Ed Hunter Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Blir det samme poeng-system som Vista med OEM lisens av W7? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Er det "safe" å kjøre win7 på daglig basis? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Er det "safe" å kjøre win7 på daglig basis? Min laptop kom med Vista, jeg nedgraderte til XP, men nå kjører jeg Win7 og trives best med det hittil. Etter at jeg oppgraderte til build 7057 har jeg ikke hatt en eneste BSOD, og alle drivere fungerer perfekt (selv om x64-driveren til Dell AIO 922 Printer var litt vanskelig å få til, men det er Dell sin skyld). Lenke til kommentar
Eikill Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Når jeg bruker Windows 7 er dataen litt treg og låser seg av og til, tror dere dette kan fikses med litt mer RAM? Jeg har nå 2GB. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Er det "safe" å kjøre win7 på daglig basis? jeg kjører win 7 til vanlig på min pc, men du bør ha litt kunnskaper og ha en annen pc tilgjengelig vis det skjer noe. Edit: det fungerer bra Endret 18. mars 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Er det "safe" å kjøre win7 på daglig basis? jeg kjører win 7 til vanlig på min pc, men du bør ha litt kunnskaper og ha en annen pc tilgjengelig vis det skjer noe. Edit: det fungerer bra Kunnskap og tilgjengelighet på maskiner skal det ikke stå på. Tenkte mer i retningen om det er oppdaget kritiske hull og/eller feil som i verste fall kan ødelegge mer enn systemfiler/programfiler. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 eneste jeg har hørt var at tidligere kunne win7 ødelegge musikk filer som ligger innpå. men tror ikke det er noe prob lenger, ikke hær værtfall. men jeg har brukt win7 beta som hoved os i et par måneder nå og det fungerer bra. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 samme her. bruker det på daglig basis på begge mine PCer nå. husker jeg ikke feil, var RC av vista mye, mye, mye dårligere enn denne. den støttet hvertfall nada, og ytelsen var drit. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 ytelsen i vista er fortsatt dritt Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har da en T2330, og den støtter 64bit Husk det at man ikke kan starte x64 install fra 32bit OS Okey, da er det gjerne bare de første brikkene i 2000-serien som heter Centrino, og de videre heter Merom. Centrino er en laptopplattform, ikke en cpu-arkitektur. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 ytelsen i vista er fortsatt dritt Da har du dårlig pc. Hvis ytelsen i vista er dritt for deg, så vil ikkje win 7 gjøre mirakler for deg heller . Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Om du har en pc fra 2007 er det ganske så sikkert at Vista yter bedre enn Xp. XP er dårligere enn Vista, og Win7 går over dem alle. Min mening. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 ytelsen i vista er fortsatt dritt Da har du dårlig pc. Hvis ytelsen i vista er dritt for deg, så vil ikkje win 7 gjøre mirakler for deg heller . har ikke sakt at jeg har en enormt bra pc, men pcen min er mye raskere osv i win7 så jo det er mye forsjell. vista er tregt. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Om du har en pc fra 2007 er det ganske så sikkert at Vista yter bedre enn Xp. Merkelig at folk tviholder på xp da. Vista var jo ikke akkurat en suksess Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Om du har en pc fra 2007 er det ganske så sikkert at Vista yter bedre enn Xp. Merkelig at folk tviholder på xp da. Vista var jo ikke akkurat en suksess egentlig så er det ikke så merkelig, et lettere system samt mer stabil om man sammenligner med vista. billigere, folk gidder ikke å oppgradere siden de ikke har noen behov for det osv... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Om du har en pc fra 2007 er det ganske så sikkert at Vista yter bedre enn Xp. Merkelig at folk tviholder på xp da. Vista var jo ikke akkurat en suksess Beit meg merke i denne påstanden også, er ikkje akkurat reellt med tanke på populariteten til XP. Her i gården går det i XP 64-bit og er storfornøyd! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Om du har en pc fra 2007 er det ganske så sikkert at Vista yter bedre enn Xp. XP er dårligere enn Vista, og Win7 går over dem alle. Min mening. Du mener; en PC med hardware fra 2007 har mindre eller ingen problem hva angår ressurstilgjenglighet for å drive Vista optimalt. XP derimot er langt lettere. Helt til slutt må du presisere den siste der. Meg bekjent yter XP like godt til gaming som det Vista gjør. Bedrifter tviholder også fortsatt på XP, av den enkle grunn; lite krevende - ergo kjøres enklere på PC-er med svak hardware slik at bedrifter slipper å bruke kostnader på hardwareoppgradering. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg har nå kjørt W7 et par dager. Og jeg har litt blandede meninger. Powershell er jo fint at de har klinet med, samt at det merkes på ytelsen at dette er et lettere operativsystem å kjøre. For min del var ikke hardware ut av boksen. Jeg kjører Wi-Fi, men drivere ble ikke funnet, så jeg måtte pese meg til en kabel for å få lastet ned hovedkort og skjermkort manuelt. Etter dette har den oppdadert drivere rikitg. Jeg merker en del små bugs i USB-grensensitt. Jeg har slitt mye med responstid og slikt, men fikset meg en patch på dette. Men med med tanke på at dette er et beta OS er det jo ikke til å tro av MS. Jeg er en av Linux-fanboysa. Jeg misliker Vista (hvem gjør ikke? ), men når jeg prøvde dette, blir det definitivt å bytte ut dualbooten fra XP til denne. Heia MS . Håper dette går rette veien Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg har Dualboot med XP, men har faktisk ikke startet opp XPen EN gang etter jeg la inn Windows 7. Er bare storfornøyd, på begge maskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg