Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Noen som har fått Battlefield 2 til å kjøre på Windows 7? Jeg har prøvd forgjeves å få det til å fungere, men får bare opp denne:

 

Please insert Battlefield 2 Install Disc and select OK to retry.

 

Kjører helt fint BF2 her.

 

Du har selvfølgelig prøvd å sette i CDen og trykke OK? Hva skjer da?

 

Du får nok ikkje spillt bf2 online særlig lenge, da punkbuster ikkje støtter Beta OS ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får nok ikkje spillt bf2 online særlig lenge, da punkbuster ikkje støtter Beta OS ;)

 

Skal vel strengt talt ikke mere til enn å sette windows vista kompabilitet på punkbuster filene. Personlig har jeg ikke opplevd at hverken BF2 eller BF2142 ikke virker, men har ikke spilt de så forferdelig mye.

Lenke til kommentar
Du får nok ikkje spillt bf2 online særlig lenge, da punkbuster ikkje støtter Beta OS ;)

 

Skal vel strengt talt ikke mere til enn å sette windows vista kompabilitet på punkbuster filene. Personlig har jeg ikke opplevd at hverken BF2 eller BF2142 ikke virker, men har ikke spilt de så forferdelig mye.

 

Hmm.. Så du har spillt bf2 online på win7? Testa bare å sette kompatiblitet modus for vista på selve spillet, ikkje for punkbuster filene. Doooh.

 

Jeg fikk spillt litt, men ble kasta ut serveren med jevne mellomrom. Hater btw punkbuster :p

Lenke til kommentar
Du får nok ikkje spillt bf2 online særlig lenge, da punkbuster ikkje støtter Beta OS ;)

 

Skal vel strengt talt ikke mere til enn å sette windows vista kompabilitet på punkbuster filene. Personlig har jeg ikke opplevd at hverken BF2 eller BF2142 ikke virker, men har ikke spilt de så forferdelig mye.

 

Hvilke filer snakker vi om her? PnkBstr service filene, DLLer? Og virker dette for X64 versjonen?

 

J.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Prøvd å kjøre i compability mode, men får fortsatt samme feilmelding. Har prøvd å reinstallere Windows 7 også uten resultat.

Lenke til kommentar
Noen som tør å fundere i hvordan en Acer Aspire L5100 vil oppføre seg med Windows 7 Beta i en oppløsning på 1920x1080p? Har veldig lyst på en slik maskin, men vet ikke helt hva jeg skal tro ang OS og oppløsning.

 

 

skjermkortet er ati x1250. vet ikke helt hvordan driverstøtte det er for de eldere ati modellene i w7, men den blir levert med vista. som i bunn å grunn begynner å bli et anstendig OS, w7 har ikke så mange nyheter at det er revlusjonerende på noen måte i forhond til vista.

 

syntes at pc'n er litt dyr i forhond til maskinvaren du kommer til å sitte igjen med.

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Heia.

 

Nå har jeg innstallert W7 igjen og denne gangen virker faktisk CS. Ser ut til at den nye driveren til Nvidia hjalp :D Meen, nå har jeg problemer med ventrilo. Jeg får innstallert uten problemer, men programmet NEKTER å connecte. Står bare med status 'Contacting server', skjer ikke noe mer. Jeg har prøvd med både 32 og 64-bits versjonen av VT, kjørt som administrator og combabilitets modus til XP uten hell... FORSLAG? :D

 

Kan oppdatere pittelitt... Jeg har klart å koble til en 2.1 server, har kun prøvd mot en med nyeste versjon. Jeg kom meg inn EN gang faktisk, etter navne byttet. Desverre sletta jeg navnet (pga jeg trodde det virka) og nå kommer jeg ikke inn igjen.... :|

 

 

Forresten, jeg hadde HDD rating på 2.7 før, nå har den plutselig gått opp til 5.7 :S samme harddisk.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...