Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville nå være litt forsiktig å installere en Beta OS dersom du ikke vet hvordan å fjerne/reinstallere et annet OS.

Forresten - er det noen som har problemer med å få opp kontroll panelet. Feilen dukker opp hos meg etter en stund, har en anelse at det er en driver som er årsaken. Feilen er relatert til WOW64.dll

Snabelen

Endret av Snabel
Lenke til kommentar
Hola. Hvordan fjerner jeg Windows 7'en min? Jeg har installert den på egen partisjon, men om jeg formaterer den partisjonen, så vil det ikke bli bugs osv? Mtp på oppstartskjermen der jeg kan velge mellom w7 og vista, så vil den skjermen forsvinne right?

Du kan bare slette/reformattere partisjonen med Windows 7.

Oppstartskjermen der du kan velge OS vil muligens fortsatt tilby Windows 7 som en mulighet, men hvis du velger den vil det ikke skje stort ...

Dette kan du sikkert fikse ved å bruke et program a la EasyBCD for å editere boot-konfigurasjonen til Vista. (Det ligger vel kanskje noe i Vista som kan gjøre det også, men EasyBCD er ganske grei å bruke.)

Lenke til kommentar
Hola. Hvordan fjerner jeg Windows 7'en min? Jeg har installert den på egen partisjon, men om jeg formaterer den partisjonen, så vil det ikke bli bugs osv? Mtp på oppstartskjermen der jeg kan velge mellom w7 og vista, så vil den skjermen forsvinne right?

det jeg gjorde var å formatere windows 7 parisjonen for å så slette den å sette den slå den ssmmen med vista partisjoen for å få større plass. etter den trykket jeg på startikonet nede i gjørnnet og skrev in msconfig trykket enter for å så slette windows 7 fra boot valget. etter det går pcen automatisk in på vista håper du forstod hva jeg mener. men du burde ikke instalert denne betaen siden du ikke vet hvordan du gjør dette. det står at du må ha en del datakunskaper for å instalere.

Lenke til kommentar

lurer på om noen har det samme problemet som meg, etter at jeg endret noe i registre slik at send feedback oppe i høyre hjørnet på alle programmer er blitt fjernet funker ikke IE relaverte programmer, kommer bare opp at jeg må søke for feil. btw er over en halv måned siden jeg gjorde dette så jeg husker ikke helt hvor i registre jeg endret og hva.

eller så er jeg missfornøyd med bildevisningsprogrammet som er medfulgt, er tregt som fy, er glad jeg installerte picsa som min primære bildeviser

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...