Barkster Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 sitter med build 7000 og irreterer meg over en ting. Jeg får ikke sendt lyd til 2 lydkilder samtidig. Er det noen innstillinger som jeg har oversett? en annen ting er at sidebar ikke fungerer Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg får heller ikke sendt lyd til f.eks. PC-høyttalere og HDMI samtidig, hvis det er det du tenker på. Funket ikke med 7000, og heller ikke nå med 7022. Sidebar (gadgets) fungerer og fungerte også med 7000, har du deaktivert UAC? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Sidebaren eksiterer jo ikke lengre da, gadgetene ligger bare løst på skrivebordet. Vet ikke helt hva du mente. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jissess, nå har jeg brukt store deler av søndagen på å få w7 opp. Først prøvde jeg alle mulige guides og programmer for å boote fra en ny partisjon på en usb disk, det gikk ikke. Så prøvde jeg flash drive, det gikk til slutt da jeg fant ut at det var en skjult partisjon fra produsenten der jeg måtte slette via custom programvare fra produsenten. Første restart etter installering klarte W7 å komme seg inn og fullføre installasjonen. Så satt jeg over den gamle disken til prioritet 1 i boot order for å gjøre noen kontoroppgaver i det gamle OS'et. Når jeg nå setter W7-disken tilbake til prio 1, er det klin umulig for meg å boote W7 igjen, den bare står og blinker i "dos" uten noen feilmelding. Virker som om den ikke takler at jeg midlertidig bytter til en annen bootloader. Har prøvd å sette W7-disken til "active" igjen osv. Endret 8. mars 2009 av Saftis Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Nå har jeg vært å søkt litt på youtube om windows 7.. Å jeg lurte på om man må ha tutch screen eller noe sånt for å bruke det..? Beklager vist noen har spurt om dette før, jeg gadd ikke å lese gjennom 160sider.. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Nei du trenger ikke touchscreen. Forøvrig synes jeg nesten exploreren virker litt mer ustabil i 7048 enn 7000. Men kan tenkes det er fordi jeg kjører Spyder3 kalibrerings programmvare i bakgrunnen samtidig. Et program jeg ikke fikk til å funke i 7000. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hvordan får jeg på gadgets ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Høyreklikk en hvilken som helst plass på skrivebordet og velg Gadgets i menyen der. Deretter får du velge hvilke gadgets du vil ha og hvor du vil plassere dem. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) LØST: Endret 8. mars 2009 av hans2k Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 I morgen installerer jeg Windows 7 på en splitter ny firekjernersmaskin med 8GB RAM. Oppdateringer vil komme på hvordan betaen takler slikt, skal teste den godt. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg fant en løsning på Java-problemet i Firefox: http://www.sevenforums.com/software/2359-j....html#post24692 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) LØST: Feilpostet I morgen installerer jeg Windows 7 på en splitter ny firekjernersmaskin med 8GB RAM. Oppdateringer vil komme på hvordan betaen takler slikt, skal teste den godt. Spennende, har kjørt Vista 64Bit med 8Gb Ram og Quad Core på 3Ghz, funker fett det, tror begrensingene ligger i harddiskene. Endret 9. mars 2009 av Dragonlove Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Har "problemer" med webkameraet mitt (Acer CrystalEye). Det blir installert, men har ikkje programvare til å køyra det. Dette blei installert automatisk i XP/Vista. Har Win7 nokre smarte løysingar for webcam? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Har "problemer" med webkameraet mitt (Acer CrystalEye). Det blir installert, men har ikkje programvare til å køyra det. Dette blei installert automatisk i XP/Vista. Har Win7 nokre smarte løysingar for webcam? Du har jo softwaren som du får lastet ned fra Acer sine sider. Ellers kan du bruke www.cameroid.com Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Ingen andre som har opplevd bootloader-problemer etter å ha installert W7 på egen disk og så bootet inn i sitt gamle OS igjen? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 I morgen installerer jeg Windows 7 på en splitter ny firekjernersmaskin med 8GB RAM. Oppdateringer vil komme på hvordan betaen takler slikt, skal teste den godt. Har kjørt det i flere måneder uten problemer......... Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Har "problemer" med webkameraet mitt (Acer CrystalEye). Det blir installert, men har ikkje programvare til å køyra det. Dette blei installert automatisk i XP/Vista. Har Win7 nokre smarte løysingar for webcam? Du har jo softwaren som du får lastet ned fra Acer sine sider. Ellers kan du bruke www.cameroid.com Fann ingen software på Acer sine sider. Cameroid er jo kun websoftware. Nokon som har ein installasjon å anbefala? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Sliter med samme problem. Skulle også hatt webcam software til min Acer Aspire One. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Okey, da innstallerte jeg Win7 på den stasjonære også, men jeg skulle gjerne hatt muligheten til å få velge OS når maskinen starter opp. Hvordan ordner jeg dette? Xp og Win7 er på hver sin partisjon, på samme harddisk. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Windows 7 skal automatisk fikse det sånn at du velgjer OS under oppstart. Dersom du la inn Windows 7 sist. Eg køyrer dual boot med vista og windows 7, alt har skjedd automatisk her iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg