Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjører build 7048, med et GTX 295 skjermkort og 182.08 versjon av Nvidia drivere for Windows Vista 64...... 181.71 beta versjonen for Windows 7 fungerer ikke med dual-screen (i hvert fall fikk ikke jeg det til å fungere)...

 

Kjører Windows 7 64bit build 7000 med 181.71 beta nNvida driveren også. Har ikke hatt problemer med denne driveren med 2 skjermer i "none duplicate" mode, men den ser ut til å yte dårligere enn 64bit vista driveren :(

 

Har bare hatt 2 bluescreens som jeg fikk første dagen da jeg installerte Windows 7.

Hmm.. jeg er på build 7048 64 bit... Når jeg tester 181.71 beta nVidia driver, og prøver å velge "Extend these displays" får jeg "Unable to save display settings"....

 

Noen andre som har sett dette?

 

Har fortsatt build 7000 med 181.X (hsuker ikke siste tallet) driveren til laptopvideo2go med et 8600M GT og her fungerer både duplicate og extended helt fint.

Lenke til kommentar

Jeg regner ikke med det er en "upgrade" funksjon hvis man bare dytter cd'n i PC'n som allerede kjører vista? Må vel reformattere og legge inn pånytt? Er keen på Windows7, men også bekymret for å få trøbbel med drivere e.l. så jeg ikke får spilt WoW eller andre spill jeg har liggende inne.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Så fint, nå fikk jeg to helt motstridende svar. diskusjon.no ftw :)

 

Fint med flere syn på saken. Jeg er 99% sikker på at du kan uograde. GJorde i alle fall det fra 7000 til 7022.

 

Det var vel snakk om upgrade fra Vista til W7, og da er nok det beste å installere de på hver sin partisjon, hvis man er avhengig av programvaren/spillene man har i Vista.

 

Forøvrig lurer jeg også på spørsmålet som kom opp her tidligere, er det store ytelses og funksjonsmessige fordeler med å oppgradere fra build 7000 til en av de nyere buildene som ligger ute? Hva er siste build som er lekket i x64?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...