Feh Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Har et spørsmål jeg ikke gidder å google Har hatt win 7 en god stund nå, men ser meg nødt til å ha XP i tillegg pga manglende støtte for diverse eldre programmer i windows 7. Har 1 fysisk disk i pcen med to partisjoner, 1 med win 7 og en som er tom. Hva vil skje hvis jeg nå legger inn XP på den tomme partisjonen? Etter mine erfaringer burde det vel ikke skje annet enn at jeg får opp valget mellom win 7 og XP under boot? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Er det en ting folk burde søkt på i denne tråden før di spør så er det deamon -.- Eller Daemon Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Fra 10januar til 12 februar? nei, jeg hadde tenkt til å laste ned etter ferien kom hjem 14 februar, men da var det tydeligvis for seint. Du kan prøve å gå på findfiles.com Legg inn i søkefeltet: 7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULFRE_EN_DVD.iso Overnevnte er offisiell beta 7000 32bits , size skal være 2.44GB For 64bits benytt søkenavn: 7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULXFRE_EN_DVD.ISO SSize skal være 3.15GB valgte den fjerde som var den eneste som funka, men er dette lovlig? En ISO som lå ute for hele verden med nedlastingslenk fra microsofts servere frem til 12/2-09 kan vel ikke akkurat kategoriseres som ulovlig nedlasning fra et annet "levende" ftp mirror. Det de sier derimot at "sign-up program" som public beta tester er over og det er som resultat av dette at lenken er fjernet. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Så hvis en helt ny mobilbutikk sier at de gir ut så mange gratis <sett inn navnet på populær telefonmodell> som de greier i løpet av sine fem første åpne minutter, så kan man etter seks minutter komme og forsyne seg fritt? For det var jo gratis/lovlig i sted? February 12th: Starting at 9am Pacific Time all downloads will no longer be available for the Windows 7 Beta. If you have not finished your download, you will be unable to do so. Endret 23. februar 2009 av Peppep Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Du kan ikke sammenligne dette med fysiske produkter. MS har alt å tjene på at så mange som mulig bruker et beta-OS da det vil bringe frem flere problemer de kan få løst. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg snakker om lovligheten, ikke om hvorvidt det er et faktisk tap for dem eller ikke. Jeg er helt enig i at med en beta som har vært så åpen som denne, så er det veldig lite moralsk som tilsier at en ikke bør laste ned betaen ulovlig. Men det er fremdeles ulovlig. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Du kan ikke sammenligne dette med fysiske produkter. MS har alt å tjene på at så mange som mulig bruker et beta-OS da det vil bringe frem flere problemer de kan få løst. vell.. de gjør jo smart i å ikke la folk laste ned en gammel build for å teste. de får feedback på de samme problemene gang på gang om jeg ikke tar feil. det er nok lurt å vente til 10.04.09 for å få en release candidate istede for en beta. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Du kan ikke sammenligne dette med fysiske produkter. MS har alt å tjene på at så mange som mulig bruker et beta-OS da det vil bringe frem flere problemer de kan få løst. vell.. de gjør jo smart i å ikke la folk laste ned en gammel build for å teste. de får feedback på de samme problemene gang på gang om jeg ikke tar feil. det er nok lurt å vente til 10.04.09 for å få en release candidate istede for en beta. hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 En RC skal jo være vesentlig nærmere det ferdige produktet, og dermed være generelt mer stabil, med få bugs. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Jo flere forskjellig konfigurasjoner som bruket et OS jo flere ulike problemer vil dukke opp. Jeg regner uansett med at de har metoder for å identifisere like problemer, det å manuelt sjekke hver eneste feilmelding ville jo vært vanvittig tidkrevende. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 En RC skal jo være vesentlig nærmere det ferdige produktet, og dermed være generelt mer stabil, med få bugs. ok, men jeg vil teste det som har kommi ut nå. jeg er utålmodig(uheldigvis) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) En av treffene på findfiles.com er faktisk en MS-server: http://download.microsoft.com/download/6/3...LFRE_EN_DVD.iso Edit: hmm, den fungerte i sted. Endret 23. februar 2009 av miCro Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 funker ikke nå ihvertfall Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Så hvis en helt ny mobilbutikk sier at de gir ut så mange gratis <sett inn navnet på populær telefonmodell> som de greier i løpet av sine fem første åpne minutter, så kan man etter seks minutter komme og forsyne seg fritt? For det var jo gratis/lovlig i sted? February 12th: Starting at 9am Pacific Time all downloads will no longer be available for the Windows 7 Beta. If you have not finished your download, you will be unable to do so. Lovlighet går på bruk og lisens (key). Ikke selve media kitet (ISO) av en nå foreldet beta. However .. Quote: Windows 7 Beta Sorry, Windows 7 Beta downloads are no longer available. You can still register for a product key or look up the key you've already gotten. To look up your product key, just pick your version and language below, and click Go. From there, sign in with your Windows Live ID, and your product key will appear on the next page. http://www.microsoft.com/windows/windows-7...a-download.aspx Endret 23. februar 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Er det en ting folk burde søkt på i denne tråden før di spør så er det deamon -.- Eller Daemon Whops! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Hei, er det noen som vet hvordan man forandrer språket på Windows 7 til Norsk(bokmål) ? Takk for svar Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Hei, er det noen som vet hvordan man forandrer språket på Windows 7 til Norsk(bokmål) ? Takk for svar win7 Beta kommer ikke i norsk utgave... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Har et spørsmål jeg ikke gidder å google Har hatt win 7 en god stund nå, men ser meg nødt til å ha XP i tillegg pga manglende støtte for diverse eldre programmer i windows 7. Har 1 fysisk disk i pcen med to partisjoner, 1 med win 7 og en som er tom. Hva vil skje hvis jeg nå legger inn XP på den tomme partisjonen? Etter mine erfaringer burde det vel ikke skje annet enn at jeg får opp valget mellom win 7 og XP under boot? FYI fungerte det ikke å legge inn XP etter windows 7. Prøvde 4 forskjellige CDer og alle gav "Error loading operating system" under boot. Installerte derimot Vista uten problemer så nå funker dualbooten som den skal. Litt synd at det ikke går an å legge inn XP etter man har lagt inn Win 7. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Du må ikkje inn i BIOS å skifte AHCI mode då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg