oldboy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fra tid til annen får jeg beskjed om at jeg ikke har tilstrekkelig med rettigheter for å lagre ting jeg laster ned med FireFox på skrivebordet? Gjaldt nylig HP LaserJet 1022NW driveren? Mens jeg får noen sekunder etterpå lagret en rar fil på skrivebordet uten problemer? Snodige greier.. Noe lignende skje med meg og µtorrent, men det er bare å starte nedlastingen igjen så fortsetter det... Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvis hp recovery dvd inneholder vista, så setter du inn dvd'en under oppstart. har et spørmål til kom jeg på. vis jeg setter hp recovvery dvden som jeg har brendt ut med det med det instalerte programet in i pcen som kun har w7. sletter den dvden da w7 og leggen in vista igjen som det er opprinelig på pcen? har endelig fått tilbake min pc fra værksted. noen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Ja, det er ikke noe problem Markelure. Har også en HP pc og gjorde det du lurte på bare for å teste. Det funket utmerket. Noen som vet hva jeg kan skru av her som ikke går utover noe eller fucker opp Windows? Vil få fjernet den høye viftesusen Endret 17. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) takk Raste. kommer til å gjøre det med en gang jeg kommer hjem fra skolen. gidder ikke å sitte oppe i natt for å formatere instalere operativststem osv. har kjørt dual boot tidligere men fant nå ut at jeg ikke kom til å bruke vista uansett pga w7 er mye bedre. Endret 17. februar 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nåken som har fått Powerdvd v8 t å virka i 7`en? (Cyberlink_PowerDVD_Deluxe_Portable_v8.0.1531.0.) Eg får barra opp ein feil melling på programmet "not working" Nåken som har vore borti detta? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Edit: Glem det. Sto på forrige side Endret 18. februar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kor kan eg få 7022?! Finn han ikkje på microsoft.com. Må eg lasta ned piratversjon? Har 7000, men har lese at det beste er å køyra ny nedlasting og ny installasjon. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nåken som har fått Powerdvd v8 t å virka i 7`en? (Cyberlink_PowerDVD_Deluxe_Portable_v8.0.1531.0.)Eg får barra opp ein feil melling på programmet "not working" Nåken som har vore borti detta? Power DVD V8 fungerer hos meg - kjører win 7 64 bit, build 7000 Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 noen som har prøvd å kjøre dual boot med windows 7 og mac os x på en vanlig windows pc? er det bare til å instalere os x på en annen partisjon? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tror ikke du får lagt inn OSX på vanelig PC uten masse cracs og sånt. Tror ikke en gang du får opp det grafiske. Du får vel også problemer med oppstartmenyen Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tror ikke du får lagt inn OSX på vanelig PC uten masse cracs og sånt. Tror ikke en gang du får opp det grafiske. Du får vel også problemer med oppstartmenyen ta et lite søk på youtube/google du så ser du at det går med xp og vista værtfall. lurer på om det fungerer på samme måte som der. en anne ting, la merke til i msconfig i boot så kunne jeg velge om jeg skulle bruke en eller to prossesorer. har kun en, men den er 2 kjernet. går det raskere vis jeg setter den på to? legger ved et bilde så kanskje det blir lettere å forstå. Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Nåken som har fått Powerdvd v8 t å virka i 7`en? (Cyberlink_PowerDVD_Deluxe_Portable_v8.0.1531.0.)Eg får barra opp ein feil melling på programmet "not working" Nåken som har vore borti detta? Power DVD V8 fungerer hos meg - kjører win 7 64 bit, build 7000 då sitte me i samme båt, Beta1(7000) og x64, men eg får hiva ner ein aen versjon. kan verr at det er nåke feil med filen, forde om ingenting tilsier at det er det... Endret 18. februar 2009 av Azaziel Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Tror ikke du får lagt inn OSX på vanelig PC uten masse cracs og sånt. Tror ikke en gang du får opp det grafiske. Du får vel også problemer med oppstartmenyen ta et lite søk på youtube/google du så ser du at det går med xp og vista værtfall. lurer på om det fungerer på samme måte som der. en anne ting, la merke til i msconfig i boot så kunne jeg velge om jeg skulle bruke en eller to prossesorer. har kun en, men den er 2 kjernet. går det raskere vis jeg setter den på to? legger ved et bilde så kanskje det blir lettere å forstå. Her står det at det vil gå raskere. Det velger jeg å tru på. Du kan jo prøve. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Kor kan eg få 7022?! Finn han ikkje på microsoft.com. Må eg lasta ned piratversjon? Har 7000, men har lese at det beste er å køyra ny nedlasting og ny installasjon. du finner nok ikke 7022 på microsoft sine sider. du må nok prøve piratveien for den versjonen. Endret 18. februar 2009 av rbr Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Uæææææ :S På fredag fikk jeg Ci7 + x58 hk og ddr3 ram Fikk masse BSODs rett etter startup av Vista og Win7. Så jeg måtte formatere. Av en eller annen grunn, så ble jeg spurt, under formatering av win7 partisjon, om det var greit at denne partisjonen ikke var bootable lengre. jeg trykka ja. Er det noen mulighet for å få tilbake bootable på den partisjonen? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Skal installere W7 på en PC med ødelagt DVDrom. Så jeg bruker iPoden. Har følgt en guide, men når jeg kopierer fra DVD til skrivebordet (på en annen PC) ble det 3 gif og 1 bmp bilder som ikke kunne kopieres over. Gjør dette noe? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ser ut som en "Escrow-RC" ble bygget 2. Februar, build 7048? La oss nå håpe den lekker! Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Uæææææ :S På fredag fikk jeg Ci7 + x58 hk og ddr3 ram Fikk masse BSODs rett etter startup av Vista og Win7. Så jeg måtte formatere. Av en eller annen grunn, så ble jeg spurt, under formatering av win7 partisjon, om det var greit at denne partisjonen ikke var bootable lengre. jeg trykka ja. Er det noen mulighet for å få tilbake bootable på den partisjonen? Insalere på nytt tenkr jeg. Den mente nok at det var greit at du ikke kunne starte Windows 7 fra den Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ser ut som en "Escrow-RC" ble bygget 2. Februar, build 7048? La oss nå håpe den lekker! Og at den dukker opp i både 32-bit og 64-bit. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ser ut som en "Escrow-RC" ble bygget 2. Februar, build 7048? La oss nå håpe den lekker! Uff, nei, er akkurat over på 7022. Kan gå en stund til neste lekker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg