løsning på problemet med å ikke ha muligheten til å mounte noenting? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Kan ikke W7 brukere laste ned RTM versjonen av IE8? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Heysann, en så stor tråd som dette er håpløst å finne fram i :-P Så jeg spør bare, jeg :-PJeg ser at allerede i første tråden er det nevnt dette med Deamon Tools og det. Finnes det noen programmer som ikke har STBD eller hva det var? :-P Eller alternativt en løsning på problemet med å ikke ha muligheten til å mounte noenting? bruk poweriso Endret 19. mars 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Kan ikke W7 brukere laste ned RTM versjonen av IE8? IE8 er vel innebygget? Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Noen som har problemer med å innstalere den nyeste ATI catalyst driveren? Jeg har ATI catalyst innstallert fra før av, men den krasjer under innstalleringsprosessen. Skal nevnes at jeg bruker Mobility Modder.NET for å modde driverene slik at de støtter mitt radeon X1400 som er laptopskjermkort av ATI via dell. Men har ikke hatt noen problemer med dette før, og jeg fikk jo til å innstallere forrige versjon av driveren etter installeringen av W7, men nå krasjer den bare. Har forøvrig prøvd å uninstallere driverene først, men krasjer da også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Kan ikke W7 brukere laste ned RTM versjonen av IE8? Nei, kun Vista (og XP?)-brukere. IE8 som ligger i Win7 nå er RC1. Lenke til kommentar
Eikill Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Når jeg bruker Windows 7 er dataen litt treg og låser seg av og til, tror dere dette kan fikses med litt mer RAM? Jeg har nå 2GB. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Er RC kommet? I så fall, hvilken build? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Når jeg bruker Windows 7 er dataen litt treg og låser seg av og til, tror dere dette kan fikses med litt mer RAM? Jeg har nå 2GB. Nei, 2GB er ikke for lite. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Er RC kommet? I så fall, hvilken build? En ny Windows 7-versjon, navngitt som build 5057, Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 5k var litt lavt ja. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Ups skrev et feil tall ^^ Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Er windows 7 verdt å prøve? Gått lei vista, så tenkte å sette opp dual boot, Windows 7 og Ubuntu Eller burde jeg ha vista/xp også? hm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg