kewell79 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 kjører nå 64 bit version for første gang og møter på litt problemer.... Control Panel -> Java -> Advanced -> Java plug-in -> Huk vekk Enable the next generation blablabla Restart firefox Voila Funket for meg i alle fall Funket det Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Reknar med at eg kan køyra både XP og Win7? Har ingen tilgjengelege tomme DVD-plater. Går det an å køyra ein installasjon frå XP ved å bruka Daemon Tools? Du kan kjøre det rett fra xp fra hardisken din, på advance kan du da velge og instalere over xp eller utenom xp. eg pakket alt ut i ei mappe og startet instalasjonen fra den og det jekk fint. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nokon som veit om eit program liknande Daemon Tools som fungerer med Win7? Daemon ser nemlig ikkje ut til å fungere. Installasjonen startar berre på nytt kvar gong, i staden for å fortsette der den slutta. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 PowerISO Som Gullars sa, og som er nevnt sikkert 5 ganger før, PowerISO (: Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har et snodig problem med Windows 7. Alle ikoner på skrivebordet er borte, hvis jeg går via C:\Users\%Username%\Desktop finner jeg alle ikonene i mappen. Kan kjøre systemrestore, som gjennoppretter ikonene. Finner lite via google på problemet, noe andre med samme feil? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg foretrekker nå UltraISO, men det er vell bare meg? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har et snodig problem med Windows 7. Alle ikoner på skrivebordet er borte, hvis jeg går via C:\Users\%Username%\Desktop finner jeg alle ikonene i mappen. Kan kjøre systemrestore, som gjennoppretter ikonene. Finner lite via google på problemet, noe andre med samme feil? høyreklikk på bakgrunsbildet ditt , velg view -> show desktop items. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har et snodig problem med Windows 7. Alle ikoner på skrivebordet er borte, hvis jeg går via C:\Users\%Username%\Desktop finner jeg alle ikonene i mappen. Kan kjøre systemrestore, som gjennoppretter ikonene. Finner lite via google på problemet, noe andre med samme feil? høyreklikk på bakgrunsbildet ditt , velg view -> show desktop items. Nope, dette påvirker ikke resultatet i det hele tatt dessverre. Hittil har jeg kun funnet en windowsupdate jeg kan fjerne via system restore. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har prøvd mange ulike mounteprogram som poweriso og slikt. Har et problem doh. Alt blir innstallert fint, men når eg mounter feks ein iso ( spel ),og den innstallasjonsveiledaren instialiserer, krasjer det, og får valget om å avslutte applikasjon. Noen som har noken forslag på kordan eg kan løyse det? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har endelig fått fingeren ut av et vist sted og instalrt windows 7, men første problemet mitt er at jeg ikke får isntalert de j*** driveren til nettverket. Har et asus P5k premium, har seff prøvd med windows vista driveren men det funker ikke. Noen som har P5k Premium som har fått til å instalert LAn drivere her? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror jaggu windows update tok alle de for meg 2mmy91. Du har vel 2 stk nettverksporter på hk, test det andre. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den ene finner windows men den klarer ikke å koble til :/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Alt ble installert under installasjonen for meg, og Windows 7 funker som en drøm hos meg. Fungerer mye bedre enn XP på AA1 A150 syns nå jeg, og jeg kommer til å bruke det fast. Kommer ikke å gå tilbake til XP. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 2mmy91, jeg hadde ingen problemer å installer alt av drivere gjennom windows update. Alt var på plass når jeg installerte for første gang på stasjoner pc'en. Med unntak av X-fi kortet seff Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 2mmy91, jeg hadde ingen problemer å installer alt av drivere gjennom windows update. Alt var på plass når jeg installerte for første gang på stasjoner pc'en. Med unntak av X-fi kortet seff Vista-driverne til X-Fi fungerer utmerket til W7. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er jo til og med egne X-Fi Win7 BETA drivere ute Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er jo til og med egne X-Fi Win7 BETA drivere ute Wow, stort! Ikke hver dag Creative kommer med drivere akkurat. Takk for påminnelsen. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sleit med BSOD når jeg skulle legge inn preview driveren til Ati. Sikkert på pga 2 stk 4850 i Crossfire. Er det kommet noen ny preview skjermkort-driver fra Ati?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg