Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
32bit av 7057 fungerer perfekt! ikke noe å være redd for......

måtte ikke fjerne nod32 før jeg oppgraderte heller

Bruker den både på stasjonær og bærbar

stabilt og raskere og fungerer 100% med xbox 360 nå

rart. jeg fikk mange problemer med 7057. men endelig tilbake til 7000 igjen :w00t:

vel.....en oppgradering kan ofte skape problemer

skjønner ikke hvorfor du bare kunne tatt en clean 7057 install(når du uansett måtte gjøre det for å gå tilbake til 7000)

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
32bit av 7057 fungerer perfekt! ikke noe å være redd for......

måtte ikke fjerne nod32 før jeg oppgraderte heller

Bruker den både på stasjonær og bærbar

stabilt og raskere og fungerer 100% med xbox 360 nå

rart. jeg fikk mange problemer med 7057. men endelig tilbake til 7000 igjen :w00t:

vel.....en oppgradering kan ofte skape problemer

skjønner ikke hvorfor du bare kunne tatt en clean 7057 install(når du uansett måtte gjøre det for å gå tilbake til 7000)

vet :p men gidder ikke å instalere på nytt igjen. får holde meg til build 7000 en stund, er stabilt og godt så får holde en stund til jeg gidder å gjøre noe mer.

Lenke til kommentar
Vel som de sier i tråden. Er du sikker på at du har 64-bits prosessor siden du kjører 64 bit? Last ned 32 bit og prøv det istedet.

Som jeg nevner i tråden, så har han ikke 64bit. 2000-serien til intel bygger på 32bit.

Jeg har nøyaktig samme specs som han, og kjører 32bit 7057 helt uten problemer.

Lenke til kommentar

Å si at 2000-serien til Intel ikke støtter 64-bit er tull. Har T2390 og E2140 som begge støtter 64-bit.

Nå vet ikke jeg hva slags prosessor som sitter i en XPS 1710 eller hva det var, men er det mulig å installere 64-bits Windows på en 32-bits prosessor? Mener det er første som sjekkes under installasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Førsteinntrykk av 7057:

Positivt: Fin velkomstskjerm og streaming til Xbox 360 funker.

Negativt: Tregt, laaang boot-tid og henger seg ofte. (Lei av å se "Not responding" for hver gang jeg gjør noe)

Tok en ren install btw.

Lenke til kommentar
Førsteinntrykk av 7057:

Negativt: Tregt, laaang boot-tid og henger seg ofte. (Lei av å se "Not responding" for hver gang jeg gjør noe)

Tok en ren install btw.

Tregt og lang boot-tid?

Hos med så tar det maks 40 sek før den har boota og her går det lynkjøpt. Jeg vil ha Windows 7 RTM versjon nå :D

Lenke til kommentar
Førsteinntrykk av 7057:

Tok en ren install btw.

Tregt og lang boot-tid?

Hos med så tar det maks 40 sek før den har boota og her går det lynkjøpt. Jeg vil ha Windows 7 RTM versjon nå :D

Agreed :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...