Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har Verisoft Access Manager, så ikke oppgrader Windows 7 uten å avinstallere det først! Jeg får bare logget inn i Safe Mode, og der kan jeg ikke avinstallere noe som helst. Dette er fra v7048 til 7057

 

Oppgraderte fra 7000 til 7057, ikke problem da.

Med Verisoft Access Manager satt til å kontrollere Windows logon? Jeg fikk det til ved å enable Windows Installer Service i Safe Mode, og så avinstallere programmet.

Lenke til kommentar

Har andre hatt vanskeligheter med å lagre notepad dokument i Win 7? Bruker build 7048. Får aldri lagret ulike notepad dok, hverken på c partisonen eller andre partisoner. Noen forslag på løsninger?

 

Ellers er jeg på jakt etter emulator som virker, alcohol mfl fungerer jo ikke. Noen hete tips?

Lenke til kommentar

Jeg har build 6956, og den har jeg hatt helt siden den kom ut, brukt den aktivt som hoved OS(bortsett fra til spill(som ikke er ofte)) hele tiden. Den står på hele døgnet og har ikke hatt en eneste bluescreen eller klikk i det hele tatt så vidt jeg husker :) Veldig fornøyd med W7 så langt ;)

 

Tror dere jeg kommer til å merke stor forskjell om jeg går til build 7057 nå da? har nesten ikke lyst til det heller, fordi jeg har liksom fått alt som jeg vil ha det på denne nå:)

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

har et stort problem med 7057

har oppgradert fra 7000

jeg får ikke koblet til internett

den står på auto men får en teit IP (169.254.69.170)

skal ha 10.0.0.x har prøvd static uten hjelp.

 

noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

32bit

 

prøvde også med kabel, samme greia der, skjønner ingen ting, hvorfor den ikke vil koble til med riktig IP alt skal være riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
jeg bruker 64bit, ikke noe problemer med nettet.

hva med å bytte til 64bit ver.?

 

 

btw finner windwos driveren til kortet?

 

prøv og bytt mac adressen

 

noen ganger får jeg en 10.0.0.x ip men bare til routeren ikke nett.

mulig det er noe tull med DHCP greia.

 

hvordan bytter jeg mac add?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...