Liddell Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Ikke lovlig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Finnes ytelsestesten ennå? Hvor? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Samme sted som sist. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Er det noe spesielt jeg burde vite om det trådløse nettverket i Win7? Kjøpte ny laptop i dag, installerte 7022 og "nettverkskartet" kommer til den trådløse routeren og stopper opp. Både iPhone og den gamle laptopen bruker det samme nettverket helt fint. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Sikker på at den støtter routern? Vet enkelte pcer kommer kun med G og N eller hva det er, og da hjelper det lite med gamle tråløse routere. Ellers har jeg ikke hatt noen problemer med tråløs oppkobling, hverken med behov for sertifikat eller div andre settings. Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Har et spørsmål til! hvis jeg installerer Windows 7, vil jeg miste filene/programmene? Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Har et spørsmål til! hvis jeg installerer Windows 7, vil jeg miste filene/programmene? Innstaller win7 på en egen partisjon ikke over ditt gamle os! Har du ikke kunnskaper om hvordan du gjør det,så la vær.... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Tja, filene legger seg bare i en old.windows mappe så spesielt farlig er deg jo ikke. Men poenget ditt er vel snarere at om du ikke vet alt om hvordan man innstallerer et OS så hold deg unna en beta versjon. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Har et spørsmål til! hvis jeg installerer Windows 7, vil jeg miste filene/programmene? Dersom du er så usikker at du lurer på dette har jeg et tips til deg: TA BACKUP, ALLTID! Så er du på den sikre siden liksom. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Hola. Hvordan fjerner jeg Windows 7'en min? Jeg har installert den på egen partisjon, men om jeg formaterer den partisjonen, så vil det ikke bli bugs osv? Mtp på oppstartskjermen der jeg kan velge mellom w7 og vista, så vil den skjermen forsvinne right? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Fjerne det? Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg installerte det bare for å teste det, fant fort ut at det var vista med noe småpuss. Så, hvordan fjerner jeg det? Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg ville nå være litt forsiktig å installere en Beta OS dersom du ikke vet hvordan å fjerne/reinstallere et annet OS. Forresten - er det noen som har problemer med å få opp kontroll panelet. Feilen dukker opp hos meg etter en stund, har en anelse at det er en driver som er årsaken. Feilen er relatert til WOW64.dll Snabelen Endret 12. februar 2009 av Snabel Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) om du kjørerte xp fra før, så kan du prøve å slette partisjonen.. om windows ikke starter etter du har gjort det kan du kjøre recovery console fra en xpcd. og skrive fixmbr. om du kjørte vista har jeg ikke peil. edit, eller var det fixboot :S Endret 12. februar 2009 av kjeLL// Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Hola. Hvordan fjerner jeg Windows 7'en min? Jeg har installert den på egen partisjon, men om jeg formaterer den partisjonen, så vil det ikke bli bugs osv? Mtp på oppstartskjermen der jeg kan velge mellom w7 og vista, så vil den skjermen forsvinne right? Du kan bare slette/reformattere partisjonen med Windows 7. Oppstartskjermen der du kan velge OS vil muligens fortsatt tilby Windows 7 som en mulighet, men hvis du velger den vil det ikke skje stort ... Dette kan du sikkert fikse ved å bruke et program a la EasyBCD for å editere boot-konfigurasjonen til Vista. (Det ligger vel kanskje noe i Vista som kan gjøre det også, men EasyBCD er ganske grei å bruke.) Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Hola. Hvordan fjerner jeg Windows 7'en min? Jeg har installert den på egen partisjon, men om jeg formaterer den partisjonen, så vil det ikke bli bugs osv? Mtp på oppstartskjermen der jeg kan velge mellom w7 og vista, så vil den skjermen forsvinne right? det jeg gjorde var å formatere windows 7 parisjonen for å så slette den å sette den slå den ssmmen med vista partisjoen for å få større plass. etter den trykket jeg på startikonet nede i gjørnnet og skrev in msconfig trykket enter for å så slette windows 7 fra boot valget. etter det går pcen automatisk in på vista håper du forstod hva jeg mener. men du burde ikke instalert denne betaen siden du ikke vet hvordan du gjør dette. det står at du må ha en del datakunskaper for å instalere. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Tror det er mange som installerer betaen som ikke har gode nok datakunnskaper. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Man lærer jo bare av og prøve. Veit ikke hvor mange ganger jeg har kræsja pcen Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 lurer på om noen har det samme problemet som meg, etter at jeg endret noe i registre slik at send feedback oppe i høyre hjørnet på alle programmer er blitt fjernet funker ikke IE relaverte programmer, kommer bare opp at jeg må søke for feil. btw er over en halv måned siden jeg gjorde dette så jeg husker ikke helt hvor i registre jeg endret og hva. eller så er jeg missfornøyd med bildevisningsprogrammet som er medfulgt, er tregt som fy, er glad jeg installerte picsa som min primære bildeviser Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Kan det gå å ha Vista på en partisjon, 7 på en annen, og programfiler på en tredje, eller vil programmene kun funke på det operativsystemet jeg har innstallert dem på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg