Feh Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som har opplevd dette problemet her i utorrent? Hvis jeg laster ned en eller flere torrents, så plutselig står det nederst ved siden av DHT status "Disk overloaded 100%" og download speeden min dropper til 10 kbps pluss at ingen av filene som da blir lastet ned blir skrevet til disken. Har aldri opplevd dette i hverken XP eller Vista og den eksterne disken er langt fra full... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Vurder selv: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13099093 Og du oppdaterer enklest mulig ved å formatere din nåværende Win7-partisjon og installere build 7022 der i stedet. Enkleste er å bare ta en upgrade til 7022 .......... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Det går an, men skal visstnok ta MYE lenger tid. Tror det var RamGuy her som gjorde det, og det tok flere timer mener jeg. En ny install tar bare ~20 min, og jeg lagrer ingenting på Win7-partisjonen, så det er kun å installere programmer igjen så er jeg oppe igjen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg forsøkte meg på å kjøre en "upgrade" fra build 6933 til 6956 eller noe sånt (32bit) og det tok oppimot 3-4timer, så det vil jeg på ingen måte anbefale, flere programmer som Live Messenger og litt sånt fungerte ikke helt som det skulle etterpå heller så det måtte noen re-installasjoner av diverse programmer til også, så kan ikke anbefale noe annet enn en formatering og re-installasjon fra bunnen av! Er en grunn til selv det å installere en Service Pack ikke er anbefalt uten en re-installasjon, for det kan fort by på et berg av uante problemer.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg tok en upgrade fra 7000 til 7022, tok muligens litt lenger tid ja, kanskje 30-40 minutter og alt fungerer som det gjorde på 7000 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) innlegget er fjernet Endret 16. februar 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Hvis jeg laster ned build 7022 nå, kan jeg bruke den helt til 1. august da? Trodde at den måtte aktiveres før 24. januar ellernoe, ellers gikk den ut etter en måned. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) hvordan oppdaterer du til build 7022? finner ikke noe om hvordan man gjør dette Endret 16. februar 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Hva har du prøvd da? Er det ikke bare å sette inn dvd'en og installere. Men som flere andre sier her tar det lang tid og det er bedre å bare installere windows 7 på nytt fremfor å måtte oppgradere. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 så det bare å sette inn build 7000 cd'n og fortsette fra der? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Når er fullversjonen planlagt å bli ferdig? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Før jul 2009. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Rykter om sommeren nå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Tviler sterkt. Microsoft sa dem ville lansere før jul tror jeg. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Tipper også på sommeren, da er nok RTM klar. Vi må nok vente til noe rundt November før vi får se norske retail utgaver i butikkhyllene, men RTM tror jeg er klar alt i August! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 RTM er da den etter RC? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 RTM er den ferdige utgaven som blir sendt til masseproduksjon Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Er det noen som har hatt problemer med at Windows Explorer plutselig klikker? Noen ganger når jeg browser rundt i mapper så plutselig stopper den og jeg får ikke gått inn på noe lengre. Den er fortsatt responsiv og jeg kan trykke rundt, men ingenting åpnes. Må trykke på Xen to ganger for at vinduet skal lukkes og når jeg så åpner et nytt explorer vindu er alt blankt. Søkefeltet blankt, innholdet blankt. Bare et hvitt vindu på en måte. Reboot løser problemet men det er utrolig irriterende da det skjer kanskje alt fra 2-10 ganger pr. dag. Har søkt litt rundt, på technet stod det at man kunne slette en register key, men denne fantes ikke uansett. Stod også at man kunne oppdatere IE, men da jeg lastet ned IE 8 (norsk) fikk jeg bare beskjed om at det ikke var støttet av operativsystemet. Noen som har hatt lignende problem, vet om løsninger? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Har hatt et par ganger at W Explorer går amok og må startes på nytt. Skjer sjelden da. Det som jeg irriterer meg over er at viftehastigheten har blitt så høy på W7 i det siste, har prøvd å formatere den et par ganger + at jeg har skrudd av indeksering. Noen andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg