Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

En ting som irriterer meg med Mediaplayeren..

Etter hver oppstart oppdaterer den media biblioteket..

Tar prosessorkraft og tar sin tid da den går gjennom 8500 bilder..

Vil ikke den skal sync'e bilde filene.. Men er sparsomt med option's i menyene, så finner ingen plass å endre dette..

Mener at man kunne endre dette i oppstarten av programmet første gangen..

Noen mulighet å få opp velksomst skjermen som møtte oss første gangen?

Spar deg fra "Bytt til Winamp/Itunes etc".

Har spørsmål om WMP, og søker svar ang det.

chAngES

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting som irriterer meg med Mediaplayeren..

Etter hver oppstart oppdaterer den media biblioteket..

Tar prosessorkraft og tar sin tid da den går gjennom 8500 bilder..

Vil ikke den skal sync'e bilde filene.. Men er sparsomt med option's i menyene, så finner ingen plass å endre dette..

Mener at man kunne endre dette i oppstarten av programmet første gangen..

Noen mulighet å få opp velksomst skjermen som møtte oss første gangen?

Spar deg fra "Bytt til Winamp/Itunes etc".

Har spørsmål om WMP, og søker svar ang det.

chAngES

Du må komme deg inn i Alternativer og Bibliotek i WMP, der kan du stille inn slike ting.

Lenke til kommentar

Heysann, en så stor tråd som dette er håpløst å finne fram i :-P Så jeg spør bare, jeg :-P

Jeg ser at allerede i første tråden er det nevnt dette med Deamon Tools og det. Finnes det noen programmer som ikke har STBD eller hva det var? :-P Eller alternativt en løsning på problemet med å ikke ha muligheten til å mounte noenting?

Lenke til kommentar
Heysann, en så stor tråd som dette er håpløst å finne fram i :-P Så jeg spør bare, jeg :-P

Jeg ser at allerede i første tråden er det nevnt dette med Deamon Tools og det. Finnes det noen programmer som ikke har STBD eller hva det var? :-P Eller alternativt en løsning på problemet med å ikke ha muligheten til å mounte noenting?

bruk poweriso

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Noen som har problemer med å innstalere den nyeste ATI catalyst driveren? Jeg har ATI catalyst innstallert fra før av, men den krasjer under innstalleringsprosessen.

Skal nevnes at jeg bruker Mobility Modder.NET for å modde driverene slik at de støtter mitt radeon X1400 som er laptopskjermkort av ATI via dell. Men har ikke hatt noen problemer med dette før, og jeg fikk jo til å innstallere forrige versjon av driveren etter installeringen av W7, men nå krasjer den bare. Har forøvrig prøvd å uninstallere driverene først, men krasjer da også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...