Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Har hatt et par ganger at W Explorer går amok og må startes på nytt. Skjer sjelden da.

Det som jeg irriterer meg over er at viftehastigheten har blitt så høy på W7 i det siste, har prøvd å formatere den et par ganger + at jeg har skrudd av indeksering. Noen andre tips?

windows media player network sharing servicen bruker et helvete til cpu til tider. Ellers kan du jo bare sjekke i taskmngr for å se hva som gjør at ting blir varmt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra tid til annen får jeg beskjed om at jeg ikke har tilstrekkelig med rettigheter for å lagre ting jeg laster ned med FireFox på skrivebordet? Gjaldt nylig HP LaserJet 1022NW driveren? Mens jeg får noen sekunder etterpå lagret en rar fil på skrivebordet uten problemer?

Snodige greier..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

men det virker som W7 spiser mer Ram over tid enn Vista.

har jeg på Hybridsleep, kanksje ca 1 uke, så kan Pcen være ubrukelig.

mulig det er en ram lekasje noe sted..

Lenke til kommentar
Hvis hp recovery dvd inneholder vista, så setter du inn dvd'en under oppstart.

har et spørmål til kom jeg på. vis jeg setter hp recovvery dvden som jeg har brendt ut med det med det instalerte programet in i pcen som kun har w7. sletter den dvden da w7 og leggen in vista igjen som det er opprinelig på pcen?

har endelig fått tilbake min pc fra værksted.

Endret av Markelure
Lenke til kommentar
Jeg fikk BSOD i Win7 etter installasjon av drivere. :)

Gratulasjoner tas imot med glede! :new_woot:

Jeg får KSOD hvis jeg installerer grafikkdrivere fra Nvidia.

KSOD? :p

Black Screen of Death. Det innebærer at du havner på en svart skjerm med musepekeren etter at windows-logoen har flashet under boot. Derfra får du ikke gjort noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...