Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jo

alle drivere funker i 64bit

slutt å bruk 32bit folks bruk kun 64bit så slippet nvida/ati sløse tid på 32bit heller utvikle drivere for kun 64bit

 

nei

 

Husker ikke hvilke det var, men var flere drivere som bare ikke ville la seg installere (error under isntall eller ikke fungerende etter install).

Lenke til kommentar

Tror du skal ha rimelig udatert utstyr for å ikke finne 64-bit drivere som virker i W7 eller Vista.

Har brukt 64-bit Vista siden Beta1 og har heller ingen problemer med W7.

 

Nesten alle programmer laget de siste årene virker også. Et unntak er 16-bits programmer, men de døde vel med Windows 95. (Det finnes selvsagt unntak)

Lenke til kommentar
er det noen grunn til å instalere 64 bits bortsett fra vis du har 4 gb ram eller mer, jeg har 32 bit og 2,5 gb ram er det noe vits for meg å legge in 64 bit?

 

I veldig liten grad. Jeg har 4GB RAM men valgte likevel å gå for 32-bitsversjonen. Tror ikke akkurat du kommer til å angre bittert etter installasjon på at du ikke valgte 64-bits om du går for 32-bits. Men jeg tenker at jeg muligens kommer til å gå for 64-bitsversjonen når 7 kommer ut, bare fordi det enkelt og greit er det det kommer til å gå i i fremtiden.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke skaffe 64-bit? Er vel bedre enn 32 eller?

 

Hvis han har 4 GB av ram og oppover så er 64 bedre. Men hvis han f.eks. har 2 så er det likegreit å ha 32-bit

Har da 3GB ram på pcen, vil ha nyeste Windows 7. Så hva er best for meg, vente på 32bit?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

kjør på med 64bit du. er den nye build stabil da? har ikke beta nøkkel, men uansett får jeg ikke brukt den versjonen så lenge jeg vil (har jeg lest).

Lenke til kommentar

Noen som får mindre score i forskjellige 3d applikasjoner?

 

Jeg kjører Windows 7 64-bit. Scorer lavere i 3dmark Vantage på både

grafikkort, CPU og totalsum.

 

Scorte 14768 med Vista 64bit, men bare 13103 med Windows 7 64bit.

Har oppdaterte drivere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...