Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7048 fikser at man i hvertfall får logget seg på messenger hvis man bruker gjeste kontoen. Var ikke snakk om å logge seg på msn i 7000 builden ved bruk av gjestekontoen

 

7022 builden klarte jeg bare ikke å oppdatere skjermkortdriverne av en eller annen grunn. I 7048 så gikk det like knirkefritt som det skulle

 

Ellers er det vel ikke store merkbare forskjellen for min del i hvertfall, ikke noe synlig forskjell heller.

 

7048 aktiveres med den serialkey man fikk til build 7000

Lenke til kommentar

Jeg er smått forvirret av status på W7 beta.

 

MS tilbyr ikke lenger downloaden. Samtidig tilbyr de en tjeneste som gir deg ny beta key om du på en eller annen måte skaffer den?

 

Er det å anse som piratkopiering fra MS om man laster ned W7 beta fra noen andre enn dem selv?

 

Og er det RC som nå er det aktuelle? Tilbys evt. denne til alle som vil, eller er det kun noen utvalgte?

 

Edit: Bare for ordens skyld, jeg er helt uinterresert i "smarte" løsninger som gjør at man ikke får sikkerhetsoppdateringer.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

du kan laste den ned og registrere den med en av de 12 (?) nøkklene og få en 100% fungerende win7.(nøkklene fungerer omså det er 7000 eller 7048 ;)) vil vell egentlig ikke bli sett på som piratkopiering da det er gratis?

 

RCen til Win7 har vell ikke kommet ut så vidt jeg hvet?

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Jeg får ikke Java-applets til å fungere i Firefox 3.0.7 på 64-bit versjonen av 7048, kun i IE. Noen som har samme problem?

 

Videre irriterer det meg litt at WLM ikke legger til et ikon i taskbaren der det lå før, men ikonet til venstre har jo lik funksjon. Jeg skulle også ønske det var valgfritt hvilke programmer som ble combined og ikke combined.

Lenke til kommentar
fungerer hos meg, bruker version 12 av java

Jeg får avinstallere Java og prøve på nytt.

 

Videre irriterer det meg litt at WLM ikke legger til et ikon i taskbaren der det lå før, men ikonet til venstre har jo lik funksjon.

 

Bare å kjøre den i vista modus så blir alt normalt igjen :D Har selv den lille grønne mannen til høyre ved siden av klokka :)

Herlig, takker :)

Lenke til kommentar

Jeg tror Outpost Firewall Pro rotet til hele min Win7 Build 7048 64bit, etter jeg installerte den ble det bluescreen ved oppstart, bootet til safe mod og fjernet Outpost og etter det har ting gått greit, men ting føles langt mer "laggy", Windows Media Player kræsjer etter noen sekunder hver eneste gang jeg starter den, mangler faktisk det ene ikonet på superbaren og ting generelt føles bare langt dårligere enn buil 7022..

 

Men tipper det kan ha vært noe jeg har installert (slik som Outpost) som har rotet det til siden flere her ser ut til å være fornøyde?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...