Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har funnet 64-bit drivere til GTX 260/280 som byr på god ytelse?

 

Bruker nå 179.23 fra WU, og den er stabil, men mangler litt på ytelse.

I en del tilfeller er det nærmere 20% lavere ytelse en hva man får av 180 serien.

 

Jeg testet 185.20, men den var ikke stabil i spill.

 

 

BTW: Noen som har testet 3dmark01 på W7 x64 ? Helt grusomt. Ihvertfall med 179.23.

Lenke til kommentar

Fikk endelig installert en kopi av Windows 7 på hjemmepc'en min og er kjempefornøyd! Jeg hadde mistet driver-CD'en min til hovedkortet, så jeg måtte styre litt i XP for å finne alle driverne (f.eks. til nettverkskortet). Windows 7 installerte driverne til ALT av hardware i maskinen min under installasjonen/i Windows Update etter installasjon. Det være seg lydkort internt/USB, skjermkort, SATA-bridge etc. Testet litt gaming og det fungerte helt som forventet. Alt går smooth, ingen krasj foreløpig og Microsoft har foreløpig fått seg en meget sikker kjøper til Windows 7 når det kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532
Alt går smooth, ingen krasj foreløpig og Microsoft har foreløpig fått seg en meget sikker kjøper til Windows 7 når det kommer.

Da du skrev det, styrtet en Linux-engel død til jorden ....

 

hahaha, tidig! :D

Lenke til kommentar
Har problemer med lille Acer Aspire One som jeg har W7 på, noen ganger når jeg skrur den på vil den ikke koble seg til noen nettverk og viser ingen nettverksnavn. Noen ganger går det og noen ganger ikke, noen som har det samme problemet?

[Offtopic]

Hvilken Acer Aspire One? Har tenkt å kjøpe meg en selv, og installere win7 når jeg får den seff :D

[/offtopic]

 

Noen som har funnet 64-bit drivere til GTX 260/280 som byr på god ytelse?

 

Bruker nå 179.23 fra WU, og den er stabil, men mangler litt på ytelse.

I en del tilfeller er det nærmere 20% lavere ytelse en hva man får av 180 serien.

 

Jeg testet 185.20, men den var ikke stabil i spill.

 

 

BTW: Noen som har testet 3dmark01 på W7 x64 ? Helt grusomt. Ihvertfall med 179.23.

Har prøvd crysis med drivere fra windows update, funka fjell det :D

GTX 260

Lenke til kommentar
Har prøvd crysis med drivere fra windows update, funka fjell det :D

GTX 260

 

Ja, de har jeg som nevnt ikke noe problemer med, bortsett fra litt lav ytelse.

 

Testet nettopp 182.05, men samme problemet. Masse pipelyder fra skjermkort og plutselig restart etter noen sekunder. Gjorde et forsøk på å senke klokken en del, og det hjalp, men ikke stort.

 

Når jeg gikk tilbake til WU-driverne oppdaget jeg at det ikke lenger er 179.23, men 179.43. Godt å vite at driverne på WU oppdateres etterhvert som nye builds er klare.

Lenke til kommentar

Du ødelegger ikke garantien værtfall. Du kan jo være ekstremt uheldig at du har ett eller annet helt spesielt som ikke MS har laget driver til, men lite sannsynlig. W7 har fungert meget bra fra de aller aller fleste.

 

Har du en stabilt system i dag, så kan du jo kanskje vente til starten av april da RC1 kommer, den versjonen blir bedre oppdatert, og fått luket unna noen beta feil.

Lenke til kommentar

Spesefikasjonene:

Kabinett: Antec Nine Hundred

Hovedkort: Asus P5N-D, nForce-750i

Psu: Corsair 650w

Cpu: Intel core duo E8400 3.0 Ghz

Gpu: Xfx 9800 gtx 760 Mhz

Hardisk: Samsung spinpoint 500 gb

Skjerm: Samsung Syncmaster 226BW

Anlegg: Logitech X-540

Tastatur/mus: G15 og G9

 

Er vel ikke noe problem og slette det heller hvis det skulle gå galt?

Ingenting på pc-en som bli sletta?

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

Hm. Sliter litt med eit skjermkort som klikkar når eg køyrer Win 7. Det slår seg av og på igjen, for så å fungere nokonlunde greit til neste gong det klikkar. Nvidia GeForce 8400 M GS.

Tidligare i dag fann også virusprogrammet ut at det var virus i driveren eller noko sånt, så etter å ha fjerna litt dritt frå maskina, installerte eg nyaste driver frå Nvidia, men problemet vedvarer.

 

Nokon som veit om ei løysing på problemet eller har vore borti samme greie?

Lenke til kommentar
Spesefikasjonene:

Kabinett: Antec Nine Hundred

Hovedkort: Asus P5N-D, nForce-750i

Psu: Corsair 650w

Cpu: Intel core duo E8400 3.0 Ghz

Gpu: Xfx 9800 gtx 760 Mhz

Hardisk: Samsung spinpoint 500 gb

Skjerm: Samsung Syncmaster 226BW

Anlegg: Logitech X-540

Tastatur/mus: G15 og G9

 

1) Er vel ikke noe problem og slette det heller hvis det skulle gå galt?

2) Ingenting på pc-en som bli sletta?

1) du kan slette win7 hvis du ikke liker det ja

2) alt blir sletta. Ta backup

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...