Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Fra tid til annen får jeg beskjed om at jeg ikke har tilstrekkelig med rettigheter for å lagre ting jeg laster ned med FireFox på skrivebordet? Gjaldt nylig HP LaserJet 1022NW driveren? Mens jeg får noen sekunder etterpå lagret en rar fil på skrivebordet uten problemer?

 

Snodige greier..

 

Noe lignende skje med meg og µtorrent, men det er bare å starte nedlastingen igjen så fortsetter det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis hp recovery dvd inneholder vista, så setter du inn dvd'en under oppstart.

har et spørmål til kom jeg på. vis jeg setter hp recovvery dvden som jeg har brendt ut med det med det instalerte programet in i pcen som kun har w7. sletter den dvden da w7 og leggen in vista igjen som det er opprinelig på pcen?

 

har endelig fått tilbake min pc fra værksted.

noen?

Lenke til kommentar

Ja, det er ikke noe problem Markelure.

 

Har også en HP pc og gjorde det du lurte på bare for å teste. Det funket utmerket.

 

Noen som vet hva jeg kan skru av her som ikke går utover noe eller fucker opp Windows?

 

Vil få fjernet den høye viftesusen :p

post-105857-1234907068_thumb.png

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Nåken som har fått Powerdvd v8 t å virka i 7`en? (Cyberlink_PowerDVD_Deluxe_Portable_v8.0.1531.0.)

Eg får barra opp ein feil melling på programmet

"not working"

 

Nåken som har vore borti detta?

 

 

 

 

post-138885-1234976186_thumb.png

 

Power DVD V8 fungerer hos meg - kjører win 7 64 bit, build 7000

Lenke til kommentar
Tror ikke du får lagt inn OSX på vanelig PC uten masse cracs og sånt. Tror ikke en gang du får opp det grafiske. Du får vel også problemer med oppstartmenyen

ta et lite søk på youtube/google du så ser du at det går med xp og vista værtfall. lurer på om det fungerer på samme måte som der.

 

en anne ting, la merke til i msconfig i boot så kunne jeg velge om jeg skulle bruke en eller to prossesorer. har kun en, men den er 2 kjernet. går det raskere vis jeg setter den på to?

legger ved et bilde så kanskje det blir lettere å forstå.

post-159675-1234989055_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Nåken som har fått Powerdvd v8 t å virka i 7`en? (Cyberlink_PowerDVD_Deluxe_Portable_v8.0.1531.0.)

Eg får barra opp ein feil melling på programmet

"not working"

 

Nåken som har vore borti detta?

 

 

 

 

post-138885-1234976186_thumb.png

 

Power DVD V8 fungerer hos meg - kjører win 7 64 bit, build 7000

 

 

då sitte me i samme båt, Beta1(7000) og x64, men eg får hiva ner ein aen versjon.

kan verr at det er nåke feil med filen, forde om ingenting tilsier at det er det...

Endret av Azaziel
Lenke til kommentar
Tror ikke du får lagt inn OSX på vanelig PC uten masse cracs og sånt. Tror ikke en gang du får opp det grafiske. Du får vel også problemer med oppstartmenyen

ta et lite søk på youtube/google du så ser du at det går med xp og vista værtfall. lurer på om det fungerer på samme måte som der.

 

en anne ting, la merke til i msconfig i boot så kunne jeg velge om jeg skulle bruke en eller to prossesorer. har kun en, men den er 2 kjernet. går det raskere vis jeg setter den på to?

legger ved et bilde så kanskje det blir lettere å forstå.

 

Her står det at det vil gå raskere. Det velger jeg å tru på. Du kan jo prøve.

Lenke til kommentar
Kor kan eg få 7022?! Finn han ikkje på microsoft.com. Må eg lasta ned piratversjon? Har 7000, men har lese at det beste er å køyra ny nedlasting og ny installasjon.

du finner nok ikke 7022 på microsoft sine sider.

du må nok prøve piratveien for den versjonen.

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Uæææææ :S

 

På fredag fikk jeg Ci7 + x58 hk og ddr3 ram

Fikk masse BSODs rett etter startup av Vista og Win7.

 

Så jeg måtte formatere. Av en eller annen grunn, så ble jeg spurt, under formatering av win7 partisjon, om det var greit at denne partisjonen ikke var bootable lengre. jeg trykka ja. Er det noen mulighet for å få tilbake bootable på den partisjonen? :D

Lenke til kommentar
Uæææææ :S

 

På fredag fikk jeg Ci7 + x58 hk og ddr3 ram

Fikk masse BSODs rett etter startup av Vista og Win7.

 

Så jeg måtte formatere. Av en eller annen grunn, så ble jeg spurt, under formatering av win7 partisjon, om det var greit at denne partisjonen ikke var bootable lengre. jeg trykka ja. Er det noen mulighet for å få tilbake bootable på den partisjonen? :D

Insalere på nytt tenkr jeg. Den mente nok at det var greit at du ikke kunne starte Windows 7 fra den

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...